גן עדן זה לא למעלה… זה דרומה למטה…

קוראים יקרים
במוצ"ש האחרון עליתי מגן העדן בערבה. עליתי מ"מואה" חזרה למרכז. עליתי משם עם תחושת ריחוף וקלילות. המקום הזה זו הנגיעה הכי קרובה לסיני האגדית שלא דרכתי בה שש שנים. ובדרך קלטתי שאוטוטו שלוש שנים שאני מנחה יוגה בריטריט הניקוי מיצים של זהר אביטל ושלי. וכן, אני עדיין נפעמת מכמה שזה מדבק, טעים, קסום, קל ושפוי. המיצים האלו. 
טוב. לא הכי קל… מי שמכיר אותי יודע את המשוואה שמפעילה אותי: כל יום איפשהוא בין 14:00 ל 16:00 זה חייב להיות או שנ"צ או קפה… אחרת המשך היום חורק ומקרטע… וכשזה לא אפשרי טכנית לישון שנ"צ אז אני לומדת לאט להחליף שנ"צ של שעתיים בתנוחת גופה קצרה… כן, גם במשרד של צ'אנדרה!
 
בניקוי מיצים יצא שהצלחתי לשרוד בלי ובלי… בלי קפה ובלי שנ"צ. צלחתי יפה את כאבי הראש שהיו כרוכים בדבר  אבל ביום ראשון קפצתי בצהריים לבקר את אחותי שמנהלת סניף של אילנ'ס… ברור שהניקוי הסתיים ברגע שישבתי שם על הבר… מה שמדהים אותי כל פעם מחדש זה העצמה שבה הגוף שלי מגיב לסם המר והמהביל הזה. התלמידים של שעה 18:00 קיבלו מורה תזזיתית, נמרצת וצחקנית. אז לכל מי שהגוף שלו נקי וצלול בד"כ: דעו כי סמים חוקיים נמכרים בכל פינה בעיר… ולאלו שרוצים לטעום את הירוק הממכר שלנו: ההרשמה לניקוי הבא כבר נפתחת. זה יקרה שוב ב"מואה" ב 22 בנובמבר. כדאי כבר לשריין חדר… פרטים מלאים בהמשך המייל. 
ובין ניקוי לניקוי- אני מנחה סדנה במסגרת המיזם יוגה ערבה, זו השנה השלישית. תהיה זו סדנת עומק בנושא "זמנפש ליוגי המודרני" וכדאי לכם להצטרף אליי… פרטים בהמשך המייל…  

כמו כן אני רוצה לפרגן למעגל שירה אשר יתקיים במוצ"ש הקרוב בכיכר רבין… עם ויסמאי ושמעון לב טהור ועוד הרבה נגנים מופלאים. נתראה שם…

 


איך בגדים שכבר אין בהם שימוש יכולים להפוך לכסף אשר ניתן לתרום אותו? זהו אפשרי. אנחנו עושות זאת כבר שנתיים. והפעם המכירה השישית אצלי בחצר. הזדמנות לצאת מהעיר ולבוא לבקר אותי… תמר

27/10 אור על ברכת השמשסדנת עומק עם לירון גלעד

הגיע הזמן לתת את המרחב הראוי לברכת השמש שכולנו אוהבים ומתרגלים יום יום. לירון גלעד, מורה ותיקה במרכז שלנו הרימה את הכפפה ומוכנה לקחת אותנו למסע של הבנה עמוקה וחיבור נכון לברכת השמש. מוזמנים מתרגלים ותיקים ומתחילים כאחד. 

1/11 יוגה ערבה 3 יוצאת לדרך…

גם השנה הוזמנתי ללמד במיזם הקסום- יוגה ערבה, זו שנה שלישית ברציפות אשר למשך סופ"ש אחד יתקיימו עשרות סדנאות יוגה לאורך כל יישובי הערבה, בערב יום שישי יתקיים מפגש מאוחד של כולם לתרגול משותף ולארוחת שבת. אני שמחה להציג את הסדנה שלי: "זמנפש ליוגי המודרני" לפרטים נוספים כנסו ללינק…


10/11 בואו לעכל את זהסדנת יוגה ואיורוודה בנושא מערכת העיכול במושב אביאל, בסטודיו של תמר.
מערכת עיכול בריאה היא המפתח לאיזון ובריאות ולצערנו אנשים רבים חיים על בסיס יומיומי עם כאבים,מיחושים,אי נוחות וכו'. בסדנה נלמד על מבנה מערכת העיכול,נקבל טיפים ומתכונים פשוטים, נגלה איך תנוחות יוגה מסויימות בתרגול היוגה יכולות לתרום לתחושה נעימה ומרגיעה יותר. 


17/11 לא למכורים בלבד…  – הרצאה בנושא גמילה מסוכר

שש שנים שההרצאה הזו רצה והיא תמיד רלוונטית. שמעתי אותה אינספור פעמים ועדיין יש לי הרבה מה לדייק בנושא הסוכר בחיי. לטעמי זו ההרצאה הכי חשובה שמתקיימת בנושא ולשמחתי היא מתרחשת אצלי במרכז. 

 

נתארח שוב ב"מואה" נווה מדבר קסום אשר הלינה בו מתאפשרת רק דרך סדנאות (אין אירוח פרטי) ואם כבר סדנה של סופ"ש אז שגם יהיה בה תהליך של שינוי תזונתי. ושינוי תזונתי מביא לשינוי תודעתי עמוק ומשמעותי. וכנסו לראות תמונות של המקום המופלא הזה על מנת להבין למה לא צריך לנסוע עד לחו"ל… ההרשמה החלה.

     

 

08/12 שירה מקודשת עם חברי הקוואליה

מתרגשת לארח את שמעון לב טהור וחברי הקוואליה לערב של פיוטים, מנטרות, אקסטזה ומדיטציה. והכל במעגל אחד…

 

הודעות חשובות לתלמידי המרכז,ספטמבר הגיע ועמו שיעורים

שיעורי יוגה לילדים יתחדשו אחרי החגים בימי ראשון ב 16:30 עם מורה חדשה ישנה… טל ברכה שלימדה פה בעבר יוגה למבוגרים חוזרת אלינו ללמד את הדור הצעיר מה זו נשימה, נשמה וחיבור לגוף.

שיעור NIA חזרו אלינו בשעה טובה… ביום ראשון בבוקר ב 9:30 ממליצה בחום (-:

נשים גדולות ואהובות… שימו לב כי יוגה לנשים בהריון  חוזרת בגדול אחרי החגים בימי חמישי ב 16:30 אז אם אתן בעניין… או שיש חברה, שכנה או אחות שזה יעשה לה טוב. ספרו לה עלינו. את השיעור מנחה כרגיל תמר בן עמי. מורה לויניאסה, יוגה לילדים ויוגה לנשים בהריון…

ישנן הרבה משרות חדשות פה בצ'אנדרה תמורת תרגול. שלחו מייל לנופר וכל הקודם זוכה…

כנסו לקבוצה שלנו בפייסבוק. תחבבו אותנו עם איזה לייק ונצ'פר אתכם במתנת יומולדת שווה וטעימה

כרטיסי חנייה במחיר מוזל- ניתן להשיג אצלנו כרטיסי חניה לחניון הצמוד לבי"ח אסותא (רחוב ז'בוטינסקי) ב-15 ש"ח לשעתיים וחצי. בהגיעכם לחנייה אנא הצטיידו בכרטיס מראש.

המלצות של תמר

13/12 פסטיבל נו מינד בים המלח

פסטיבל נוסף שמתבשל לו לקראת סוף השנה משלב יפה סדנאות איכותיות (אני אני אלמד שם) ונוף יפה של ים המלח. זמן לרדת לים או בברכה או פשוט לבהות בשמיים…

המתחם  לשינוי של אביטל סבג

מכירים את הנשים הללו שנראות מהמם אבל תכלס הן סתם זרקו על עצמן משהו? ככה זה עם האוכל של אביטל סבג. גם כשהיא מאלתרת לי משהו מהר מהר זה יוצא גורמה, והכל טבעוני… אני ממליצה לכל מי ששינוי תזונתי מדבר אליו להכיר את אביטל.
לאתר של אביטל כנסו

מאחלת ימים שקטים 
אוהבתמר


קיבלתם דוא"ל זה כי אתם רשומים כמנויים לקבלת דוא"ל בכל פעם שמתפרסם מייל שבועי חדש בצ'אנדרה יוגה. לשינויים ליחצו על הקישור המתאים בתחתית המייל.אשתורי הפרחי 4 (מתחם בזל) תל אביב | 03-5464045 | כל הזכויות שמורות © 2012 לצ'אנדרה יוגה בתל אביב.
בקרו אותנו באתר: www.chandra-yoga.com

facebook  



הצטרפו לצ’אנדרה בפייסבוק
ובאינסטגרם