קורס הכנה ללידה, מפגש צלילים בחשיכה, מפגש ויפאסנה ועוד..

שבוע טוב

אתמול חגגתי לקטנה שלי יום הולדת ראשונה. עם כיסא יום ההולדת המקושט בסטייל של סרט תורכי נדדתי בין ארבעת בתי המשפחה המורחבת והענפה שלה… שתינו נולדנו באותו השבוע וכל הימים האחרונים החזירו אותי לסיפור לידתה. הרבה רגש, שמחה ופחד קשורים ליום המשמעותי בחיי. נזכרתי במיילדת ששכרנו שתמכה בי לאורך התהליך וכמה טוב היה שהיא שם להזכיר לי לנשום. נזכרתי בקורס ההכנה ללידה שעברנו אתה ובחשיבות שלו לתהליך ההיריון וללידה עצמה. ובכלל נזכרתי בעצמי ובגלגולים המעניינים בחיי.

אני רוצה לנצל את הפוסט הזה ולהמליץ בחום על עמבר ורד שתתארח אצלנו לקורס הכנה ללידה שיפתח בדצמבר. המחיר של הקורס שווה לכל נפש ואם לא מתאפשר מיילדת/דולה צמודה בחדר הלידה לפחות כדאי יהיה להתכוונן ולהתאפס בפורמט זוגי על מה בדיוק קורה או יקרה עם הארוע הגדול בחייכן. בהצלחה לכן ולכם האבות שבדרך!

ועוד בשוונג הדברים הנפלאים שקורים פה אצלנו, מצאתי את הפתיח מייל הזה שכתבתי אי שם במאי. מאז עברו הרבה טיסות בין ישראל/ברזיל ושאר העולם ועכשיו זה מגיע גם אלינו, הסדנה המופלאה של עומר גונן האלה, הנה מה שכתבתי לפני חצי שנה:

אמש הזדמנתי להשתתף בסדנת מסע מוסיקלי בחשיכה מוחלטת. את המסע הנחה עומר שהגיע מברזיל לביקור מולדת. עם כיסוי עיניים במשך שעתיים שמענו צלילי טבע, אדם, מכונות, כבישים, בכי ועוד הרבה כאלו שהיו נעימים פחות ונעימים יותר, צלילים אשר פילחו את הראש או את הבטן ומיד יצרו דימויים חזקים בתודעה. החושך המוחלט גרם לדימויים להיות כה בהירים וחדים. הרבה יצא לנו לשמוע את הטענה שכשאנחנו מנטרלים את חוש הראייה העוצמתי אזי החושים האחרים נפתחים ומתחדדים. זה אשכרה נכון. נקווה לארח את עומר גם אצלנו בעתיד… אז העתיד זה כאן ועכשיו, מקסים איך שהכל מתגלגל ומגיע לפתח הדלת שלנו: צלילים בחשיכה עם עומר גונן האלה.

הודעה חשובה למתרגלים בימי חמישי:

החל משבוע הבא 9/12 רמת השיעורים של ימי חמישי מתחלפת:

אסנת 18:00 אשטנגה יסודות, אופיר 20:00 אשטנגה רמה 2

4/12  מדיטציית ויפסאנה מבית תובנה עם רני עובדיה

מדיטציית תובנה (ויפאסנה) היא שיטה בת 2500 שנה של התבוננות ישירה ופשוטה בתהליכי גוף-נפש באמצעות תשומת לב מלאה ורגועה. מדיטציית תובנה מסייעת לנו להשתחרר מדפוסי חשיבה גורמי סבל ולפגוש באופן שלם יותר מצבים של עונג וכאב, עצבות ושמחה, פחד ותקווה המגיעים עם זרם החיים. כשאנו מתחברים לבהירות ולשקט הטבעיים שבעומקנו, חיינו מתברכים בנוכחות בריאה מיטיבה ויציבה בנסיבות חיים משתנות.

11/12 צלילים בחשיכה עם עומר גונן

ערב מיוחד שכולו מסע חוויתי אל תוך הצלילים. מסע של לימוד מתוך הגוף, הפותח צוהר אל ההשפעה העמוקה של צליל וקול בחשיכה מוחלטת, ללא העוגן הבטוח של הראיה, נתנסה בהקשבה חדשה נבין כיצד צליל מגדיר מרחב כיצד הוא פורט בתוכנו, מעיר רגשות ומחשבות נגלה יחד את הפשטות והעושר בשימוש חדש ומשוחרר בקולנו ונצלול הכי עמוק שרק אפשר אל הצליל.

17, 24 ,31 לדצמבר וב-7 לינואר – קורס הכנה ללידה עם עמבר

לידה היא חוויה אינטנסיבית פיזית ורגשית שאין דומה לה בחוויות היום-יום שלנו. לידה חיובית ומעצימה תורמת רבות להתחלתה של הורות טובה. בקורס ירכשו כלים וידע חיוני שיאפשרו לכן/ם לעשות את הבחירות המתאימות בכל רגע נתון בלידה. ארבעה מפגשים בימי שישי 13:13- 15:15.

18/12 יום פתוח לקראת קורס מורים עם אובי ליפשיץ

באפריל 2011 ייפתח בצ'אנדרה קורס מורים ל"ויניאסה יוגה" בהנחיית אובי ליפשיץ אשר תעביר את התוכן המעשי ומורים נוספים אשר ינחו את החלקים התיאורטיים. אנו פותחות יום זה לכל המעוניינים להצטרף לקורס. במסגרת יום זה יהיה ניתן להכיר את אובי, לתרגל עמה ולשאול שאלות לגבי התכנים של הקורס. הקורס מיועד למעוניינים ללמד יוגה ולאלו הרוצים להעמיק את האימון וההבנה שלהם ביוגה.

25/12 ערב בנות ובגדים מספר 3

שוב מעבר בין עונות שוב את מסדרת את הארון ביסודיות ושוב מתקשה להיפרד מבגדים שכבר לא תלבשי אף פעם. יש לנו פתרון יצירתי שידרבן אותך להיפטר מבגדים שכבר עשו את הסיבוב שלהם אצלך…תביאי אותם אלינו! אנו מוכרות אותם ב 10 ש"ח לבגד, ההכנסות בחלקן יועברו לתרומה לנוער במצוקה.אז הערב פתוח לתלמידות וחברות וחברות של חברות ולכולן, בלי בנים כמובן…תוכלו להגיע ולרכוש גם בגדים של תלמידות אחרות וההפתעה של הערב הפעם היא  פריסטו הספרית שתספר אותנו במחירים מצחיקים במהלך כל הערב. ובמילותיה "מביאה עיצוב שמח ומקורי בהתאמה אישית. מובטח ללקוח לאחר התספורת תהליך רוחני, העצמה, הגשמה, שפע מחמאות וחיזורים עד בלי די…"קולטות? שווה…

אירועים בדצמבר

4/12 מדיטציית ויפסאנה מבית "תובנה" עם רני עובדיה
11/12 צלילים בחשיכה עם  עומר גונן האלה
17/12 קורס הכנה ללידה המפגש הראשון
18/12 יום פתוח לקראת קורס מורים עם אובי ליפשיץ
18/12 בלוז הסוכר סוכר, בריאות, ומצבי רוח בהנחיית זהר צמח וילסון
25/12 ערב בנות ובגדים

הודעות חשובות לתלמידי המרכז:

1. התחלנו לאסוף בגדים לקראת המכירה/תרומה שתתקיים חודש הבא

אפשר להתחיל להביא לנו את כל בגדי הקיץ/חורף/סתיו /אביב שלכן ואנחנו נמחזר, נמכור, נתרום….ובואו גם לקנות, כל פריט ב 10 ש"ח. שווה…

2.  הרולס רויס של המזרונים…

אחרי שמתרגלים פעם אחת על הדבר הזה כבר אי אפשר לחזור לטויוטה שנת 2000… לאור בקשות של תלמידים, הזמנו מזרונים שחורים. הם פה בחנות וניתן לנסות מזרון שכזה בשיעור, בקשו מתמר.

3. עקב בעיות ברישום לשיעורים

אנו מבקשות להגיע לשיעורים עם כרטיסייה בתוקף ולהראות אותה לרושמות אשר מקבלות אתכם לשיעור. לא תתאפשר כניסה לשיעור בלי כרטיסייה. תודה על שיתוף הפעולה

4. כרטיסי חנייה במחיר מוזל

ניתן להשיג אצלנו כרטיסי חניה לחניון הצמוד לבי"ח אסותא (רחיוב ז'בוטינסקי) ב  15 ש"ח לשעתיים וחצי. בהגיעכם לחנייה אנא הצטיידו בכרטיס מראש.

5. השכרת הסטודיו לפי שעה:

אנו מציעים את הסטודיו להשכרה במגוון ימים ושעות כקליניקה או כחלל לסדנאות ולפעילויות שאינן רועשות או מלכלכות מדי. לפרטים צרו עמנו קשר

6. המלצה על שיעורים שאינם במערכת בזמן שהסטודיו מושכר

אני שמחה לספר שני שיעורים מקסימים אשר מתקיימים אצלנו במרכז בשעות שהמקום מושכר, אולי תרצו לנסות אותם:

שיעור עיצוב וחיזוק הגוף (כרגע יש רק נשים אך גם גברים מוזמנים בכיף) בימי רביעי 21:30-22:30

שיעור בלט יצירתי לילדות (גילאים 4-5) שני 16:30-17:15

שני השיעורים הם בהדרכת ריבי לייבה, רקדנית ובוגרת האקדמיה הגבוהה למוסיקה ולמחול ע"ש רובין בירושלים, בעלת תעודת הוראה ובעלת ניסיון של למעלה מ- 10 שנים בלימוד בלט בגיל הרך, ילדות ובוגרות.

ניתן להגיע לשיעור ניסיון וליצור קשר עם ריבי בכל שאלה 052-2-804764

ולסיום: המלצות על דברים טובים שקורים מסביב…

9-12 תמר תלמד גם בפסטיבל נומיינד בחנוכה

על חוף הים, במקום הכי עמוק בעולם, מתקיים לו בפעם ה-11 הפסטיבל הרוחני הכי מפנק שיש. אם עד היום יוגה ומדיטציה היו לסגפנים, בנומיינד מאמינים שרוחניות לא סותרת פינוק. לגישתם שינה טובה ומקלחת חמה, הם בסיס טוב לתרגול, ומוסיקה ושמחת חיים חשובים אפילו יותר.
האירוע הזה משלב סדנאות עם מיטב המנחים בישראל, עם דגש על ריקוד, יוגה בהנחיית תמר עדי, ומדיטציה אקטיבית. ובל נשכח , זו גם חופשה שטופת שמש עם כל הפינוקים של מלון "צל הרים" – ספא חינם, בריכה, חוף ים פרטי, ואוכל משובח. והפעם אנחנו גם חוגגים את חג החנוכה במסיבה עם D.J יובל דרור

אוהבתמר