מה בא לכם? כנס מורי יוגה? סופ"ש יוגה וניקוי מיצים? או סופ"ש יוגה בלי ניקוי מיצים?…

קוראים יקרים

בסופ"ש האחרון נפשי נפשה בחגיגה טהורה של מוסיקה וטבע. השירה היתה מקודשת והטבע היה קסום וחזרתי לעבודה בעיר מלאת כוח, שמחה, פשטות והכרת תודה על המקצוע שלי ועל המרכז הנפלא שלנו שמהווה אי של שפיות בעיר. צריך הרבה סבלנות, כוח, אמונה ואהבה על מנת לקיים עסק בתל אביב. והאמת- לא תמיד יש לי מכל אלו במידות הנדרשות. אבל לילות כאלו של שירה מקודשת בטבע הם המטען שלי להמשיך. אז הנה אני פה ממשיכה… ובאותו הקשר, אני רוצה לספר לכם על אירוע מיוחד ונדיר- "מהפכה של אהבה" יחד עם ה 24 רופי ארגנו לנו שבוע של אירועים יצירתיים במרכז העיר, ומחר- שירה מקודשת בכיכר רבין… מי היה מאמין. יהיו שם כל מנחי המעגלים המובילים בארץ ואורח מיוחד מקוסטה ריקה- ויסמאי עם מעגל קול האור שמזין ומפרה אותי כבר שנים. ועם כל הוואוו הזה שלי…. אני כבר מודיעה שאני לא אהיה בגופי שם. אבל רוחי עם כולם. בואו לשיר ולתמוך. יהיה שמח. ומי שממש חזק בעניין אז יש גם פסטיבל צלילים מרפאים. זה כבר לעלות כיתה… שלושה ימים של הופעות ומעגלי שירה על הכנרת. אני בטוח אהיה… נתראה?

ועוד משהו שמח – לכל מי שביקש ממנה עוד ושאל כל הזמן מתי ואיפה… מורה מוכשרת וחברה יקרה, אביגיל שסטצקי, חזרה ללמד פה אחרי סיבוב הודו… שלישי ב 18:00 והשיעור הוא ברמה 1,2 כך ששווה לנסות. התגעגענו…

ועוד קצת הודעות חשובות- לכל מי שפספסה במוצ"ש האחרון את המפגש בנושא זוגיות עם כריסטינה בר סלע, מחר יתקיים מפגש נוסף לקראת הסדנה של כריסטינה, פרטים מלאים בלינק. ממליצה בחום להכיר את השיטה והאשה המיוחדת.

מספר הודעות חשובות:

בן זוגי, אוהב שכטר, התחיל לטפל במרכז באופן מסודר. ניתן ליצור עמו קשר ולשריין שעה. טווינה ודיקור. ממליצה בחום!
יששש כנס יוגה גדול בת"א עם טובי המורים בארץ. הנחה לחברי מרכז צ'אנדרה… פרטים בתחתית המייל. מהרו להירשם… אני גם אהיה שם עם מפגש בנושא תנוחת הגופה.

ממאי:

  • השיעור של מיכל ירקוני עבר לימי רביעי ב-09:15
  • ניה עבר מימי רביעי לימי חמישי ב-09:30
  • השיעור בימי חמישי 09:20 של אדם הראל בוטל
  • במהלך הקיץ נחדש שיעורים בימי שני בבוקר, יש למה לחכות…

חוג חדש בסטודיו: יוגה לילדים

החודש זה התחיל וזה רץ נהדר…האימון היוגי מוצג לילדים כחוויה של משחק וסיפור, שיעור דינאמי הכולל גם דמיון מודרך, וטכניקות עיסוי. אופן הלימוד הנו חוויתי, ומנוהל בשילוב מיני עזרים. מתאים לילדי כיתות א'-ד'. מוזמנים להביא את הילדים לשיעור התנסות לא מחייב (בתשלום).

12/05 בלוז הסוכר – סוכר בריאות ומצבי רוח עם זהר צמח וילסון

יועץ הבריאות והתזונה זהר צמח וילסון יציג עבורנו גישה תזונתית שונה שאינה באה למחוק לנו את הטעם המתוק שבפה אלא לעשות קצת סדר בעולמנו התזונתי שיצא מאיזון בדורות האחרונים. יחדיו נראה כיצד אפשר לרדת מרכבת ההרים הפיזית והנפשית. אתם מוזמנים לבוא וללמוד אודות הסוכר ועל הקשר שבין אוכל ומצבי רוח בסדנה משעשעת ועשירה בידע שתעורר שינוי בחייכם.

25-27/05 סופשבוע ניקוי מיצים ויוגה

והפעם הניקוי יתקיים במואה – התמונות לא משקרות, המקום הזה הוא גן עדן אמיתי… חופשה בסיני מבלי לצאת מגבולות הארץ

סופשבוע של בריאות, תזונה, יוגה, מדיטציות, טבע, ונופש עם זהר צמח וילסון, אביטל סבג, ותמר עדי (צ'אנדרה יוגה). אנו מזמינים אתכם לחוות וללמוד דרכים לניקוי הגוף במרחב של טבע, רוגע… זו הזדמנות להכיר את גופינו וצרכיו ולהוקיר לו תודה על כל מה שהוא עושה עבורנו (שזה המון). שלושה ימים מרעננים ומלטפים באתר נופש עם טבע יחיד במינו מאפשרים לנו לחוות היבטים נוספים של תזונת הגוף והנפש תוך כדי ניקוי הגוף והראש ומילוי המצברים.

08-09/06 סמינר יוגה בטבע עם מיטב המורים

יוגה בראי ארבעת היסודות. מדיטציה | שירה מקודשת | סווטלודג'. מפגש העשרה זה יכלול ארבע סדנאות עומק עם מורים נבחרים מהאסכולות השונות- אייל שפרוני (שיטת איינגאר), נגה ברקאי – רון (יוגה ויג'נאנה), תמר עדי (צ'אנדרה יוגה) ויובל בן מרדכי (ויניאסה).

09/06 שבת אקרו-יוגה עם ג'סטין קרוסו מארה"ב וסוריה מאי

אקרו יוגה הוא הגוף המוביל בעולם כיום בשילוב שבין יוגה, אקרובאטיקה ומסג' תאילנדי. שילוב שלושת התחומים האלה מאפשר לרוח ולזרימה של היוגה, לעוצמה ולאתגר שבאקרובאטיקה, ולאיכויות הריפוי של המסג' התאילנדי לחבור יחד אל תוך עולם שלם של תקשורת, הקשבה ומשחק- דרך תנועה ודרך מגע.

 

14-16/06 סופ"ש צ'אנדרה יוגה בבית אורן

בעקבות ההצלחה של סופ"ש היוגה בערבה אני (תמר עדי) מזמינה אתכם לסופ"ש שכולו יוגה, מדיטציה, תרגילי נשימה, הליכה בטבע, מוסיקה, ריקודים, תזונה בריאה, שקט ומנוחה. והפעם נתארח בבית אורן אשר בהרי הכרמל. נתענג על השמש עם הנוף לים ונתרענן בטבילה בבריכה של הקיבוץ. נתענג על אוכל אורגני צמחוני עשיר וטעים אשר תבשל עבורנו  אביטל סבג, חברה טובה ובשלנית בחסד.

betoren2

שיעור יוגה עם תמר במושב אביאל

מזה שנה וקצת אני מתגוררת במושב אביאל הקסום והירוק, בין גבעת עדה ובינימינה. אחרי תקופה של קליטה ורגיעה לתוך הירוק של המושב אני פותחת קבוצת תרגול פעם בשבוע, שלישי ב 8:30 בסטודיו הסמוך לביתי. אני מזמינה אתכם לתרגול מהנה ומפרה אשר יעזור לכם לשמור על כוח וגמישות וייתן לכם הפוגה לנשום באמצע השבוע, באמצע היום.

NIA

זה קורה פה אצלנו פעמיים בשבוע. כבר מספיק זמן בכדי שתנסו את זה. זה מזיז, זה מדליק, זה משחרר ועושה כל כך טוב לגוף… שיעור ריקוד זורם וכייפי עם מנחות מקסימות, האחת צרפתייה והשנייה אמריקאית שרק לראות אותן פשוט עושה חשק לזוז… ימים ראשון ורביעי ב 9:30  השיעור נמשך שעה. לפרטים נוספים ותמונות…

הודעות חשובות לתלמידי המרכז:

בקשה מיוחדת מאמהות לילדים בני שלוש ומעלה.

בנות יקרות, רבות אנחנו שומעות אמירות בדבר השוני בין ילדים אשר נולדו בניתוח קיסרי לעומת אלו אשר צלחו את תעלת הלידה. לשמחתי חברה שלי, נגה, בחרה לחקור את הנושא לעומק דרך עבודת תזה בנושא. אני רואה במחקר שכזה חשוב, חדשני ופורץ דרך, וההשתתפות בו היא זכות גדולה עבורנו. השאלון מיועד לנשים שילדו בלידה רגילה או בניתוח קיסרי וילדיהן בני 10-3 שנים. אם אתן עונות על הקריטריונים – אנא השיבו בעצמכן ולאחר מכן הפיצו הלאה לכל מכרותיכן. אם אתן לא עומדות בקריטריונים – אנא הפיצו בתפוצה רחבה. מי שמעוניינת לקבל את תוצאות המחקר מוזמנת לפנות אל נגה במייל אישי (פרטי ההתקשרות מופיעים בגוף השאלון) היא מבטיחה ליידע אותכן בהמשך. אני מודה בשמה לכל מי שתענה על השאלון.

המלצה לרוכבי האופניים להחנות את האופניים ברחוב בזל ולא מחוץ לסטודיו, היו כמה מקרי גניבה ולא היינו רוצות שיקרה שוב…

בבקשה! אל תכניסו אופניים למשרד. זה מלכלך ואף קורע את הריפוד של הספות, רגע אחרי שריפדנו הכל מחדש בגלל בעיית האופניים במשרד. תודה

ישנן הרבה משרות חדשות פה בצ'אנדרה תמורת תרגול. שלחו מייל להילה וכל הקודם זוכה…

כרטיסי חנייה במחיר מוזל- ניתן להשיג אצלנו כרטיסי חניה לחניון הצמוד לבי"ח אסותא (רחוב ז'בוטינסקי) ב  15 ש"ח לשעתיים וחצי. בהגיעכם לחנייה אנא הצטיידו בכרטיס מראש.

השכרת הסטודיו לפי שעה – אנו מציעים את הסטודיו להשכרה במגוון ימים ושעות כקליניקה או כחלל לסדנאות ולפעילויות שאינן רועשות או מלכלכות מדי. לפרטים צרו עמנו קשר

המלצות של תמר

31/05-02/06 פסטיבל צלילים מרפאים

נרגשים להזמין את כולנו לשלושה ימים של חגיגה שכולה צלילים, תדרים ומוסיקה סוחפת מהלב לנשמה בחוף מקסים בכינרת הופעות חיות ומרגשות על הבמה ומחוצה לה כיתת אומן – סדנאות עם האומנים המובילים בריפוי בקול וצליל ג'אם-סשנים של האמנים והקהל לרשימת אומנים ומידע נוסף היכנסו לקישור : http://healingmusic.co.il/

12/05 כנס היוגה השנתי ה-33

סדנאות עומק למורים ותלמידים מתקדמים, שיעורים במגוון סגנונות ורמות, מפגשי הגות ורוח ופאנל מרכזי "אוטוביוגרפיה של יוגית".
מחיר למנויי צ'אנדרה 210 ש"ח לחברי ארגון 170 ולאורחים אחרים 270 (בלשונית תשלום- תשלום לכנס עבור מנויי המרכזים המשתתפים בכנס)

לפרטים נוספים: http://www.isyoga.co.il/show_kenes.php?id=89

סרט: אורחים לרגע – Off-White Lies

ליבי, נערה מופנמת אך ממזרה-לא-קטנה, נשלחת לישראל לחיות עם אביה, אחרי שנים של פרידה ממנו, ונוחתת בדיוק ביום שבו פורצת מלחמת לבנון השנייה. סרט מסע של אב ובתו המוצאים את עצמם חסרי בית ונאלצים לחפש לעצמם מקומות שונים ומשונים להתגורר בהם.
מועמד ל-7 קטגוריות בפרס אופיר 2011: הסרט הטוב ביותר, הבימוי, שחקן ראשי-גור בנטביץ', שחקן משנה-צחי גראד, העריכה, תסריט, עריכת פסקול

31/5/12-4/6/12 Acro Yoga immersion- Israel- Elements of Peace

סמינר אקרו יוגה, ישראל, אשראם במדבר,  עם מייסד השיטה ג'ייסון נימר ואלכסנדרה רואיז. אקרו יוגה הוא הגוף המוביל בעולם כיום בשילוב שבין יוגה, אקרובטיקה ומסג' תאילנדי. זו הפעם הראשונה שיתקיים בישראל סמינר עומק מסוג כזה, עם המורים הטובים בעולם.

בסמינר מעמיק זה, נלמד ונעמיק בשלושת היסודות של עולם האקרו יוגה. תהיה לנו הזדמנות להוסיף לעולם היוגה שלנו איכויות כמו תקשורת, הקשבה, אמון, מגע, ועבודה יוגית של ביחד. זו הזדמנות נדירה ללמוד מהמורים הטובים בעולם ולקחת את התרגול שלכם לרמה הבאה.

הסמינר יחולק ליומיים בדגש טיפולי- מסג' תאילנדי, partner yoga flow + therapeutic flying, יומיים של אקרובטיקה, ויום נוסף משולב. ההשתתפות מתאימה למתרגלים חדשים, ותיקים, וכן למורים ליוגה ולמטפלים בתחומי התנועה והמגע.

לפרטים נוספים והרשמה:

אוהד אינטרטור- ohadinte@gmail.com 054-2475247

אבנר הוכפלד- avnerhochfeld@gmail.com 054-6906174

www.acroyoga.org

 

אוהבתמר


הצטרפו לצ’אנדרה בפייסבוק
ובאינסטגרם