סופ"ש יוגה וניקוי מיצים. עוד הזדמנות להפסיק עם חגיגית החלב…

חג שמח!!!

בחג שבועות תעשה לך… עוגת גבינה? מזל גדול שהחג הזה ניצל מקדחת המתנות סטייל פסח וראש השנה אבל קצת נסחפנו עם חגיגות החלב… שיא הבורות בעניין זה מה שקורה עם הילדים בגנים. ובכלל ילדים ומוצרי חלב. בגן אליו הולכת בת של חברה ביקשו להביא, בנוסף לכל מוצרי החלב הרגילים (מעדנים, חלב 3%, גבינות רזות ועוגות גבינה) גם שוקו וגלידה. כאילו לא די בכל הרשימה הארוכה, והילדים שם אפילו לא בני שנתיים. השילוב של חלב מפוסטר באיכות זולה, כמויות גדולות של סוכר ומוצרים קרים לא עושה להם טוב לקטנקטנים… לקול מחאתה של חברתי הגננת ענתה לה "שיהיה להם מתוק"… זה לא כבר פאסה העיוורון הזה?

אותי כבר לא צריך לשכנע שחלב זה מזיק. אחרי מספר שנים של טבעונות אני היום אוכלת מן החי אבל במחשבה, בעיתוי, ובמידה ההולמים את הצרכים הפיזיים שלי וכמובן הכי חשוב- באיכות טובה. הויכוח סביב מוצרי החלב כבר נטחן מכל הכיוונים וכל שבוע צץ מחקר חדש. מבטיחה לא להזכיר את זה עד שנה הבאה. בינתיים הנה מאמר של דני קרת בנושא. מאמר עם ניחוח מדעי לאלו שצריכים את הגושפנקא הזו. תהנו.

טוב, נזוז מהחזית הזועמת… בחזית האישית את החג הזה אני בוחרת להעביר עם הרב אוהד אזרחי אשר עורך לילה של "תיקון שבועות" ביער הפיות בבית אורן. זו תהיה הפעם הראשונה שלי בשבועות עם אוהד אך משנים עברו של חגים יחד אני יכולה להמליץ בחום על היכרות עם האיש והאישיות… ובמילותיו של אוהד:

לחג השבועות יש שני פנים: מלמעלה למטה זהו חג מתן תורה, ומלמטה למעלה זהו חג הביכורים. בגולה שכחו היהודים את הטבע, והדגישו רק את לימוד התורה. החלוצים מרדו כנגד "עסקי הרוח" והדגישו רק את הצד החקלאי של החג. אבל האמת היא שאף אחד מהצדדים הללו לא שלם בלי השני. חג חקלאי ללא מודעות של קדושה איננו חג באמת, וחג מתן תורה ללא מגע עם הטבע הוא מוזר באותה מידה: הלא את התורה קיבל משה בהר סיני, בהתבודדות בטבע הפראי, ולא באיזה בית מדרש עמוס ספרי חכמה.

ואצלנו פתיחת הקיץ מתרחשת רישמית ב 16 ליוני… סופ"ש נוסף של יוגה וניקוי מיצים. בואו להתחיל שינוי בסביבה ירוקה, ים, צוות תומך והרבה הרבה למידה חדשה…

16-18/06 יוגה וניקוי מיצים בשבי ציון עם זהר צמח וילסון, אביטל סבג ותמר עדי

אנו מזמינים אתכם לחוות וללמוד דרכים לניקוי הגוף במרחב פסטורלי של ים וטבע. זו הזדמנות להכיר את גופינו וצרכיו ולהוקיר לו תודה על כל מה שהוא עושה עבורנו (שזה המון). שלושה ימים מרעננים ומלטפים באתר נופש עם טבע יחיד במינו מאפשרים לנו לחוות היבטים נוספים של תזונת הגוף והנפש תוך כדי ניקוי הגוף והראש ומילוי המצברים.

קבוצת יוגה לנשים בהריון…

תקופת ההיריון מלווה בשינויים פסיולוגים, הורמונליים ורגשיים. המודעות לגוף נמצאת בד"כ בשיאה בתקופה זו והאחריות על תפקוד תקין וטוב של הגוף נעשית חשובה ביותר. היוגה מספקת כלים המאפשרים להאט את הקצב, להתחבר אל עצמינו ולשלוט בתהליכים העוברים על הגוף. תנועה ותרגול גופני ונשימתי חשובים ומסייעים לגוף להתמודד עם השינוי העצום המתחולל בו. התנועה יוצרת אנרגיה המשפרת את תפקוד האיברים הפנימיים, מזרימה את הדם, מחזקת את השרירים והשלד ומשקיטה את הנפש. שיעורי היוגה לנשים בהריון כוללים תנוחות יוגה מותאמות, חיזוק השרירים העמוקים האחראיים לנשיאה תקינה של ההיריון וליציבה טובה, תנוחות לצירים, נשימה מודעת, והכנה ללידה.

11/06 מדיטציית ויפסאנה מבית  "תובנה" עם רני עובדיה

מדיטציית תובנה (ויפאסנה) היא שיטה בת 2500 שנה של התבוננות ישירה ופשוטה בתהליכי גוף-נפש באמצעות תשומת לב מלאה ורגועה. מדיטציית תובנה מסייעת לנו להשתחרר מדפוסי חשיבה גורמי סבל ולפגוש באופן שלם יותר מצבים של עונג וכאב, עצבות ושמחה, פחד ותקווה המגיעים עם זרם החיים. כשאנו מתחברים לבהירות ולשקט הטבעיים שבעומקנו, חיינו מתברכים בנוכחות בריאה מיטיבה ויציבה בנסיבות חיים משתנות.

14/06 מעגל שירה מקודשת עם ויסמאי

קול האור הוא מעגל שירה מקודשת, המאחד קולות רבים לקול אחד, פותח את הלב ומאפשר חוויית שותפות והתרוממות. השירה נובעת מתוך התכוונות ליבנו אל המקום הפנימי בנו, בו קיימת תמיד ידיעת האחד. במהלך הערב, השירה תחבר אותנו פנימה אל עצמינו ובו-זמנית החוצה אל המעגל- כך מתמוססת תחושת הנפרדות מהעולם, ונוצרת חוויית אחדות.

25/06 יום פתוח לקורס מורים עם אובי ליפשיץ

בספטמבר 2011 ייפתח בצ'אנדרה קורס מורים ל"ויניאסה יוגה" בהנחיית אובי ליפשיץ אשר תעביר את התוכן המעשי ומורים נוספים אשר ינחו את החלקים התיאורטיים. אנו פותחות יום זה לכל המעוניינים להצטרף לקורס. במסגרת יום זה יהיה ניתן להכיר את אובי, לתרגל עמה ולשאול שאלות לגבי התכנים של הקורס. הקורס מיועד למעוניינים ללמד יוגה ולאלו הרוצים להעמיק את האימון וההבנה שלהם ביוגה.

4,11,18,25/07 אני בתנועה משמע אני קיים עם מיכל ירקוני

תנועה היא הדרך הראשונית בה אנו לומדים על קיומנו ועל העולם ומהווה בסיס לתהליכי הלמידה וההתפתחות בכל הרבדים של הגוף-נפש. תנועת הגוף מתפתחת באופן אורגני בתבניות או ארגונים המכוונים לאפשר תנועה זורמת וחסרת מאמץ.
בסדרת הסדנאות נחקור את שלבי התפתחות התנועה בגוף וכיצד הם מהווים בסיס ותמיכה לתרגולים גופניים (יוגה, מחול, אמנויות לחימה) ולטיפולים המשלבים עבודת גוף-נפש. הסדנאות ישלבו למידה תיאורטית וחקירה חוויתית דרך דמיון מודרך, תנועה, נשימה ומגע.

אירועים ביוני

11/06 מדיטציית ויפסאנה מבית "תובנה" עם רני עובדיה
14/06 מעגל שירה מקודשת עם ויסמאי
16-18/06 ניקוי מיצים עם זהר צמח וילסון, אביטל סבג ותמר עדי

אירועים ביולי

4,11,18,25/07 אני בתנועה משמע אני קיים עם מיכל ירקוני

ועוד ביולי…

נפתחת סדנה בת עשרה מפגשים "מעברים" בהנחיית מירי אדלר, מאמנת אונטולוגית אישית ועסקית. מתמחה בתהליכי צמיחה, שינוי ובתקשורת בינאישית וארגונית. ימי חמישי בין השעות 15:30 עד 17:30

"אני מאמינה שכל אחד יכול ללמוד ולהשתנות. אני מאמינה שיש בך, כמו בכל אדם, כוחות גדולים ומשאבים להגשים את רצונותיך. למי שרוצים להשיג יותר, למי שמתלבטים ולמי שיש להם חלום שהם רוצים להגשים סוף-סוף, עבורכם סדנת "מעברים" יכולה להיות הגשר לבהירות, לחיבור לעוצמות שלכם ולעשייה שתשנה את חייכם". פרטים מלאים בשבוע הבא…

הודעות חשובות לתלמידי המרכז:

1. השיעורים בשני עם אדם הראל עוברים לשעה 08:45-09:45

2. ביוני נפתחת קבוצה של יוגה לנשים בהריון.

3. מיכל ירקוני אהובתנו עוברת להתגורר מחוץ לעיר. אנו מאחלים לה הצלחה רבה אבל לא מוותרים עליה… החל מאוגוסט מיכל תלמד בימי שלישי ב 9:15 ימי שני ב 18:00 יועברו ע"י אדוה אופיר ובקרוב נודיע מה עם השיעור בימי רביעי בבוקר

4. כנסו לחנות שלנו לבדוק מה חדש…

5.  פגישות אבחון דרך תנועה

מומלץ לכל מי שרוצה להבין את מאפייני היציבה והתנועה הייחודים לו לקבוע מפגש שכזה עם אוהד.

6. דרושים

עובד/ת בסטנדביי לפתיחה/ ניקיון/ רישום לשיעורים וסדנאות גם בסופ"ש. לפרטים צרו קשר

7. כרטיסי חנייה במחיר מוזל

ניתן להשיג אצלנו כרטיסי חניה לחניון הצמוד לבי"ח אסותא (רחוב ז'בוטינסקי) ב  15 ש"ח לשעתיים וחצי. בהגיעכם לחנייה אנא הצטיידו בכרטיס מראש.

8. השכרת הסטודיו לפי שעה:

אנו מציעים את הסטודיו להשכרה במגוון ימים ושעות כקליניקה או כחלל לסדנאות ולפעילויות שאינן רועשות או מלכלכות מדי. לפרטים צרו עמנו קשר

המלצות של תמר

18/6 sunbeat 2011

כבר שנים שאני רוקדת באירועים המושקעים והמיוחדים של גיל קרניאל, מפיק בחסד שדואג שלא נשתעמם ומביא אלינו את המוסיקה הכי שווה, מיוחדת וצבעונית. אז אחרי שי בן צור והרג'אסטן ג'יפסיס ההפקה הבאה של מוסיקת עולם תתרחש שוב ב 18/6 אני בטוח אהיה שם… פסטיבל מוזיקה בינלאומי בשלושה חלקים, בואו לרקוד באוויר הפתוח באירוע ראשון מסוגו. הארוע יתקיים בחורשתא, סמוך לטבעון. לצפייה בקליפים, עדכונים על האירוע והאומנים ורכישת כרטיסים. לכניסה לאתר לחצו כאן.

אוהבתמר


 


 


הצטרפו לצ’אנדרה בפייסבוק
ובאינסטגרם