שם בבית אורן בפה בתל אביב… סדנת צלילים בחשיכה ועוד הרבה

בוקר חדש נקי מעשן

אחרי שנים בלי עיתונים וטלוויזיה מודה כי נשאבתי חזק למחשב ולעיתוני החינם ברכבת בסופ"ש הארוך הזה שעבר על כולנו. המומה מול התמונות ומתוחה ברמה האישית וזאת על שום החיבור (והחיבוק…) החזק שלי לבית אורן, למרכז המקסים שהוא לי בית שני, של רותי ורפיק, הגסט האוס הכי מתוק בארץ, דהרמסלה שמו. שם הפסטיבלים, המוסיקה, המעגלים בטבע, האהבה, היוגה, האוויר והנוף עיצבו וימשיכו לעצב את מי שאני. שם ביליתי את הימים המיוחדים לפני לידת ביתי ולשם אני חוזרת שוב ושוב כדי להיזכר בנשימה…

הכל כבר נכתב על האבדן בנפש. הקלות. האבסורד והמוות המיותר.

יותר מכל תפסה אותי תחושת אפסיותנו אל מול כוחות הטבע המופלאים. איך הקיום שלנו הוא כגרגר אבק ביקום הזה עם כוחותיו המופלאים. כמה כבוד עלינו לרחוש לכוח העצמתי של האדמה, האש, השמיים… רק לפני שבועיים בדיוק כתבתי על זה פוסט עם קישור מרגש לסרטון שרץ במיילים ונקרא "לעבור מתודעת שכל לתודעת הלב" שווה להיכנס שוב. לראות, לבכות איתה ולהזכיר לעצמנו להרכין ראש בפני הטבע. והטבע הוא גם הגינה הציבורית בעיר, גם הגינה הפרטית בבית וגם הרי הכרמל. הכל קשור להכל.

ולכל הדואגים- רותי ורפיק בסדר בגוף ובמצב רוחם, לגסט האוס ולמלון בית אורן שלום ואפילו אוסקר הכלב המיתולוגי של רותי שנשכח מאחור שרד את הלהבות… בסוף החודש אף יתקיים שם פסטיבלסינגלס סילבסטר . בואו לפרגן למקום ולאנשים הנפלאים הללו.

ואצלי פה בעיר, הרבה עניין כרגיל… חודש הבא נצא שוב, זהר אביטל ואנכי לסופ"ש ניקוי מיצים, הפעם מיקום חדש ומיוחד:

ניקוי (צום) מיצים בגליל

הסדנה מתקיימת במלון חופית (בית חווה) שבמושב שבי ציון בגליל המערבי. המקום טובל בירק ונמצא בסמוך לרצועת חוף מהיפות בארץ. אנו מזמינים אתכם לחוות וללמוד דרכים לניקוי הגוף במרחב פסטורלי של ים וטבע. זו הזדמנות להכיר את גופינו וצרכיו ולהוקיר לו תודה על כל מה שהוא עושה עבורנו (שזה המון). פרטים בלינק.

ועוד הרבה הרבה כאלו:

11/12 צלילים בחשיכה עם עומר גונן האלה

מחיר מיוחד למכריי/מנויי צ'אנדרה יוגה- 120 ש"ח בלבד

ערב מיוחד שכולו מסע חוויתי אל תוך הצלילים. מסע של לימוד מתוך הגוף, הפותח צוהר אל ההשפעה העמוקה של צליל וקול בחשיכה מוחלטת, ללא העוגן הבטוח של הראיה, נתנסה בהקשבה חדשה נבין כיצד צליל מגדיר מרחב כיצד הוא פורט בתוכנו, מעיר רגשות ומחשבות נגלה יחד את הפשטות והעושר בשימוש חדש ומשוחרר בקולנו ונצלול הכי עמוק שרק אפשר אל הצליל.

14/12 פתיחת סדנת מתחילים

המפגש הראשון עם היוגה הוא תמיד מרגש ומסקרן. סדנת המתחילים בצ'אנדרה יוגה נוצרה למען אלו המעוניינים ללמוד בסיס לתרגול הפיזי ולהכיר את שפת הגוף והרוח של עולם היוגה. בסדנא נתחיל מההתחלה ונבנה בהדרגה יסודות בהירים ויישימים לתרגול יוגה קבוצתי ואישי. נחקור את הקשר האינטימי בין נשימה לתנועה כחוט המקשר והמוביל את תרגול היוגה. נלמד את הבסיס האנטומי והתנועתי של תנוחות היוגה שיאפשר השתלבות בשיעורי יוגה עם מורים שונים בזרמים שונים.

17, 24 ,31 לדצמבר וב-7 לינואר – קורס הכנה ללידה עם עמבר

לידה היא חוויה אינטנסיבית פיזית ורגשית שאין דומה לה בחוויות היום-יום שלנו. לידה חיובית ומעצימה תורמת רבות להתחלתה של הורות טובה. בקורס ירכשו כלים וידע חיוני שיאפשרו לכן/ם לעשות את הבחירות המתאימות בכל רגע נתון בלידה. ארבעה מפגשים בימי שישי 13:13- 15:15.

18/12 בלוז הסוכר עם זהר צמח וילסון

יועץ הבריאות והתזונה זהר צמח וילסון יציג עבורנו גישה תזונתית שונה שאינה באה למחוק לנו את הטעם המתוק שבפה אלא לעשות קצת סדר בעולמנו התזונתי שיצא מאיזון בדורות האחרונים. יחדיו נראה כיצד אפשר לרדת מרכבת ההרים הפיזית והנפשית. אתם מוזמנים לבוא וללמוד אודות הסוכר ועל הקשר שבין אוכל ומצבי רוח בסדנה משעשעת ועשירה בידע שתעורר שינוי בחייכם.

18/12 יום פתוח לקראת קורס מורים עם אובי ליפשיץ

באפריל 2011 ייפתח בצ'אנדרה קורס מורים ל"ויניאסה יוגה" בהנחיית אובי ליפשיץ אשר תעביר את התוכן המעשי ומורים נוספים אשר ינחו את החלקים התיאורטיים. אנו פותחות יום זה לכל המעוניינים להצטרף לקורס. במסגרת יום זה יהיה ניתן להכיר את אובי, לתרגל עמה ולשאול שאלות לגבי התכנים של הקורס. הקורס מיועד למעוניינים ללמד יוגה ולאלו הרוצים להעמיק את האימון וההבנה שלהם ביוגה.

25/12 ערב בנות ובגדים מספר 3

שוב מעבר בין עונות שוב את מסדרת את הארון ביסודיות ושוב מתקשה להיפרד מבגדים שכבר לא תלבשי אף פעם. יש לנו פתרון יצירתי שידרבן אותך להיפטר מבגדים שכבר עשו את הסיבוב שלהם אצלך…תביאי אותם אלינו! אנו מוכרות אותם ב 10 ש"ח לבגד, ההכנסות בחלקן יועברו לתרומה לנוער במצוקה.אז הערב פתוח לתלמידות וחברות וחברות של חברות ולכולן, בלי בנים כמובן…תוכלו להגיע ולרכוש גם בגדים של תלמידות אחרות וההפתעה של הערב הפעם היא  פריסטו הספרית שתספר אותנו במחירים מצחיקים במהלך כל הערב. ובמילותיה "מביאה עיצוב שמח ומקורי בהתאמה אישית. מובטח ללקוח לאחר התספורת תהליך רוחני, העצמה, הגשמה, שפע מחמאות וחיזורים עד בלי די…"קולטות? שווה…

08/01 סדנת סבונים טבעיים "אבן האודם"

סדנה בת שלוש שעות בה נלמד צעד אחר צעד כיצד להכין סבון טבעי מוצק. נלמד אודות מרכיבי הסבון, תכונותיהם וחשיבות השימוש בסבון ידידותי לסביבה ולגוף.
כמו כן נלמד כיצד לגוון ולהכין סוגים שונים של סבונים כולל צביעה וקישוטים טבעיים. בסוף הסדנה, כל משתתף יקבל סבון שנכין יחדיו.

08/01 מעגל שירת הלב עם שמעון לב-טהור

שירת הלב הנו מעגל שירה מקודשת הנע בין שירה מדיטטיבית לבין אקסטזה פותחת לבבות, מעגל בו כולם שווים ויושבים ביחד ללא הפרדה של במה וקהל.

29/01 סדנת תנוחות הפוכות ופראנאיאמה עם איל שפרוני

מתרגלים ותיקים יודעים את החשיבות של התנוחות ההפוכות ושל פראנאיאמה, אלו המשאבות שטוענות את המתרגל באנרגיה ומאפשרות לו לפעול מתוך מרץ ושמחת חיים. בסדנה נתרגל שהיות ארוכות יחסית בתנוחות ההפוכות ונעמיק בפראנאיאמה.

אירועים בדצמבר

11/12 צלילים בחשיכה עם  עומר גונן האלה
17/12 קורס הכנה ללידה המפגש הראשון
18/12 יום פתוח לקראת קורס מורים עם אובי ליפשיץ
18/12 בלוז הסוכר סוכר, בריאות, ומצבי רוח בהנחיית זהר צמח וילסון
25/12 ערב בנות ובגדים

אירועים בינואר

01/01  מדיטציית ויפסאנה מבית "תובנה" עם רני עובדיה
08/01 סדנת סבונים טבעיים "אבן האודם" עם לימור אבן אודם
08/01 מעגל שירת עולם עם שמעון לב טהור
15/01 הרצאת שפע תזונתי עם זהר צמח וילסון
20-22/01 ניקוי (צום) מיצים עם זהר צמח וילסון
29/01 סדנת תנוחות הפוכות ופראנאיאמה עם איל שפרוני

הודעות חשובות לתלמידי המרכז:

1.  הודעה חשובה למתרגלים במרכז בימי חמישי:

החל משבוע הבא 9/12 רמת השיעורים של ימי חמישי מתחלפת:

אסנת 18:00 אשטנגה יסודות, אופיר 20:00 אשטנגה רמה

2. התחלנו לאסוף בגדים לקראת המכירה/תרומה שתתקיים חודש הבא

אפשר להתחיל להביא לנו את כל בגדי הקיץ/חורף/סתיו /אביב שלכן ואנחנו נמחזר, נמכור, נתרום….ובואו גם לקנות, כל פריט ב 10 ש"ח. שווה…

3.  הרולס רויס של המזרונים…

אחרי שמתרגלים פעם אחת על הדבר הזה כבר אי אפשר לחזור לטויוטה שנת 2000… לאור בקשות של תלמידים, הזמנו מזרונים שחורים. הם פה בחנות וניתן לנסות מזרון שכזה בשיעור, בקשו מתמר.

4. עקב בעיות ברישום לשיעורים

אנו מבקשות להגיע לשיעורים עם כרטיסייה בתוקף ולהראות אותה לרושמות אשר מקבלות אתכם לשיעור. לא תתאפשר כניסה לשיעור בלי כרטיסייה. תודה על שיתוף הפעולה

5. כרטיסי חנייה במחיר מוזל

ניתן להשיג אצלנו כרטיסי חניה לחניון הצמוד לבי"ח אסותא (רחיוב ז'בוטינסקי) ב  15 ש"ח לשעתיים וחצי. בהגיעכם לחנייה אנא הצטיידו בכרטיס מראש.

6. השכרת הסטודיו לפי שעה:

אנו מציעים את הסטודיו להשכרה במגוון ימים ושעות כקליניקה או כחלל לסדנאות ולפעילויות שאינן רועשות או מלכלכות מדי. לפרטים צרו עמנו קשר

7. המלצה על שיעורים שאינם במערכת בזמן שהסטודיו מושכר

אני שמחה לספר שני שיעורים מקסימים אשר מתקיימים אצלנו במרכז בשעות שהמקום מושכר, אולי תרצו לנסות אותם:

שיעור עיצוב וחיזוק הגוף (כרגע יש רק נשים אך גם גברים מוזמנים בכיף) בימי רביעי 21:30-22:30

שיעור בלט יצירתי לילדות (גילאים 4-5) שני 16:30-17:15

שני השיעורים הם בהדרכת ריבי לייבה, רקדנית ובוגרת האקדמיה הגבוהה למוסיקה ולמחול ע"ש רובין בירושלים, בעלת תעודת הוראה ובעלת ניסיון של למעלה מ- 10 שנים בלימוד בלט בגיל הרך, ילדות ובוגרות.

ניתן להגיע לשיעור ניסיון וליצור קשר עם ריבי בכל שאלה 052-2-804764

קבוצת קרטה לילדים נפתחה בימים ראשון ורביעי בהדרכת מורה מקצועי ומנוסה, דגש על יציבה נכונה, תנועה, קורדינציה, שיפור יכולת קשב וריכוז, העלאת דימוי עצמי והגנה עצמית. לגילאי  5 ומעלה, בנים ובנות. צרו קשר עם איציק כהן 054-8054488

ולסיום: המלצות על דברים טובים שקורים מסביב…

9-12 תמר תלמד גם בפסטיבל נומיינד בחנוכה

על חוף הים, במקום הכי עמוק בעולם, מתקיים לו בפעם ה-11 הפסטיבל הרוחני הכי מפנק שיש. אם עד היום יוגה ומדיטציה היו לסגפנים, בנומיינד מאמינים שרוחניות לא סותרת פינוק. לגישתם שינה טובה ומקלחת חמה, הם בסיס טוב לתרגול, ומוסיקה ושמחת חיים חשובים אפילו יותר.
האירוע הזה משלב סדנאות עם מיטב המנחים בישראל, עם דגש על ריקוד, יוגה בהנחיית תמר עדי, ומדיטציה אקטיבית. ובל נשכח , זו גם חופשה שטופת שמש עם כל הפינוקים של מלון "צל הרים" – ספא חינם, בריכה, חוף ים פרטי, ואוכל משובח. והפעם אנחנו גם חוגגים את חג החנוכה במסיבה עם D.J יובל דרור

23-25/12 בחזרה אל הלב- סדנת ריברסינג ומדיטציה עם קרן ברס

"בחזרה אל הלב" עם קרן ברס, היא סדנא עמוקה ואיכותית שמשלבת ריברסינג ונשימה עם מדיטציות לב, בקבוצה אינטימית ובאוירה המיוחדת של בית ההארחה הרוחני "אשרם במדבר". ריברסינג הוא תהליך חוויתי, עוצמתי ויעיל אשר שוטף אותנו ממטענים וחסימות ישנות, רגשיות ופיזיות, ומפנה מקום לשינוי, התחדשות וקלות. הסדנא היא חוויה ייחודית והשפעתה מורגשת על כל תחומי החיים. היא מתרחשת בתנאי כלכלה מלאה בחדרים מחוממים/ממוזגים. לפרטים והרשמה: טל052-2979591
ובאתר אפשר למצוא עוד פרטים וגם תגובות משתתפים: סדנת ריברסינג

אוהבתמר


הצטרפו לצ’אנדרה בפייסבוק
ובאינסטגרם