סדנת איינגר יוגה עם אייל שיפרוני בנושא הפוכות ופראנאיאמה

בוקר יום שני…

החיים במושב הביאו איתם הרבה הפתעות נעימות של חיבור לאדמה, למטבח, לבייבי וגם ללמידה שלי בתחום היוגה. התמזל מזלי ובנסיעה דרך השדות אני תוך שבע דקות בזכרון יעקב, מתייצבת במרכז יוגה הביתי והמקסים של אייל שיפרוני. מעט מאד מורים היו לי, כולם היו לתקופות ומכולם למדתי משהו. אל אייל אני מגיעה אחרי שנים של התבשלות איטית על אש נמוכה בתרגול איינגר יוגה. אייל נחשב מורה איינגר קלאסי, דייקן, קפדן אך בעיקר בעיקר, וזה חשוב כשמתרגלים איינגר, בעיקר נעים וחייכן. נשמע כמו חמשיר של ילדה בכיתה א' על המורה האהוב… אבל זה באמת ככה!

אני גאה ושמחה לארח אותו אצלי לסדנת עומק מרתקת:

29/01 סדנת תנוחות הפוכות ופראנאיאמה עם אייל שפרוני מתרגם הספרים "אור על פראנאימא" ו"עץ היוגה"

מתרגלים ותיקים יודעים את החשיבות של התנוחות ההפוכות ושל פראנאיאמה, אלו המשאבות שטוענות את המתרגל באנרגיה ומאפשרות לו לפעול מתוך מרץ ושמחת חיים. בסדנה נתרגל שהיות ארוכות יחסית בתנוחות ההפוכות ונעמיק בפראנאיאמה.

ניקוי (צום) מיצים בגליל

שימו לב נותרו מספר מקומות אחרונים…

שוב הקסם הזה יוצא לדרך… זהר אביטל ואנכי (יחד עם בייבי אמור שלנו) מנחים סופ"ש מרפא ומרווה לנשמה וכמובן לגוף. אני אלמד שם יוגה כל יום ואשמח לראותכם שם איתי. הפעם הריטריט יתקיים במלון חופית (בית חווה) שבמושב שבי ציון בגליל המערבי. המקום טובל בירק ונמצא בסמוך לרצועת חוף מהיפות בארץ. אני מזמינה אתכם לחוות וללמוד דרכים לניקוי הגוף במרחב פסטורלי של ים וטבע. זו הזדמנות להכיר את גופינו וצרכיו ולהוקיר לו תודה על כל מה שהוא עושה עבורנו (שזה המון). פרטים בלינק.

01/02 סדנת מתחילים עם אביגיל שסטצקי

סדנת המתחילים בצ'אנדרה יוגה נוצרה למען אלו המעוניינים ללמוד בסיס לתרגול הפיזי ולהכיר את שפת הגוף והרוח של עולם היוגה. בסדנא נתחיל מההתחלה ונבנה בהדרגה יסודות בהירים ויישימים לתרגול יוגה קבוצתי ואישי. נחקור את הקשר האינטימי בין נשימה לתנועה כחוט המקשר והמוביל את תרגול היוגה. נלמד את הבסיס האנטומי והתנועתי של תנוחות היוגה שיאפשר השתלבות בשיעורי יוגה עם מורים שונים בזרמים שונים. הסדנא תיתן דגש על פיתוח יכולות של קשב ואמון בתבונת הגוף ובמורה הפנימי הטמון בכל אחד מאיתנו.

05/02 מדיטציית ויפסאנה מבית "תובנה" עם רני עובדיה

מדיטציית תובנה (ויפאסנה) היא שיטה בת 2500 שנה של התבוננות ישירה ופשוטה בתהליכי גוף-נפש באמצעות תשומת לב מלאה ורגועה. מדיטציית תובנה מסייעת לנו להשתחרר מדפוסי חשיבה גורמי סבל ולפגוש באופן שלם יותר מצבים של עונג וכאב, עצבות ושמחה, פחד ותקווה המגיעים עם זרם החיים. כשאנו מתחברים לבהירות ולשקט הטבעיים שבעומקנו, חיינו מתברכים בנוכחות בריאה מיטיבה ויציבה בנסיבות חיים משתנות.

12/02 סדנת טרי יוגה עם חן עין-הבר

טרי יוגה – אמנות הזרימה, כפי שפיתחה קלי ריי, יוגיני בעלת הכרה בינלאומית ומעיין השראה לאינספור מתרגלים בעולם. שיטה המאחדת נשימה ומודרה עם אסנה דינאמית ומתמדת על מנת ליצור זרימה מוגברת של פרנה. בסדנה הקרובה נתרגל סדרה מרמה 1. בה נתעכב על למידה של התנועה הייחודית לשיטה.
נקדיש זמן גם למדיטציה ולפרנאימה, כמו גם להרפיה עמוקה לרקע צלילים עילאיים.

26/02 מעגל שירה עם שמעון לב טהור

מעגל שירה מקודשת הינו מעגל שירה משותפת של מוסיקה מקודשת, שירת דבקות,‏ קטעי שירה ותפילה ממסורות שונות אשר מעוררים מצבי מודעות גבוהים, מאזנים ויוצרים הרמוניה בין גוף מיינד ורוח.

אירועים בינואר

20-22/01 ניקוי (צום) מיצים נותרו מספר מקומות אחרונים
29/01 סדנת תנוחות הפוכות ופראנאיאמה עם איל שפרוני

אירועים בפברואר

01/02 תחילת סדנת מתחילים עם אביגיל שסטצקי
05/02 מדיטציית ויפסאנה מבית "תובנה" עם רני עובדיה
12/02 סדנת טרי יוגה עם חן עין-הבר
26/02 מעגל שירה עם שמעון לב-טהור

הודעות חשובות לתלמידי המרכז:

1. שיעורים חדשים אצלנו במרכז:

שבת ב-17:00 עם יונתן קדם ואדם הראל ברוטציה. החל מ 19 לפברואר

ראשון ב 9:00 אשטנגה רמה 2 עם נעה ישראל החל מ 13 לפברואר (רמת השיעור תיקבע בהתאם לתלמידים שיגיעו לשיעורים)

שלישי ב 7:30 ויניאסה רמה 2 עם נעה ישראל החל מ 8 לפברואר   (רמת השיעור תיקבע בהתאם לתלמידים שיגיעו לשיעורים)

כמו כן אנו רוצים לפתוח שיעורשי ב 9:15 אשטנגה. נשמח לדעת אם יש ביקוש..שלחו לנו מייל חוזר

2. חל מפברואר – אביגיל מחליפה את אסנת ימי חמישי ב-18:00

3.  שיעור בוקר חדש עם תמר

החל מ 27/1 תמר תלמד שיעור חדש בימי חמישי ב 9:15 ויניאסה רמה 1,2 (הרמה הסופית תקבע בהתאם למי שיגיע לשיעורים הללו, אך הם לא יהיו פתוחים למתרגלים חדשים). כמו כן, תמר מתחילה ללמד ברידמן למשך חודשיים והשיעורים שלה בימי רביעי ב-18:00 בין ה-19/01 ל-30/03 יועברו ע"י אביגיל שסטצקי.

4. כרטיסי חנייה במחיר מוזל

ניתן להשיג אצלנו כרטיסי חניה לחניון הצמוד לבי"ח אסותא (רחיוב ז'בוטינסקי) ב  15 ש"ח לשעתיים וחצי. בהגיעכם לחנייה אנא הצטיידו בכרטיס מראש.

5. השכרת הסטודיו לפי שעה:

אנו מציעים את הסטודיו להשכרה במגוון ימים ושעות כקליניקה או כחלל לסדנאות ולפעילויות שאינן רועשות או מלכלכות מדי. לפרטים צרו עמנו קשר

6. המלצה על שיעורים שאינם במערכת בזמן שהסטודיו מושכר

אני שמחה לספר שלושה שיעורים מקסימים אשר מתקיימים אצלנו במרכז בשעות שהמקום מושכר, אולי תרצו לנסות אותם:

שיעור עיצוב וחיזוק הגוף (כרגע יש רק נשים אך גם גברים מוזמנים בכיף) בימי רביעי 21:30-22:30

שיעור בלט יצירתי לילדות (גילאים 4-5) שני 16:30-17:15

שני השיעורים הם בהדרכת ריבי לייבה, רקדנית ובוגרת האקדמיה הגבוהה למוסיקה ולמחול ע"ש רובין בירושלים, בעלת תעודת הוראה ובעלת ניסיון של למעלה מ- 10 שנים בלימוד בלט בגיל הרך, ילדות ובוגרות.

ניתן להגיע לשיעור ניסיון וליצור קשר עם ריבי בכל שאלה 052-2-804764

קבוצת קרטה לילדים נפתחה בימים ראשון ורביעי בהדרכת מורה מקצועי ומנוסה, דגש על יציבה נכונה, תנועה, קורדינציה, שיפור יכולת קשב וריכוז, העלאת דימוי עצמי והגנה עצמית. לגילאי  5 ומעלה, בנים ובנות. צרו קשר עם איציק כהן 054-8054488

המשך שבוע ברגוע

אוהבתמר