מפגש ויפאסנה, יוגה בערבה, ניקוי מיצים ויום פתוח עם אובי ליפשיץ

המדבר מדבר, קורא לך להיות שמח…

חג שמח!

החודש הזה הרבה בסימן מדבר… רק חזרתי מפסטיבל זורבה הבודהא באשרם במדבר ואוטוטו ההפקה המדהימה של יוגה בערבה וניקוי מיצים ראשון שלנו באשרם. כשהפרוייקט "יוגה בערבה" עוד היה בחיתוליו אני חייבת להודות שהייתי סקפטית. נשמע לי "וואוו" מידי הרעיון: למשך סופ"ש שלם להוריד לערבה את כל מורי ומרכזי היוגה הטובים בארץ ולקיים סדנאות יוגה ביישובים אשר לאורך כל כביש הערבה. וכאילו זה לא מספיק מרשים, גם דהרמה מיטרה מניו יורק, אחד מהמורים הטובים בעולם,  מגיע לשיחת לילה עם כל המשתפים בפארק תמנע… מרגש לראות איך חזון של כמה פריקים הפך לאירוע יוגה רציני ואיכותי. שמה כובע ומורידה אותו בפני ההפקה… כנסו לקרוא על זה עוד. גם אני קיבלתי שם סופ"ש ביישוב צוקים. וכמו כן נרד שוב לאשרם לניקוי מיצים שלנו… פרטים בהמשך הניוזלטר וגם בקישור הזה.

ופה בעיר, אצלנו בצ'אנדרה יוגה בינתיים שקט ורגוע… בשבת הקרובה:

2 לאוקטובר מדיטציית ויפאסנה מבית "תובנה"

מדיטציית תובנה מסייעת לנו להשתחרר מדפוסי חשיבה גורמי סבל ולפגוש באופן שלם יותר מצבים של עונג וכאב, עצבות ושמחה, פחד ותקווה המגיעים עם זרם החיים. המפגשים מתקיימים פעם בחודש, במוצ"ש. משך כל מפגש כשעתיים, במהלכן שתי מדיטציות ישיבה וביניהן שיחה והנחיות. יושם דגש על תרגול בגישה פתוחה נינוחה וסקרנית, ועל פיתוח איכויות שמחה, אהבה, חמלה, אורך רוח ובהירות. את המפגשים תנחה רני עובדיה, מתרגלת ויפאסנה למעלה מעשר שנים, פסיכולוגית ומורה. אין צורך בניסיון קודם. המפגשים ניתנים במסורת דאנה – נדיבות הלב – והתשלום הוא כראות יכולתכם ורוחב לבכם.

המפגש הבא יתקיים ב- 02/10, יום שבת, בין השעות 19:00 – 21:00
וברוח ראש השנה יוקדש להתחלות שבחיינו

21-23 לאוקטובר סופ"ש יוגה בערבה עם תמר

למשך סוף שבוע אחד הערבה כולה תלבש יוגה. מתחמי תרגול של מיטב המורים מהזרמים השונים ייפתחו לאורך כל הערבה, מצומת הערבה בצפון ועד קיבוץ איילות בדרום, לאורך כ-200 ק"מ. בתי ספר ומרכזי יוגה רבים, תלמידים ומורים מכל רחבי הארץ יגיעו ויתרגלו יוגה יחדיו. המרחבים הפתוחים של הערבה במזג האוויר המדהים, בעונה הטובה ביותר במדבר, יאפשרו מפגש ייחודי המאפשר תרגול ושקט.

28-30 לאוקטובר ניקוי מיצים באשרם במדבר (שיטים)

סופשבוע של בריאות, תזונה, יוגה, טבע, מדיטציות, ונופש עם זהר צמח וילסון, אביטל סבג, ותמר עדי (צ'אנדרה יוגה) באשרם במדבר (שיטים) נוה מדבר ירוק עם אקלים נוח בחודש אוקטובר (נעים ביום ולא קר מדי בלילה). אנו מזמינים אתכם לחוות וללמוד דרכים לניקוי הגוף במרחב של טבע מדברי, רוגע, ונוף לים. זו הזדמנות להכיר את גופינו וצרכיו ולהוקיר לו תודה על כל מה שהוא עושה עבורנו (שזה המון). שלושה ימים מרעננים ומלטפים באתר נופש עם טבע יחיד במינו מאפשרים לנו לחוות היבטים נוספים של תזונת הגוף והנפש תוך כדי ניקוי הגוף והראש ומילוי המצברים.  לפרטים נוספים בקרו בקישור.

חמישי-שישי-שבת, ה-28-30 באוקטובר, 2010. חמישי משעה 14:00 ועד יום שבת בשעה 18:00.

חמישי-שישי-שבת, ה-21-23 באוקטובר, 2010.

דרושים לנו

1. מנקה תמורת תרגול לשישי אחה"צ (בין 13:00 ל 14:00 או בין 15:00 ל 16:00)
2. רושמת תמורת תרגול לשישי ב-16:00
3. רושמת תמורת תרגול לשבת ב-09:00
4. עובד/ת בסטנדביי לפתיחה/ ניקיון/ רישום לשיעורים וסדנאות גם בסופ"ש

לפרטים צרו קשר

אירועים באוקטובר

9/10 יום פתוח לקראת קורס מורים עם אובי ליפשיץ
16/10  סדנת באנדות ותנועה אלסטית בחלל עם מיטל עובד
16/10 מעגל שירת עולם עם שמעון לב טהור
23/10 בלוז הסוכר – סוכר, בריאות, ומצבי רוח הרצאה עם זהר צמח וילסון
23/10 יוגה של המעמקים סדנת חניכה לנשימת יוגה עמוקה עם ציפי נגב
28-30/10 ריטריט ניקוי מיצים באשרם במדבר – עם יועץ הבריאות והתזונה האינטגרטיבית זהר צמח וילסון, שפית הבריאות אביטל סבג, ומורת היוגה תמר עדי ממרכז צ'אנדרה יוגה

הודעות לתלמידי המרכז

יום פתוח לקראת קורס מורים עם אובי ליפשיץ

שבת ה 9 באוקטובר 2010 בשעה 17:00

באפריל 2011 ייפתח בצ'אנדרה קורס מורי יוגה בהנחיית אובי ליפשיץ אשר תעביר את התוכן המעשי ומורים נוספים אשר ינחו את החלקים התיאורטיים.
אנו פותחות יום זה לכל המעוניינים להצטרף לקורס. במסגרת יום זה יהיה ניתן להכיר את אובי, לתרגל עמה ולשאול שאלות לגבי התכנים של הקורס. הקורס מיועד לאלו הרוצים תעודת ההוראה ומומלץ גם לאלו אשר היוגה מעניינת אותם ורוצים להעמיק את הידע והחוויה.

מחיר כרטיסי החניה בחניון הצמוד לבי"ח אסותא (רחיוב ז'בוטינסקי) עלה ל 15 ש"ח לשעתיים וחצי, אפשר לרכוש כרטיסים אצלנו במרכז!

סבב שבתות ספטמבר באתר וגם לוח שיעורי חג בספטמבר מעודכן בלוח המודעות.

השכרת הסטודיו לפי שעה: אנו מציעים את הסטודיו להשכרה בימים ראשון וחמישי עד השעה 11:00, בכל יום מ 13:00-18:00 ובשבתות מ 13:30 ועד הלילה.
לפעילויות שאינן רועשות או מלכלכות מדי.

YOGA – The path to holistic health

ספר היוגה הגדול והמקיף מאת  ב.ק.ס איינגר, אחד מהמורים המשפיעים בכל הזמנים. יותר מ 400 עמודים, פירוט של תנוחות יוגה רבות לפרטים קטנים, צילומים צבעוניים מזוויות רבות והמון הסברים על שימוש בעזרים בתרגול. בספר פרקים רבים על איינגר ופועלו, פילוסופיה של היוגה, על תנוחות יוגה שונות והמעלות של כל אחת, תרגול יוגה נגד לחץ, פראנימה ותרגילי נשימה, יוגה תרפיה למצבים בריאותיים שונים ועוד…ספר מעולה למורי יוגה ומתרגלי יוגה אשר רוצים להעמיק את הידע והתרגול שלהם.
מחיר הספר: 200 ₪

ולסיום: המלצות על דברים טובים שקורים מסביב…

הטבה לתלמידי המרכז – שיתוף פעולה עם Fresh Kitchen בזל 37 תל אביב.

ב- fresh kitchen תוכלו להינות מבחירה משכילה של האוכל שלכם, המנות נבנו על ידי תזונאית ודיאטנית קלינית מקצועית, תוך מחשבה על שימור ערכן התזונתי, הויטמינים והמינרלים, בכדי לאפשר לכם להנות מחוויית הבריאות והטריות של ה- fresh.
ב Fresh בחרו עבורכם את חומרי הגלם הטריים ביותר, העשירים בחלבון וסיבים תזונתיים, במנות מאוזנות רוויות טעמים וניחוחות, אשר יעניקו לכם תחושת שובע והנאה. תלמידי המרכז יקבלו 10% הנחה באופן קבוע בהצגת מנוי בתוקף. ובנוסף- כל תלמיד אשר ירכוש מנוי יקבל שייק במתנה – גלויות מבצע מחכות לכם על שולחן המשרד – בואו לקחת!

פסטיבל נומיינד חנוכה – ריקוד יוגה ומדיטציה   09/12/2010 – 11/12/2010

על חוף הים, במקום הכי עמוק בעולם, מתקיים לו בפעם ה-11 הפסטיבל הרוחני הכי מפנק שיש. אם עד היום יוגה ומדיטציה היו לסגפנים, בנומיינד מאמינים שרוחניות לא סותרת פינוק. לגישתם שינה טובה ומקלחת חמה, הם בסיס טוב לתרגול, ומוסיקה ושמחת חיים חשובים אפילו יותר.
האירוע הזה משלב סדנאות עם מיטב המנחים בישראל, עם דגש על ריקוד, יוגה בהנחיית תמר עדי, ומדיטציה אקטיבית. ובל נשכח , זו גם חופשה שטופת שמש עם כל הפינוקים של מלון "צל הרים" – ספא חינם, בריכה, חוף ים פרטי, ואוכל משובח. והפעם אנחנו גם חוגגים את חג החנוכה במסיבה עם D.J יובל דרור

קורס מורים עם סרי דהרמה מירה בסטודיו "יוגה מאלה" בבית ינאי

סרי מורים בן 10 ימים בסטודיו "יוגה מאלה" בבית ינאי וסדנה יומית בשפיים. לפרטים נוספים הקליקו על התמונה להגדלה.דהרמה מיטרה, מאסטר היוגה מניו-יורק מגיע לישראל בפעם הראשונה. יעביר קורס

פסטיבל צלילים מרפאים

אירוע מוזיקה מיוחד, יום שלם של צלילים אחרים, הרכבים חדשים ואומנים מדהימים.
לפרטים אנא הכנסו לקישור.

יום שישי ה-8/10/2010 חורשתא (ליד טבעון)

מרתון בן יומיים לחיבור לאש היצירתית והאותנטית שבנו

סדנה אינטנסיבית בת יומיים של דרך האמן, בהנחיית מיכל גזית, בחול המועד סוכות. 14 שעות של חוויה לחיבור לאש היצירתית, להתרגשות ולאותנטיות, בכדי להביא אותם לכל תחומי החיים.

חג שני שמח

אוהבתמר


הצטרפו לצ’אנדרה בפייסבוק
ובאינסטגרם