סופ"ש ניקוי מיצים ויוגה, סדנת ג'יוומוקטי וסדנת איינגר עם אייל שיפרוני.

אני ואיינגר. סיפור שכזה…

השבוע עברתי חוויה מיוחדת במינה. במשך ארבעה ימים השתתפתי בסדנת איינגר עם המורה בירג'ו מהאטה שהגיע מבומביי.  ארבעה ימים, כשמונה שעות ביום. וואוו.

כמי שהגיעה לתרגול איינגר אחרי שנתיים של תירגול בשיטות אשטנגה וויניאסה מצאתי כי תרגול בשיטת איינגר BY THE BOOK  מעורר אצלי רגשות מעורבים. אוהבת בערבון מוגבל. שנים שאני רגל בפנים ורגל בחוץ. אולי בגלל זה כל הזמן מתקנים לי שם את האליימנט… מי שעשה פעם שיעור או שניים בשיטת איינגר מכיר ויודע שמדובר בשיטה אדוקה, קפדנית, מאורגנת היטב ומובנת, עם הנחיות אחידות שמגיעות היישר מהגורו שבפונה, הודו. משהו קצת צבאי לטעמי ובכל זאת אני שם,  צוחקת עם עצמי על כך שאני מתרגלת ויניאסה לנשמה ואיינגר ליישורת…

לשמחתי הכרתי בקיץ האחרון את אייל שיפרוני, מורה בכיר בשיטת איינגר שמלמד את השיטה עם הרבה הרבה נשמה, רוך, חיוך ואהבה גדולה לתלמידים. בהמלצתו הגעתי לסדנה של בירג'ו ומצאתי עוד מורה כזה כמו אייל רק עם מבטא הודי כבד כבד כמו הציוד יוגה שאיתו הגעתי לשם… התמה המרכזית בסדנה היתה לתרגל שלא מהרובד הפיזי אלא מתוך שכבה עמוקה יותר, אורגנית/ אנרגטית. הרציונל היה כזה שאחרי ששנים אנחנו עושים אסנות (תנוחות יוגה) מהשרירים /שלד אז גופנו הפיזי חזק ומיומן דיו כך שנוכל לעבוד מהמערכת האורגנית. שם האמביציה נעלמת, שם אין מאמץ, שם יש שקט וחושך (היה מותר לעצום עיניים!!!) עם איכות של מדיטציה, שם תחושת הזמן נעלמת ואנו יוצאים מהתנוחה כשאנו מרגישים רצון ולא כי הטיימר מצפצף. זו היתה סדנה מתקדמת ביותר ולא מבחינת הצורות הגיאומטריות של התנוחות. אני שמחה שהשתתפתי ומחכה כבר לביקור הבא של בירג'ו. שנה הבאה. אמן.

ובינתיים אצלי פה במרכז יש הרבה בישולים של דברים טובים ובינהם סדנה נוספת עם אייל שיפרוני בנושא תנוחות הפוכות ופראנאיאמה.

17-19/03 סופ"ש יוגה וניקוי מיצים עם זהר צמח וילסון, אביטל סבג ותמר עדי

פתאום קלטתי: נופש מהשורש נפש? יש מצב… בכל אופן אצלנו זה בא ביחד בדיוק מפליא:

אנו מזמינים אתכם לחוות וללמוד דרכים לניקוי הגוף במרחב פסטורלי של ים וטבע. זו הזדמנות להכיר את גופינו וצרכיו ולהוקיר לו תודה על כל מה שהוא עושה עבורנו (שזה המון). שלושה ימים מרעננים ומלטפים באתר נופש עם טבע יחיד במינו מאפשרים לנו לחוות היבטים נוספים של תזונת הגוף והנפש תוך כדי ניקוי הגוף והראש ומילוי המצברים.

19/03 סדנת יוגה בשיטת ג'יוומוקטי עם תמר זמיר

תמר זמיר מורה בכירה בשיטת ג'יוומוקטי תעביר סדנה רסטורטיבית ומרפאת, לכיונון מרכזי האנרגיה של הגוף. במסורת היוגה, בגוף האדם יש שבעה מרכזי אנרגיה הידועים כצ'אקרות. בסדנה ננוע בליווי מוסיקה רכה מרגיעה דרך סדרת תנוחות רסטורטיביות בתמיכה, בהתאם/המותאמת למערכת הצ'אקרות. הסדנה פתוחה לכל הרמות, כולל מתחילים, מתקדמים ונשים בהריון מתקדם.

26/03 סדנת המשך תנוחות הפוכות ופראניאמה עם איל שפרוני

ד"ר איל שיפרוני חוזר לסדנה נוספת לאחר הצלחת קודמתה. בסדנה תהיה המשך חקירת התנוחות ההפוכות והפראניאמה.

02/04 מדיטציית ויפסאנה מבית "תובנה" עם רני עובדיה

מדיטציית תובנה (ויפאסנה) היא שיטה בת 2500 שנה של התבוננות ישירה ופשוטה בתהליכי גוף-נפש באמצעות תשומת לב מלאה ורגועה. מדיטציית תובנה מסייעת לנו להשתחרר מדפוסי חשיבה גורמי סבל ולפגוש באופן שלם יותר מצבים של עונג וכאב, עצבות ושמחה, פחד ותקווה המגיעים עם זרם החיים. כשאנו מתחברים לבהירות ולשקט הטבעיים שבעומקנו, חיינו מתברכים בנוכחות בריאה מיטיבה ויציבה בנסיבות חיים משתנות.

16/04 ערב בנות ובגדים

עוד מכירת בגדים יד שנייה יוצאת לדרך. ערב שמוקדש לבנות והתייפייפות בלי רגשות אשם – לא רק שזה יד שנייה אלא גם למטרה טובה, הכנסות ייתרמו לעמותה נבחרת. אתן מוזמנות כבר להביא בגדים אל הסטודיו..

קורס מורים של אובי ליפשיץ

בספטמבר 2011 יפתח קורס מורים נוסף בהנחייתה של אובי ליפשיץ ומורים אורחים. אובי מתאמנת ביוגה של הגוף מזה 12 שנים. התאמנה בשיטות שונות בעולם ובארץ.  מזה 3 שנים עוסקת בהוראת קורסים למורים ליוגה .

אירועים במרץ

12/03 מזון שלם- תהליך הריפוי הטבעי עם זהר צמח וילסון
17-19/03 סופ"ש יוגה וניקוי מיצים עם זהר צמח וילסון, אביטל סבג ותמר עדי
19/03 סדנת יוגה בשיטת ג'יוומוקטי עם תמר זמיר
26/03 סדנת המשך תנוחות הפוכות ופראניאמה עם איל שפרוני

אירועים באפריל

02/04 מדיטציית ויפסאנה מבית "תובנה" עם רני עובדיה
09/04 הרצאת "שפע תזונתי" עם זהר צמח וילסון
16/04 ערב בנות ובגדים

הודעות חשובות לתלמידי המרכז:

1. שיעורים חדשים אצלנו במרכז:

שבת ב-17:00 עם יונתן קדם ואדם הראל ברוטציה. החל מ 19 לפברואר – אדם מתחיל…

ראשון ב 9:00 אשטנגה עם נעה ישראל (רמת השיעור תיקבע בהתאם לתלמידים שיגיעו לשיעורים)

שלישי ב 7:30 ויניאסה עם נעה ישראל (רמת השיעור תיקבע בהתאם לתלמידים שיגיעו לשיעורים)

שלישי ב 9:15 אשטנגה רמה 1,2 עם ספיר גנסין

חמישי ב 9:15 ויניאסה רמה 2 עם תמר עדי

2. הגיעו כריות לעיניים. 40 ש"ח ליחידה

3.  שיעורי יום שלישי 11:00 עם לירון גלעד יהיו ויניאסה למתחילים

4. ימי שלישי בין 15:00 ל-17:00 מתקיימות פה פגישות אבחון דרך תנועה מומלץ לכל מי שרוצה להבין את מאפייני היציבה והתנועה היחודיים לו

5. דרושים

1. מנקה תמורת תירגול לימי שבת בצהריים.
2. מנקה תמורת תירגול לימי רביעי בלילה.
3. רושמת תמורת תרגול לימי רביעי בערב.
4. עובד/ת בסטנדביי לפתיחה/ ניקיון/ רישום לשיעורים וסדנאות גם בסופ"ש
לפרטים צרו קשר

6. כרטיסי חנייה במחיר מוזל

ניתן להשיג אצלנו כרטיסי חניה לחניון הצמוד לבי"ח אסותא (רחוב ז'בוטינסקי) ב  15 ש"ח לשעתיים וחצי. בהגיעכם לחנייה אנא הצטיידו בכרטיס מראש.

7. השכרת הסטודיו לפי שעה:

אנו מציעים את הסטודיו להשכרה במגוון ימים ושעות כקליניקה או כחלל לסדנאות ולפעילויות שאינן רועשות או מלכלכות מדי. לפרטים צרו עמנו קשר

8. הנה זה הגיע!!! כלי יוגי/הודי לניקוי דרכי הנשימה.

נטי פוט  אצלנו על המדף בחנות 40 ש"ח

המשך שבוע טוב

אוהבתמר

 


הצטרפו לצ’אנדרה בפייסבוק
ובאינסטגרם