בת"א- סדנת אקרו יוגה עם 2 מורים מחו"ל. בטבע- סופ"ש יוגה וסופ"ש ניקוי

אחיי ואחיותיי כנסו לפרופורציה!!!

את הסרטון הזה אני מקדישה לכל חובבי הדרמות, הקיטורים והתלונות. לכל המתבכיינים, הלא מרוצים והלא מבסוטים למיניהם… לכל הפולניות שיושבות בחושך… לכל אלו שעושים הר מפיל או פיל מעכבר… סרטון מדהים שנותן פרופורציות…תהנו.
וממש בקצרה: סופ"ש היוגה שלי עדיין מחכה לכם…  פרטים מלאים בהמשך המייל. כמו כן נפתחת אצלנו סדנת מתחילים חדשה לצועדים את צעדיהם הראשונים ביוגה.
מאמר שלי מקוצר ומתומצת בנושא תזונה עלה לאתר המשובח אשר עוסק בנושא הכה חשוב- האטת קצב החיים- והפעם הנושא הוא איך עושים זאת דרך התייחסות קצת שונה לתזונה.

14-16/06 סופ"ש צ'אנדרה יוגה בבית אורן סופ"ש שכולו יוגה, מדיטציה, תרגילי נשימה, הליכה בטבע, מוסיקה, ריקודים, תזונה
בריאה, שקט ומנוחה.

 

19-21/07 סופ"ש יוגה וניקוי מיצים עם זהר צמח וילסון, תמר עדי ואביטל סבג

אנו מזמינים אתכם לחוות וללמוד דרכים לניקוי הגוף במרחב של טבע, רוגע… זו הזדמנות להכיר את גופינו וצרכיו ולהוקיר לו תודה על כל מה שהוא עושה עבורנו (שזה המון). שלושה ימים מרעננים ומלטפים באתר נופש עם טבע יחיד במינו מאפשרים לנו לחוות היבטים נוספים של תזונת הגוף והנפש תוך כדי ניקוי הגוף והראש ומילוי המצברים.

09/06 שבת אקרו-יוגה עם ג'סטין קרוסו מארה"ב וסוריה מאי

אקרו יוגה הוא הגוף המוביל בעולם כיום בשילוב שבין יוגה, אקרובאטיקה ומסג' תאילנדי. שילוב שלושת התחומים האלה מאפשר לרוח ולזרימה של היוגה, לעוצמה ולאתגר שבאקרובאטיקה, ולאיכויות הריפוי של המסג' התאילנדי לחבור יחד אל תוך עולם שלם של תקשורת, הקשבה ומשחק- דרך תנועה ודרך מגע.

 

12/06 סדנת מתחילים

סדנת המתחילים בצ'אנדרה יוגה נוצרה למען אלו המעוניינים ללמוד בסיס לתרגול הפיזי ולהכיר את שפת הגוף והרוח של עולם היוגה. בסדנא נתחיל מההתחלה ונבנה בהדרגה יסודות בהירים ויישימים לתרגול יוגה קבוצתי ואישי….

הודעות חשובות לתלמידי המרכז:

הבוקר בצ'אנדרה מתעורר!!!

לקום לקום… הקיץ מגיע וכדאי להתחיל את התרגול מוקדם יותר. לאור הבקשות הרבות, הוספנו שיעורי בוקר חדשים! בואו לפתוח את היום בדרך הכי טובה שיש…

החל מה-12/06 יום שלישי  ב 09:15 שיעור חדש עם אוהד אינטרטור

שיעור זה מתבסס על מתודולוגיה בה משולבים שלושת היסודות הבאים: אסאנות קלאסיות של היוגה, תיאוריית הרכבות האנטומיות (Thomas Myers), ועיסוי רקמות עמוק.

החל מ02/07 יתקיים שיעור בוקר חדש ב 7:30 עם נעה ישראל

השיעור יהיה בסגנון ויניאסה ומתאים לכל הרמות. בואו לפתוח את הבוקר איתנו.

סדנאות קיץ בצ'אנדרה יוגה– מבשלים לכם הפתעות לקיץ עם מורי המרכז, פרטים בהמשך.

ישנן הרבה משרות חדשות פה בצ'אנדרה תמורת תרגול. שלחו מייל להילה וכל הקודם זוכה…

כרטיסי חנייה במחיר מוזל- ניתן להשיג אצלנו כרטיסי חניה לחניון הצמוד לבי"ח אסותא (רחוב ז'בוטינסקי) ב  15 ש"ח לשעתיים וחצי. בהגיעכם לחנייה אנא הצטיידו בכרטיס מראש.

המלצות של תמר

בן זוגי, אוהב שכטר, התחיל לטפל במרכז באופן מסודר. ניתן ליצור עמו קשר ולשריין שעה. טווינה ודיקור. ממליצה בחום!

16/06 SUNBEAT JUNE 2012 

אחרי ההצלחה האדירה של שנה שעברה פסטיבל סאנביט חוזר ובגדולֱ! פסטיבל מוזיקה בינלאומי בשלושה חלקים. 16.6 שבת חוות אלונים עמק יזרעאל עם קרולינה- מלכת הגרוב הישראלית, דיג'אים, מופעי מחול וקרקס, אומנות חזותית, יריד אומנים ועוד.

 15/11 קורס מקצועי המעניק הכשרה מקיפה להוראת יוגה

רוצים להפוך את האהבה שלכם למקצוע ? קורס מדריכי יוגה בן 28 מפגשים בהנחיית רחל וילוז'ני נפתח בקמפוס רמת-אביב בימי חמישי בין השעות 8:45-17:00. לתיאום שיעור ניסיון עם רחל וילוז'ני בצאנדרה פנו לרחל 0527586496

אוהבתמר



הצטרפו לצ’אנדרה בפייסבוק
ובאינסטגרם