סדנת מתחילים, סדנה עם רחל וילוז'ני וסופ"ש יוגה וניקוי מיצים

קוראים יקרים

במוצ"ש האחרון התקיימה אצלנו סדנת אקרו יוגה. זוהי הפעם הראשונה אשר מגיעים לארץ מורים כה רבים לשיטה, ואחרי סדנת אימרג'ן של חמישה ימים במדבר קיבלנו אלינו את סוריה ואיירין אשר לימדו אותנו לעוף, להתמסר, לסמוך ולשחרר. לי אישית הסגנון הזה היה חדש והייתי צריכה לשחרר מעצמי את הנטייה לחיפוש אחר הדיוק והשקט ולחוות עבודה אינטנסיבית בזוגות, ואף בשלשות… מודה כי זה היה מאתגר לפתוח את הראש למשהו כה שונה מהעבודה שלי. פסגת המפגש מבחינתי היתה להעניק לבן זוגי תאי מאסאג' וכמובן לקבל ממנו עם הרבה אהבה. הנה תמונה אחת שווה ואתם מוזמנים לראות תמונות נוספות בקישור הזה בפייסבוק . אני שמחה לבשר כי בעקבות ההצלחה והביקוש נקיים סדנה נוספת בעוד כחודש. אז שווה לעקוב.

ובקיץ הזה אנחנו מצ'פרים אתכם, תלמידי המרכז ואורחים מבחוץ…

בסדרה של סדנאות עומק עם מורי המרכז שלנו. החלטנו להעניק לכם הזדמנות לחוות סדנה אחת עם כל מורה בנושא מסוים וכן גם לאפשר את הסדנה הזו במחיר שווה לכל כיס. הסדנה הראשונה בסדרה תהיה סדנת כפיפות לאחור עם רחל וילוז'ני. מהרו להירשם כי מספר במקומות מוגבל.

למי שהגיע עד פה מגיע שיר… קצבי, מתוק, מלטף ונעים… רמקולים בבקשה!!!

19-21/07 סופ"ש יוגה וניקוי מיצים עם זהר צמח וילסון, תמר עדי ואביטל סבג

אנו מזמינים אתכם לחוות וללמוד דרכים לניקוי הגוף במרחב של טבע, רוגע… זו הזדמנות להכיר את גופינו וצרכיו ולהוקיר לו תודה על כל מה שהוא עושה עבורנו (שזה המון). שלושה ימים מרעננים ומלטפים באתר נופש עם טבע יחיד במינו מאפשרים לנו לחוות היבטים נוספים של תזונת הגוף והנפש תוך כדי ניקוי הגוף והראש ומילוי המצברים.

23/06 סדנת כפיפות לאחור עם רחל וילוז'ני

לשוחרי הכפיפות לאחור, אתם מוזמנים לפתוח את הלב עם  סדנה אשר תתמקד בנושא זה. אם גם אתם אוהבים להיות שם ברגע בו הגוף נפתח במלואו, כשהחזה מוקשת לאחור והלב מתרחב. זה המקום להיות בו. גם אלו מכם המתקשים בכפיפות לאחור מוזמנים לבוא להתחבר פנימה ולחצות את גבולות הפחד והנוקשות.

19/06 סדנת מתחילים

סדנת המתחילים בצ'אנדרה יוגה נוצרה למען אלו המעוניינים ללמוד בסיס לתרגול הפיזי ולהכיר את שפת הגוף והרוח של עולם היוגה. בסדנא נתחיל מההתחלה ונבנה בהדרגה יסודות בהירים ויישימים לתרגול יוגה קבוצתי ואישי….

הודעות חשובות לתלמידי המרכז:

הבוקר בצ'אנדרה מתעורר!!!

לקום לקום… הקיץ מגיע וכדאי להתחיל את התרגול מוקדם יותר. לאור הבקשות הרבות, הוספנו שיעורי בוקר חדשים! בואו לפתוח את היום בדרך הכי טובה שיש…

החל מה 10/7 ימי שלישי ב 09:15 שיעור חדש עם אוהד אינטרטור

שיעור זה מתבסס על מתודולוגיה בה משולבים שלושת היסודות הבאים: אסאנות קלאסיות של היוגה, תיאוריית הרכבות האנטומיות (Thomas Myers), ועיסוי רקמות עמוק.

החל מ02/07 יתקיים שיעור בוקר חדש ב 7:30 עם נעה ישראל

השיעור יהיה בסגנון ויניאסה ומתאים לכל הרמות. בואו לפתוח את הבוקר איתנו.

ישנן הרבה משרות חדשות פה בצ'אנדרה תמורת תרגול. שלחו מייל להילה וכל הקודם זוכה…

כרטיסי חנייה במחיר מוזל- ניתן להשיג אצלנו כרטיסי חניה לחניון הצמוד לבי"ח אסותא (רחוב ז'בוטינסקי) ב  15 ש"ח לשעתיים וחצי. בהגיעכם לחנייה אנא הצטיידו בכרטיס מראש.

סדנת המתחילים שלנו נדחית ל-19/06. כל המעוניינים אנא הרשמו בהקדם….

המלצות של תמר

16/06 SUNBEAT JUNE 2012 

אחרי ההצלחה האדירה של שנה שעברה פסטיבל סאנביט חוזר ובגדולֱ! פסטיבל מוזיקה בינלאומי בשלושה חלקים. 16.6 שבת חוות אלונים עמק יזרעאל עם קרולינה- מלכת הגרוב הישראלית, דיג'אים, מופעי מחול וקרקס, אומנות חזותית, יריד אומנים ועוד.

 15/11 קורס מקצועי המעניק הכשרה מקיפה להוראת יוגה

רוצים להפוך את האהבה שלכם למקצוע ? קורס מדריכי יוגה בן 28 מפגשים בהנחיית רחל וילוז'ני נפתח בקמפוס רמת-אביב בימי חמישי בין השעות 8:45-17:00. לתיאום שיעור ניסיון עם רחל וילוז'ני צרו עמנו קשר

ימים שקטים

תמר


הצטרפו לצ’אנדרה בפייסבוק
ובאינסטגרם