סופ"ש יוגה וניקוי מיצים, יום פתוח לקראת הקורס מורים, שיעור יסודות נוסף ועוד…

חומר (לבן) למחשבה…

אני נוסעת הרבה ברכבת, למעשה ארבע פעמים בשבוע, אי אפשר שלא להציץ בעיתונים שמפוזרים מסביב… קראתי רבות על מחאת הקוטג' שטלטלה כנראה כל בית שני בישראל ופסחה על הבית שלי. נזכרתי איך פעם הייתי "עפה" על גביע קוטג' עם קצת שמן זית למעלה, מלח וזעתר… ממממ… לקח לי כארבע שנים לנקות את המקרר ממוצרי חלב וכיום אני מתפנקת פעם בחודשיים על גוש גבינת עזים אורגנית, רצוי הכי שמנה שיש. בתור חובבת מתוק שמתפתה בקלות לשוקולד יוצא לי לאכול מידי פעם שוקולד מחלב פרה אך לרוב אשתדל להכין לבד בבית שוקולד משמן קוקוס או לקנות שוקולד מריר/אורגני באיכות גבוהה.  בקיץ כשהחום מחרפן אז אני עושה לי משקה אנרגיה עם מרקם של חלב אבל טבעוני לגמרי (מתכון בהמשך…) הבוקר התקשרה הגננת של ביתי, אמור, ושאלה אם אפשר לתת לה גבינת לאבנה. אמור עדיין לא נחשפה למוצרי חלב כך שביקשתי אותה שלא… הדיון של בעד/נגד מוצרי חלב נמשך שנים, לא אכנס לפרטים שלו כי כבר הנושא נטחן דק דק וכמו שזהר צמח וילסון אומר "תלוי את מי שואלים"… אומרים שתמונה שווה אלף מילים? אז תגדילו את התמונות הללו ותפעילו שיקול דעת בריא. נתקלתי ברפת הזו באזור השרון, הפרות שם בקושי עומדות על ארבע רגליים וגוררות עצמן, מועדות ונופלות לתוך הבוץ/צואה, קשה להן לעמוד כי העטינים שלהן בגודל של כדור פילאטיס. לראות ולבכות. המראה הזה מעביר בי אסוציאציות שלך חולי, כאב, עינוי. בטח שלא הייתי רוצה לאכול גבינה מפרה שכזו… האבסורד היה שזו היתה רפת פתוחה לקהל הרחב, לא איזה בית מטבחיים סודי ואפל. איך העיוות הזה הפך לסטנדרט המקובל?
חומר למחשבה: למזון שאנו אוכלים ישנה פראנה/אנרגיה/תדר מה קורה לנו בגוף כשאנו אוכלים את הפראנה של פרה כה אומללה, משהו מהאומללות שלה בטוח עובר אליי… כנסו לקרוא עוד על שלושת האיכויות האנרגטיות לפי היוגה, זה קשור גם למזון שאנו אוכלים.

תמונות…..

והנה המתכון המובטח למשקה אנרגיה/קפה קר בבלנדר, רצוי בלנדר טוב כזה שטוחן קרח:

כף ענקית של טחינה (נותן את מרקם החלב)

3 תמרים (אם זה עדיין לא מספיק מתוק אז יותר…)

חצי כוס אבקת קקאו מומסת במים חמים או חצי כוס קפה (מקינטה, או מנס קפה). או שניהם יחד…

קצת מים, הרבה קרח

לא חובה אבל אם יש בבית אז גם כמה פולי קקאו או פקאנים, לקבלת מרקם סמיך יותר

לטחון הכל דק דק עד שעולים אדים של קור… זהירות, זה ממכר…תיהנו.

ואם כבר הבלנדר עובד… אתם מוזמנים איתי לסופ"ש יוגה וניקוי מיצים שם נשתה שייקים ירוקים, מתוקים ומעוררים. 

4-6/08 סופ"ש יוגה וניקוי מיצים עם זהר צמח וילסון אביטל סבג ותמר עדי

אנו מזמינים אתכם לחוות וללמוד דרכים לניקוי הגוף במרחב פסטורלי של טבע. זו הזדמנות להכיר את גופינו וצרכיו ולהוקיר לו תודה על כל מה שהוא עושה עבורנו (שזה המון). שלושה ימים מרעננים ומלטפים באתר נופש עם טבע יחיד במינו מאפשרים לנו לחוות היבטים נוספים של תזונת הגוף והנפש תוך כדי ניקוי הגוף והראש ומילוי המצברים.

אני בתנועה משמע אני קיים סדנא שלישית : על יציבות ונוכחות

בסדנא, השלישית בסדרה החוקרת את התפתחות התנועה בגוף האנושי, נחקור חוויתית את היכולת האורגנית להשתרש ולהתארך ונעיר/נאיר את התבנית התנועתית של דחיפה והושטה סימטרית דרך הידיים והרגליים. הסדנא תשלב למידה תיאורטית עם התנסויות חוויתיות דרך מגע, תנועה, אסאנה ונשימה. הסדנא מיועדת למתרגלים ומורים ליוגה ותחומי גוף נפש אחרים.

NIA
אין לי מושג ממש מה זה אבל זה קורה פה אצלנו וזה עושה כל כך טוב לגוף… שיעור ריקוד זורם וכייפי עם מנחה מדליקה שפשוט עושה חשק לזוז… אצלנו במרכז כל יום ראשון ב 9:45 שעה של תנועה לפתיחת השבוע. החל מספטמבר השיעור יזוז ל 9:30 ונוסיף שיעור נוסף ביום רביעי ב 9:30  לפרטים נוספים ותמונות…

נפתחה קבוצת יוגה להריוניות – ימי שלישי 16:15

תקופת ההיריון מלווה בשינויים פיסיולוגיים, הורמונליים ורגשיים. המודעות לגוף נמצאת בד"כ בשיאה בתקופה זו והאחריות על תפקוד תקין וטוב של הגוף נעשית חשובה ביותר. היוגה מספקת כלים המאפשרים להאט את הקצב, להתחבר אל עצמינו ולשלוט בתהליכים העוברים על הגוף…

08,15,22/07 סדנת יוגה פסיכותרפית

תומר יעביר סדנה בת 3 מפגשים בהם נתרגל סגנונות וטכניקות יוגיות שונות המשלבות תנועה לצד סטאטיות, תרגילי נשימה, מדיטציות עם מוזיקה, דגשים ועקרונות טנטרים כגון שימוש בויזואליזציות, בצלילים, עבודה עם אנרגיות וערוצי אנרגיה,לצד התבוננות קשיבות ונוכחות. הזדמנות נדירה למגוון רחב ועשיר שכולו מרחב של ריפוי אמתי – טיפול בכאב של ההיפרדות מטבענו האמתי והחופשי.

23/07 יום פתוח לקורס מורים עם אובי ליפשיץ

בספטמבר 2011 ייפתח בצ'אנדרה קורס מורים ל"ויניאסה יוגה" בהנחיית אובי ליפשיץ אשר תעביר את התוכן המעשי ומורים נוספים אשר ינחו את החלקים התיאורטיים.
אנו פותחות יום זה לכל המעוניינים להצטרף לקורס. במסגרת יום זה יהיה ניתן להכיר את אובי, לתרגל עמה ולשאול שאלות לגבי התכנים של הקורס. הקורס מיועד למעוניינים ללמד יוגה ולאלו הרוצים להעמיק את האימון וההבנה שלהם ביוגה.

30/07 מעגל שירה עם ויסמאי

קול האור הוא מעגל שירה מקודשת, המאחד קולות רבים לקול אחד, פותח את הלב ומאפשר חוויית שותפות והתרוממות. השירה נובעת מתוך התכוונות ליבנו אל המקום הפנימי בנו, בו קיימת תמיד ידיעת האחד. במהלך הערב, השירה תחבר אותנו פנימה אל עצמינו ובו-זמנית החוצה אל המעגל- כך מתמוססת תחושת הנפרדות מהעולם, ונוצרת חוויית אחדות.

06/08 מדיטציית ויפסאנה מבית "תובנה" עם רני עובדיה

מדיטציית תובנה (ויפאסנה) היא שיטה בת 2500 שנה של התבוננות ישירה ופשוטה בתהליכי גוף-נפש באמצעות תשומת לב מלאה ורגועה. מדיטציית תובנה מסייעת לנו להשתחרר מדפוסי חשיבה גורמי סבל ולפגוש באופן שלם יותר מצבים של עונג וכאב, עצבות ושמחה, פחד ותקווה המגיעים עם זרם החיים. כשאנו מתחברים לבהירות ולשקט הטבעיים שבעומקנו, חיינו מתברכים בנוכחות בריאה מיטיבה ויציבה בנסיבות חיים משתנות.

אירועים ביולי

08,15,22/07 סדנת יוגה פסיכותרפית עם תומר וייס
4,11,18,25/07 אני בתנועה משמע אני קיים עם מיכל ירקוני
23/07  יום פתוח לקורס מורים עם אובי ליפשיץ
30/07 מעגל שירה עם ויסמאי

אירועים באוגוסט

06/08 מדיטציית ויפסאנה מבית "תובנה" עם רני עובדיה
4-6/08 סופשבוע של יוגה וניקוי מיצים עם זהר צמח וילסון אביטל סבג ותמר עדי

הודעות חשובות לתלמידי המרכז:

1. השיעורים בשני עם אדם הראל עוברים לשעה 08:45-09:45

2.
הגיע לחנות הספר "דרך גבר" מאת דיווד דיידה בתירגום והקדמה מאת הרב אוהד אזרחי

3. מיכל ירקוני אהובתנו עוברת להתגורר מחוץ לעיר. אנו מאחלים לה הצלחה רבה אבל לא מוותרים עליה… החל מאוגוסט מיכל תלמד בימי שלישי ב 9:15 ימי שני ב 18:00 יועברו ע"י אדוה אופיר.

4.  כנסו לקרוא על הפוקוס החדש במרכז שלושת הגונות

5.  פגישות אבחון דרך תנועה מומלץ לכל מי שרוצה להבין את מאפייני היציבה והתנועה הייחודים לו לקבוע מפגש שכזה עם אוהד אינטרטור

6. דרושים

1. רושמת לימי שלישי בבוקר תמורת תרגול
2. מנקה לימי שלישי לילה תמורת תרגול
3. עבודה משרדית תמורת תרגול
עובד/ת בסטנדביי לפתיחה/ ניקיון/ רישום לשיעורים וסדנאות גם בסופ"ש. לפרטים צרו קשר

7. כרטיסי חנייה במחיר מוזל

ניתן להשיג אצלנו כרטיסי חניה לחניון הצמוד לבי"ח אסותא (רחוב ז'בוטינסקי) ב  15 ש"ח לשעתיים וחצי. בהגיעכם לחנייה אנא הצטיידו בכרטיס מראש.

8. השכרת הסטודיו לפי שעה:

אנו מציעים את הסטודיו להשכרה במגוון ימים ושעות כקליניקה או כחלל לסדנאות ולפעילויות שאינן רועשות או מלכלכות מדי. לפרטים צרו עמנו קשר

המלצות של תמר

"גברא רבה" – קבוצת גברים לעבודה פנימית

אינך צריך להתאמץ להתאים את עצמך לשום "מודל" של גבריות. אבל אתה יכול ללמוד להרגע אל מי שאתה באמת. מה נמצא אצלך מתחת למסכות הפחד? מתחת לצורך הבלתי נדלה שיש בך לרצות את ההורים, ואת האישה, את החברה ואת הגננת? מי תהיה אם תסכים סוף סוף לחיות ב ג ד ו ל ?  קבוצת הגברים של אוהד אזרחי – "גברא רבה" – עשתה את זה כבר לגברים רבים, שהעיזו להשתתף, והתחילו להעיז לחיות, עמוק יותר ופתוח יותר ממה שחיו קודם. קבוצה חדשה נפתחת זה עתה בחוף הכרמל.

19/07 מחול לוהט – מיכל מועלם וג'אנאלברטו דה פיליפיס, עפרה אידל, אלדד בן שושן, נדר רוסנו – ערב משולב

המלצה לאוהבי המחול, במסגרת אירועי "מחול לוהטא" בסוזן דלאל. ערב של ארבע יצירות ויוצרים. כמו כן – הטבה לרוכשי הכרטיסים דרך צ'אנדרה – מקישים את הקוד 987 בטלפון 03-5105656 ומקבלים כרטיס בהנחה במחיר של 60 שח.


אוהבתמר