אפטרצום ופאוזה קטנה לפני פסטיבל נאטארג' ביממלח

שלום לכולם

במוצ"ש האחרון שבנו מניקוי מיצים נוסף, הפעם באשרם במדבר, לוקשיין שונה לגמרי מהירוק והנוף לים של בית אורן שם היינו בעבר. יבש בשפתיים וצהוב בעיניים. עם נוף מדברי כל פעם שעלינו לכלב מביט מעלה העברנו סופ"ש על טהרת המיצים שכבר הפכו לשם דבר… שתינו "סמודי" שזהו מיץ ירקות ופירות עם הסיבים, שתינו עשב חיטה (יותר נכון, הם שתו…), מיץ ירקות ופירות צלול ומרק ירקות בכל ערב. אמנם לא צמתי לגמרי אבל ספגתי הרבה מהאווירה ומההרצאות של אביטל וזהר שתמיד מלמדים אותי משהו חדש. חזרתי עם תחושה קלילה ונקייה ומוטיבציה לשבוע הקרוב לעלים ירוקים. תודה לכל מי שהגיע וסמך עלינו ועל התהליך.

בשבת הקרובה אני לא מלמדת בשום ריטריט, סדנה, פסטיבל. סתם פה במרכז צ'אנדרה כמו פעם… אלמד את שני שיעורי הבוקר. הרבה זמן זה לא קרה ואשמח לראות פנים אהובות ומוכרות.

ובערב שבת, השישי לנובמבר מדיטציית ויפאסנה מבית "תובנה"

מדיטציית תובנה (ויפאסנה) היא שיטה בת 2500 שנה של התבוננות ישירה ופשוטה בתהליכי גוף-נפש באמצעות תשומת לב מלאה ורגועה. מדיטציית תובנה מסייעת לנו להשתחרר מדפוסי חשיבה גורמי סבל ולפגוש באופן שלם יותר מצבים של עונג וכאב, עצבות ושמחה, פחד ותקווה המגיעים עם זרם החיים.

יום שבת הקרוב 19:00 – 21:00

12-13/11 תמר עדי מלמדת יוגה בפסטיבל נטארז'

הפסטיבל המיוחד הזה חוגג 11! (איך הזמן רץ כשנהנים). וכמיטב המסורת נחגוג ב-3 ימים של ריקוד, מוסיקה, מדיטציה, מגוון פעילויות איכותיות ומהנות, אווירה אינטימית ומשפחתית, טבע ומפגש אנושי. וכל זאת בכפר הנופש מצוקי דרגות נווה מדבר מדהים המשקיף על ים המלח.
למידע נוסף אתם מוזמנים להיכנס ללינק .

27 בנובמבר איך לא לאבד את הראש עם מיכל ירקוני

בסדנא נתנסה בטכניקות לפיתוח יכולת חישה פנימית של מנח הראש על הצוואר ובדרכים לשחרור ותמיכה של המבנים הנושאים את הראש. נבסס את החקירה על הפנמה גופנית של אלמנטים אנטומיים ותנועתיים.

18/12 יום פתוח לקראת קורס מורים עם אובי ליפשיץ

באפריל 2011 ייפתח בצ'אנדרה קורס מורים ל"ויניאסה יוגה" בהנחיית אובי ליפשיץ אשר תעביר את התוכן המעשי ומורים נוספים אשר ינחו את החלקים התיאורטיים. אנו פותחות יום זה לכל המעוניינים להצטרף לקורס. במסגרת יום זה יהיה ניתן להכיר את אובי, לתרגל עמה ולשאול שאלות לגבי התכנים של הקורס. הקורס מיועד למעוניינים ללמד יוגה ולאלו הרוצים להעמיק את האימון וההבנה שלהם ביוגה.

18/12 בלוז הסוכר – סוכר, בריאות, ומצבי רוח בהנחיית זהר צמח וילסון

יועץ הבריאות והתזונה זהר צמח וילסון יציג עבורנו גישה תזונתית שונה שאינה באה למחוק לנו את הטעם המתוק שבפה אלא לעשות קצת סדר בעולמנו התזונתי שיצא מאיזון בדורות האחרונים. יחדיו נראה כיצד אפשר לרדת מרכבת ההרים הפיזית והנפשית. אתם מוזמנים לבוא וללמוד אודות הסוכר ועל הקשר שבין אוכל ומצבי רוח בסדנה משעשעת ועשירה בידע שתעורר שינוי בחייכם.

25/12 ערב בנות ובגדים

שוב מעבר בין עונות שוב את מסדרת את הארון ביסודיות ושוב מתקשה להיפרד מבגדים שכבר לא תלבשי אף פעם. יש לנו פתרון יצירתי שידרבן אותך להיפטר מבגדים שכבר עשו את הסיבוב שלהם אצלך…

אירועים בנובמבר

6/11 מדיטציית ויפאסנה מבית "תובנה" עם המורה רני עובדיה
12-13/11 תמר עדי מלמדת יוגה בפסטיבל נטארז'
27/11 – איך לא לאבד את הראש

אירועים בדצמבר

18/12 יום פתוח לקראת קורס מורים עם אובי ליפשיץ
18/12 בלוז הסוכר – סוכר, בריאות, ומצבי רוח בהנחיית זהר צמח וילסון
25/12 ערב בנות ובגדים

הודעות חשובות לתלמידי המרכז:

1. מיכל ירקוני האהובה חוזרת מחופשת לידה

ותלמד פה שני שיעורים. שני ב 18:00 רמה 2 ורביעי ב 9:15 רמה 1
מכיוון שלמיכל ישנם הרבה תלמידים אשר היו מתרגלים רק בשיעורים שלה החלטנו ליצור קבוצה אישית לתרגול שבה התלמידים מחוייבים רק לשיעורים של מיכל. במקביל נאפשר גם לתלמידים של המרכז עצמו, מנויים של צ'אנדרה, להגיע לשיעורים הללו. צרו קשר דרכנו עם מיכל על מנת לשמוע עוד פרטים.

2. לצערנו נגנבו אפניים בזמן שיעור.

הן היו קשורות לגדר שממול בגינה והמנעול נפרץ. אז אנו ממליצות להחנות ברחוב באזל שם יש הרבה אור, חנויות ותנועה ולהשקיע במנעול רציני…זה מאסט בעיר הזו.

3.  הרולס רויס של המזרונים…

אחרי שמתרגלים פעם אחת על הדבר הזה כבר אי אפשר לחזור לטויוטה שנת 2000… לאור בקשות של תלמידים, הזמנו מזרונים שחורים. הם פה בחנות וניתן לנסות מזרון שכזה בשיעור, בקשו מתמר.

4. עקב בעיות ברישום לשיעורים

החל מהשבוע הקרוב אנו מבקשות להגיע לשיעורים עם כרטיסייה בתוקף ולהראות אותה לרושמות אשר מקבלות אתכם לשיעור. לא תתאפשר כניסה לשיעור בלי כרטיסייה. תודה על שיתוף הפעולה

5. נכון שתמיד חלמתם לתרגל בצ'אנדרה יוגה ללא תשלום?

נכון. אז התפנו כמה "משרות" של רישום תמורת תרגול, מהר מהר צרו קשר על הילה במשרד כי כל הקודם זוכה…

1. רושמת תמורת תרגול לשבת ב-09:15
2. רושמת ליום שלישי בבוקר 09:00
3. עובד/ת בסטנדביי לפתיחה/ ניקיון/ רישום לשיעורים וסדנאות גם בסופ"ש

6. כרטיסי חנייה במחיר מוזל

ניתן להשיג אצלנו כרטיסי חניה לחניון הצמוד לבי"ח אסותא (רחיוב ז'בוטינסקי) ב  15 ש"ח לשעתיים וחצי. הצטיידו בכרטיס מראש.

7. השכרת הסטודיו לפי שעה:

אנו מציעים את הסטודיו להשכרה בימים ראשון שלישי וחמישי עד השעה 11:00, בכל יום מ 13:00-18:00, ימי שישי בין 13:00 ל 16:00 ובשבתות מ 13:30 ועד הלילה לפעילויות שאינן רועשות או מלכלכות מדי.

ולסיום: המלצות על דברים טובים שקורים מסביב…

9-12 תמר תלמד גם בפסטיבל נומיינד בחנוכה

על חוף הים, במקום הכי עמוק בעולם, מתקיים לו בפעם ה-11 הפסטיבל הרוחני הכי מפנק שיש. אם עד היום יוגה ומדיטציה היו לסגפנים, בנומיינד מאמינים שרוחניות לא סותרת פינוק. לגישתם שינה טובה ומקלחת חמה, הם בסיס טוב לתרגול, ומוסיקה ושמחת חיים חשובים אפילו יותר.
האירוע הזה משלב סדנאות עם מיטב המנחים בישראל, עם דגש על ריקוד, יוגה בהנחיית תמר עדי, ומדיטציה אקטיבית. ובל נשכח , זו גם חופשה שטופת שמש עם כל הפינוקים של מלון "צל הרים" – ספא חינם, בריכה, חוף ים פרטי, ואוכל משובח. והפעם אנחנו גם חוגגים את חג החנוכה במסיבה עם D.J יובל דרור

שי בן צור והראג'סטאן ג'פסיס

לאור הצלחת סיבוב ההופעות הקודם בארץ והשקת האלבום "שושן" שי בן צור והמוסיקאים המופלאים מרג'אסטן חוזרים למספר הופעות והפעם בכל הארץ. כל הפרטים באתר: www.gilkarniel.com

25-27.11.2010 סדנה נוספת של יוגה ומדיטציה בהנחייתם המסורה והמשולבת היטב של פרופ' יעקב רז ואובי ליפשיץ

הפעם במרכז הארוח המקסים של נווה שלום. יהיה זה סופשבוע בו נתרגל את התודעה באמצעות הגוף ואת הגוף באמצעות התודעה. יעקב רז ינחה את תרגולי המדיטציה על פי תורת הזן בודהיזם וילווה את הנחייתו בהסברים ותשובות על שאלות, אובי ליפשיץ תנחה את תרגולי האסאנה והפרנימה .
לפרטים נוספים והרשמה: מיכל 052-5327474 אנא הקדימו להירשם, מס' המקומות מוגבל.

אוהבתמר