סופ"ש ניקוי מיצים, מעגל שירת עולם, שיעורים חדשים ומחירון מוזל לשנה החדשה

בוקר אור

נפתח בבירוקרטיה וכאלו: תלמידים פנו אליי בבקשה להחזיר את שיעורי 9:00 בבוקר. לקחתי אותם ברצינות והחל מ 27/1 אלמד בימי חמישי ב 9:15 שיעור ויניאסה, תמר סטייל… כמו כן אך אני בודקת עם כולם מה מידת העניין בשיעורים נוספים בראשון ושלישי ב 9:00?? אשטנגה או ויניאסה? אנא חיזרו אליי במייל.

והכי כיף לכם איתנו גם בשנה הקרובה. הוזלנו משמעותית את המחירים. פרטים בלינק

ולדברים יותר מרווים לנשמה:

ספר הטאו/לאו צה

איזה ספר, היכן שפותחים נופלת פנינה. ממליצה שיהיה תמיד אחד כזה בתיק למקרה שיש 2 דקות של הפוגה מהמטריקס הרגיל שלנו…

הנה הבציר של סופ"ש:

זה

אשר

אוהב

את

העולם

כפי

שהוא

אוהב

את

גופו

ניתן

להפקיד

בידיו

את

העולם

כולו…

ניקוי (צום) מיצים בגליל

שוב הקסם הזה יוצא לדרך… זהר אביטל ואנכי (יחד עם בייבי אמור שלנו) מנחים סופ"ש מרפא ומרווה לנשמה וכמובן לגוף. אני אלמד שם יוגה כל יום ואשמח לראותכם שם איתי. הפעם הריטריט יתקיים במלון חופית (בית חווה) שבמושב שבי ציון בגליל המערבי. המקום טובל בירק ונמצא בסמוך לרצועת חוף מהיפות בארץ. אני מזמינה אתכם לחוות וללמוד דרכים לניקוי הגוף במרחב פסטורלי של ים וטבע. זו הזדמנות להכיר את גופינו וצרכיו ולהוקיר לו תודה על כל מה שהוא עושה עבורנו (שזה המון). פרטים בלינק.

08/01 סדנת סבונים טבעיים "אבן האודם"

סדנה בת שלוש שעות בה נלמד צעד אחר צעד כיצד להכין סבון טבעי מוצק. נלמד אודות מרכיבי הסבון, תכונותיהם וחשיבות השימוש בסבון ידידותי לסביבה ולגוף.
כמו כן נלמד כיצד לגוון ולהכין סוגים שונים של סבונים כולל צביעה וקישוטים טבעיים. בסוף הסדנה, כל משתתף יקבל סבון שנכין יחדיו.

08/01 מעגל שירת הלב עם שמעון לב-טהור

שירת הלב הנו מעגל שירה מקודשת הנע בין שירה מדיטטיבית לבין אקסטזה פותחת לבבות, מעגל בו כולם שווים ויושבים ביחד ללא הפרדה של במה וקהל.

29/01 סדנת תנוחות הפוכות ופראנאיאמה עם איל שפרוני

מתרגלים ותיקים יודעים את החשיבות של התנוחות ההפוכות ושל פראנאיאמה, אלו המשאבות שטוענות את המתרגל באנרגיה ומאפשרות לו לפעול מתוך מרץ ושמחת חיים. בסדנה נתרגל שהיות ארוכות יחסית בתנוחות ההפוכות ונעמיק בפראנאיאמה.

12/02 סדנת טרי יוגה עם חן עין-הבר

טרי יוגה – אמנות הזרימה, כפי שפיתחה קלי ריי, יוגיני בעלת הכרה בינלאומית ומעיין השראה לאינספור מתרגלים בעולם. שיטה המאחדת נשימה ומודרה עם אסנה דינאמית ומתמדת על מנת ליצור זרימה מוגברת של פרנה. בסדנה הקרובה נתרגל סדרה מרמה 1. בה נתעכב על למידה של התנועה הייחודית לשיטה.
נקדיש זמן גם למדיטציה ולפרנאימה, כמו גם להרפיה עמוקה לרקע צלילים עילאיים.

אירועים בינואר

08/01 סדנת סבונים טבעיים "אבן האודם" עם לימור אבן אודם
08/01 מעגל שירת עולם עם שמעון לב טהור
15/01 הרצאת שפע תזונתי עם זהר צמח וילסון
20-22/01 ניקוי (צום) מיצים עם זהר צמח וילסון
29/01 סדנת תנוחות הפוכות ופראנאיאמה עם איל שפרוני

הודעות חשובות לתלמידי המרכז:

1. אורי בנדורי יעדר בין התאריכים 07/01-22/01 לרשימת ההחלפות כנסו ללינק

2. שיעור חדש במוצ"ש בשעה 17:00 החל מפברואר. השיעור יהיה ברוטציה בין שני מורים. פרטים מלאים בהמשך.

3חל מפברואר – אביגיל מחליפה את אסנת ימי חמישי ב-18:00

4.  החל מ 27/1 תמר תלמד שיעור חדש בימי חמישי ב 9:15 ויניאסה רמה 1,2 (הרמה הסופית תקבע בהתאם למי שיגיע לשיעורים הללו, אך הם לא יהיו פתוחים למתרגלים חדשים). כמו כן, תמר מתחילה ללמד ברידמן למשך חודשיים. והשיעורים שלה בימי רביעי ב-18:00 בין ה-19/01 ל-30/03 יועברו ע"י אביגיל שסטצקי.

5.  אנו רוצים לפתוח שיעורי בוקר חדשים בראשון ושלישי ב 9:00. נשמח לדעת אם יש עניין בכאלו ואם כן אז אשטנגה או ויניאסה?

אנא החזירו לנו מייל עם רצונכם על מנת שנתארגן

6. עקב בעיות ברישום לשיעורים

אנו מבקשות להגיע לשיעורים עם כרטיסייה בתוקף ולהראות אותה לרושמות אשר מקבלות אתכם לשיעור. לא תתאפשר כניסה לשיעור בלי כרטיסייה. תודה על שיתוף הפעולה

7. כרטיסי חנייה במחיר מוזל

ניתן להשיג אצלנו כרטיסי חניה לחניון הצמוד לבי"ח אסותא (רחיוב ז'בוטינסקי) ב  15 ש"ח לשעתיים וחצי. בהגיעכם לחנייה אנא הצטיידו בכרטיס מראש.

8. השכרת הסטודיו לפי שעה:

אנו מציעים את הסטודיו להשכרה במגוון ימים ושעות כקליניקה או כחלל לסדנאות ולפעילויות שאינן רועשות או מלכלכות מדי. לפרטים צרו עמנו קשר

9. המלצה על שיעורים שאינם במערכת בזמן שהסטודיו מושכר

אני שמחה לספר שלושה שיעורים מקסימים אשר מתקיימים אצלנו במרכז בשעות שהמקום מושכר, אולי תרצו לנסות אותם:

שיעור עיצוב וחיזוק הגוף (כרגע יש רק נשים אך גם גברים מוזמנים בכיף) בימי רביעי 21:30-22:30

שיעור בלט יצירתי לילדות (גילאים 4-5) שני 16:30-17:15

שני השיעורים הם בהדרכת ריבי לייבה, רקדנית ובוגרת האקדמיה הגבוהה למוסיקה ולמחול ע"ש רובין בירושלים, בעלת תעודת הוראה ובעלת ניסיון של למעלה מ- 10 שנים בלימוד בלט בגיל הרך, ילדות ובוגרות.

ניתן להגיע לשיעור ניסיון וליצור קשר עם ריבי בכל שאלה 052-2-804764

קבוצת קרטה לילדים נפתחה בימים ראשון ורביעי בהדרכת מורה מקצועי ומנוסה, דגש על יציבה נכונה, תנועה, קורדינציה, שיפור יכולת קשב וריכוז, העלאת דימוי עצמי והגנה עצמית. לגילאי  5 ומעלה, בנים ובנות. צרו קשר עם איציק כהן 054-8054488

ולסיום: המלצות על דברים טובים שקורים מסביב…

הכשרת מדריכים ומורים ליוגה – YOGA ACHARYA

המלצה על קורס להכשרת מורים ומדריכים ליוגה ייחודי בסוגו. קורס המשלב שתי שיטות תרגול איינגאר יוגה וויניאסה יוגה. הקורס מתקיים במכללת רידמן בהנחיית רחל וילוז'ני ומורים נבחרים בשיטת הויניאסה ביניהן תמר עדי. הקורס מקנה את הידע המעמיק בניתוח והבנת תנוחות היוגה המבוסס על שיטת איינגאר. וויחד עם זאת את הזרימה שבחיבור בין התנוחות וכן את הקשר שבין תנועה ונשימה המבוסס על הידע בשיטת הויניאסה. הקורס הקרוב מתחיל בסוף ינואר.
לפרטים והרשמה פנו לבת שלם [email protected]

אוהבתמר