סדנת כיסא עם איל שיפרוני ושיעורים חדשים במערכת

1440 דקות של כלום

מידי פעם בשיעור יוגה אני אוהבת להביט בשעון ולספור דקה של שהייה בתנוחה אחת. זו יכולה להיות תנוחה פשוטה וקלילה או אחת מורכבת כזו למטיבי לכת. התזמון המדויק הזה לא נועד כדי לשבור איזה שיא או לאתגר את התלמידים יותר מידי (בכל זאת זו רק דקה…) אלא על מנת לקבל מושג על מהי דקה כשעושים רק דבר אחד, כי בכל פעם זה מדהים אותי מחדש איך אנחנו מבטלים במחי יד את הפוטנציאל הטמון בדקה…

הקיץ הזה לא נסעתי לשום חופשה אקזוטית בארץ רחוקה. תכלס גם קיץ שעבר, וגם זה שלפניו… ועוד תכלס- אני די לא נוסעת לשום חו"ל כבר שלוש שנים, כל פעם שעולה איזה רעיון כזה מלהיב אני מצטננת תוך כמה דקות ומבינה כי אני לא כ"כ רוצה לנסוע לשום מקום. יחד עם בן זוגי החלטתי שאני אחיה כל כך טוב כאן ועכשיו ואפנה לעצמי כמה שיותר זמנפש בכל יום כך שחו"ל הפך להיות איזה כאב ראש, בזבוז זמן וכסף ואפילו בריחה לא ברורה עבורי. אנחנו משתדלים לתחזק את הנשימה והנשמה בחיינו ולא להיסחף לרוטינה של בית/עבודה/ילדים. הבנתי כי גם אני כל כך אוהבת את הבית ואת המושב ובכלל את האזור הפתוח שבו אני גרה, את העובדה שמהסלון הקטן שלי אני רואה את ארובות חדרה כשאני עומדת על רגל אחת… כך שהצורך הבוער לטוס לא ממש מתעורר בי בשנים האחרונות. השבוע בספונטניות נסענו לישון על גדות הירדן. שמנו את הילדה אצל אמא שלי ול 24 שעות היינו בחו"ל. בדיוק כך. קראנו הרבה, שחינו, ראינו מטאורים נופלים, אכלנו במסעדה טעימה בכפר דרוזי וסתם שרצנו בחוסר מעש בוהים בשמיים. חשבתי על כך שיממה זה למעשה 1440 דקות וזה המון המון זמן… החופשה הקצרה הזו כל כך מילאה והזינה אותי שהחלטתי שאעשה זאת שוב והפעם אביא איתי את כל הילדים כדי לבדוק את הסיבולת שלי בפורמט המלא… וויש מי לאק…

ואצלנו במרכז עניינים מזינים לא פחות…

8/9 אייל שיפרוני מגיע לעיר הגדולה

כבר שנתיים שהמורה המועדף עליי לאיינגר יוגה הוא אייל שיפרוני. למזלי אייל מתגורר בדיוק בגבעה מעל המושב שלי כך שכל שבוע אני נוסעת בין המטעים ותוך 12 דקות אני אצל המאסטר לאיינגר יוגה. ברכה. תלמידים מגיעים אליו מטבעון, חיפה ואפילו מבאר שבע ויש לי את המתנה הזו מטר מהבית… לשמחתי אייל יגיע למרכז צ'אנדרה ללמד אותנו את סדנא מיוחדת במינה בנושא "נפלאות הכיסא" שימו לב כי מכיוון שזו סדנה שבה לכל משתתף צריך להביא כסא אז מספר המקומות מוגבל. נותרו מספר מקומות אחרונים.  

 

 

 

22/09  יום שבת 18:00-21:00 נקיים אצלנו סדנת ריברסינג בהנחייתה של נועה טייכר הנפלאה,

ריברסינג היא טכניקה ידועה של נשימה עמוקה במיוחד, המובילה למסע אל תוך הנפש ולחיבור עמוק ללב ולבטן. בסדנה נכיר זה את זו ואת הטכניקה, נחווה סשן ריברסינג, נתמסר לנשימה המעגלית ולגוף ונחווה שחרור וריפוי.

11/10 סופ"ש של יוגה וניקוי (צום) מיצים

בשורה טובה לכל חובבי השייקים הקרים והמתוקים… יצאנו להפוגת קיץ וחגים אבל לא נעלמנו מהשטח. הסופ"ש המשובח שלנו חוזר לערבה מיד אחרי החגים. נתארח שוב ב"מואה" נווה מדבר קסום אשר הלינה בו מתאפשרת רק דרך סדנאות (אין אירוח פרטי) ואם כבר סדנה של סופ"ש אז שגם יהיה בה תהליך של שינוי תזונתי. ושינוי תזונתי מביא לשינוי תודעתי עמוק ומשמעותי. וכנסו לראות תמונות של המקום המופלא הזה על מנת להבין למה לא צריך לנסוע עד לחו"ל… ההרשמה החלה.

  

 

לא רק למכורים בלבד… 

שש שנים שההרצאה הזו רצה והיא תמיד רלוונטית. שמעתי אותה אינספור פעמים ועדיין יש לי הרבה מה לדייק בנושא הסוכר בחיי. לטעמי זו ההרצאה הכי חשובה שמתקיימת בנושא ולשמחתי היא מתרחשת אצלי במרכז. במוצ"ש ה 03/11 זה יקרה שוב. הרצאתו המרתקת של זהר צמח וילסון בנושא סוכר,בריאות ומצב רוח.

בואו לגלות דברים חדשים על תזונתכם.

הודעות חשובות לתלמידי המרכז:

בספטמבר שיעור NIA חוזר בימי ראשון ב 9:30 בואו לזוז איתנו…

נשים גדולות ואהובות… שימו לב כי יוגה לנשים בהריון  חוזרת בגדול בספטמבר: בפתיחת השבוע (ראשון ב 8:00) ובסיומו (חמישי ב 16:30) אז אם אתן בעניין… או שיש חברה, שכנה או אחות שזה יעשה לה טוב. ספרו לה עלינו. את השיעור מנחה כרגיל תמר בן עמי. מורה לויניאסה, יוגה לילדים ויוגה לנשים בהריון…

שימו לב כי שיעור היוגה לילדים יוצא למנוחת קיץ ולא יתקיים באוגוסט

אבל! בספטמבר הם חוזרים החמודים וזו הזדמנות פז לתת לילדכם את מתנת היוגה… בשיעור הילדים לומדים ריכוז, תנועה, שיווי משקל, עצירה והתבוננות חדשה על הסביבה ועל עצמם. 

ישנן הרבה משרות חדשות פה בצ'אנדרה תמורת תרגול. שלחו מייל לנופר וכל הקודם זוכה…

כנסו לקבוצה שלנו בפייסבוק. תחבבו אותנו עם איזה לייק ונצ'פר אתכם במתנת יומולדת שווה וטעימה
כרטיסי חנייה במחיר מוזל- ניתן להשיג אצלנו כרטיסי חניה לחניון הצמוד לבי"ח אסותא (רחוב ז'בוטינסקי) ב-15 ש"ח לשעתיים וחצי. בהגיעכם לחנייה אנא הצטיידו בכרטיס מראש.

המלצות של תמר

הפסטיבל העברי בראש השנה. בהנחיית הרב אהד אזרחי

השנה אני בוחרת להעביר את החג המיוחד הזה ביער הפיות עם קהילה עברית מיוחדת במינה. כן. יש מלא פסטיבלים בארץ. ברוך השם. אבל הפסטיבל העברי איננו סתם עוד פסטיבל. מעבר למקבץ המופלא של מורים ואמנים מהטובים והמיוחדים בארץ, יש לפסטיבל העברי יחוד ייחודי ביחודיותו: הפסטיבל העברי הוא בעצם טקס רוחני אחד גדול, שקשור לאיכות האמתית של היום בו הוא מתרחש. זהו פסטיבל למעמיקים. זהו פסטיבל למי שרוצה להתחבר אל הרוח דרך השורשים שעבריים, וללא העטיפות של היהדות הרבנית. לגעת במקור. לגעת בנפש. להתחדש ולרענן את חיינו בתוך קהילה פתוחה ואמיצה…

ההרשמה המוקדמת בהנחה החלה! מלי 0504-820004

פסטיבל ירושלים למוסיקה מקודשת

6-7 לספטמבר  24 שעות של התעלות מוסיקלית.
 קשה לדמיין כמה מילים, תפילות, נבואות וכמיהות מופנות אל ירושלים בכל יום כמעט מכל מקום מאמין ברחבי העולם. פסטיבל ירושלים למוסיקה מקודשת יציע טריפ מוסיקלי של 24 שעות בו יחגגו מוסיקאים ויוצרים מהארץ ומהעולם, ממסורות שונות ומגוונות, את המונח "קדושה" ויעניקו לו חיים ומשמעות חדשה. 
כל הפרטים באתר הפסטיבל


המתחם  לשינוי של אביטל סבג

מכירים את הנשים הללו שנראות מהמם אבל תכלס הן סתם זרקו על עצמן משהו? ככה זה עם האוכל של אביטל סבג. מידי שבוע אני ישנה לילה בעיר הגדולה בכדי שאוכל להגיע לעבוד ב 7:00 בבוקר. בכל יום רביעי אני ישנה אצל המאסטרית שלי לכל ענייני המטבח. אביטל סבג. וכל יום רביעי אני מקפידה שלא לאכול הרבה כי בערב אני יודעת שאגיע ואביטל תקבל את פניי במתחם שלה עם שאריות מסדנאות בישול בריא שבדיוק מסתיימות כשאני באה, או שהיא תאלתר לי איזה מנה גורמה מהירה, עבורי, לראות אותה בהרף עין מתקתקת את האוכל הטעים הזה… זו השראה!!! אני ממליצה להגיע אליה למתחם ללמוד משהו, זו חוויה טעימה ובריאה. ומה שקורה במתחם של אביטל כרגע זה ככה:
סדנת טאפסים לחגים שמתקבים לפרטים נוספים לחצו כאן.
שיעור בישול לילדים והורים. לפרטים נוספים לחצו כאן
סדנת בישול המתרכזת בבעיות קשב וריכוז-You are what you eat לפרטים נוספים לחצו כאן


זהו
מאחלת לנו הרבה דקות של לעשות מעט…

תמר


קיבלתם דוא"ל זה כי אתם רשומים כמנויים לקבלת דוא"ל בכל פעם שמתפרסם מייל שבועי חדש בצ'אנדרה יוגה. לשינויים ליחצו על הקישור המתאים בתחתית המייל.אשתורי הפרחי 4 (מתחם בזל) תל אביב | 03-5464045 | כל הזכויות שמורות © 2012 לצ'אנדרה יוגה בתל אביב.
בקרו אותנו באתר: www.chandra-yoga.com

facebook  


הצטרפו לצ’אנדרה בפייסבוק
ובאינסטגרם