תזכורת: חוג יוגה לילדים, סדנת שאדו יוגה ומשרות חדשות בצ'אנדרה

שלום לכולם,

הורים יקרים שימו לב לחוג היוגה החדש לילדים שיפתח פה בסטודיו ביום ראשון הקרוב! אתם מוזמנים להביא לילדיכם את האושר שביוגה והיתרונות הגלומים שבתרגול. להרשמה אנא צרו עימנו קשר.

בנוסף, לאור בקשת הקהל, רם הדר שהעביר פה בשתי שבתות את התרגול בסגנון השאדו יוגה יקיים ב-17 לחודש סדנת האטה יוגה בסגנון שאדו יוגה. נסו בעצמכם…

ולסיום סיומת – לכל אלו שחלמו, חשקו, פינטזו על אפשרות של עבודה בצ'אנדרה תמורת תרגול אז הגיע זמנכם! מבחר נרחב של משרות מופיעות בלוח המודעות שלנו. אנא צרו קשר עם הילה.

האימון היוגי מוצג לילדים כחוויה של משחק וסיפור, שיעור דינאמי הכולל גם דמיון מודרך, וטכניקות עיסוי. אופן הלימוד הנו חוויתי, ומנוהל בשילוב מיני עזרים. מתאים לילדי כיתות א'-ד'

17/03 סדנת האטה יוגה בסגנון שאדו יוגה עם רם הדר

שאדו יוגה הינו סגנון תרגול עמוק ומאתגר, ועם זאת אחראי ובטוח, המכין את גופו של המתרגל המודרני לאסאנות הקלאסיות באמצעות סדרות-מבוא דינאמיות, הבונות תנועתיות פיזית ואנרגטית נכונה. הסדרות שואבות מעולם אמנויות הלחימה, המחול של שיווה, וכן האיורוודה ורפואת הסידהה. בסדנה נתרגל אלמנטים מתוך סדרות השאדו, נעבור בין תרגול דינאמי וסטאטי, חזק ומעודן, ונשלב עבודה על נקודות מארמה ומודרות ככלים להעמקת האסאנות, פראניאמה וישיבה דוממת.

תודה וסוף שבוע נעים,

הילה