שלוש הצעות שיעשו לכם טוב בבטן, שיר שהוא טריפ וסרט ירוק… תהנו

קוראים יקרים, מקבץ לינקים איכותי ומשובח באהבה ממני. תהנו…

יצא ככה שהפעילויות הקרובות שלי הן סביב מערכת העיכול. טוב, זה לא כזה מפתיע כשהאקס שלי זה וילסון, השפית שלי זו אביטל סבג וחברתי הטובה היא גליה עזרן.מה שנקרא- הסתדרתי. 
אז בשבת הקרובה בשעה 10:00 בבוקר אפשר להצטרף לגליה ואליי לסדנה לימודית וקצת אקטיבית בנושא מערכת העיכול. זה יקרה בסטודיו שלי במושב. ולמי שגר בעיר, אל דאגה, דאגנו גם לכם: במוצ"ש ניתן להגיע להרצאה קולעת ומשעשעת של 
זהר צמח וילסון בנושא סוכר. אצלנו במרכז כמובן. 
ולרציניים יותר שלא מסתפקים בשלוש שעות ויש להם יותר מרחב וזמן… סופ"ש הבא נרד שוב למואה הקסומה אשר בערבה לתהליך של יוגה וניקוי (צום) מיצים. כנסו ללינק לשטוף את העיניים ביופי של מואה… 
 
ואם במרחבים של זמן עסקינן… מקווה שיש לכם שמונה דקות ועשר שניות לבהייה באקווריום. טוב, גם רק לשמוע את השיר זה בסדר. אני בהיתי וזה טריפי מחד ומרגיע מאידך… נסו ותיווכחו. אה, ואם בירוק עסקינן… הנה קישור לסרט קומי חביב ומיוחד אשר מראה את תושבי הכדור הזה באור מגוחך למדי. קחו פאוזה וחייכו עם  "הירוק היפה" 
 
17/11 בואו לעכל את זה סדנת יוגה ואיורוודה בנושא מערכת העיכול במושב אביאל, בסטודיו של תמר.

מערכת עיכול בריאה היא המפתח לאיזון ובריאות ולצערנו אנשים רבים חיים על בסיס יומיומי עם כאבים,מיחושים,אי נוחות וכו'. בסדנה נלמד על מבנה מערכת העיכול,נקבל טיפים ומתכונים פשוטים, נגלה איך תנוחות יוגה מסויימות בתרגול היוגה יכולות לתרום לתחושה נעימה ומרגיעה יותר. 


17/11 לא למכורים בלבד…  – הרצאה בנושא גמילה מסוכר

שש שנים שההרצאה הזו רצה והיא תמיד רלוונטית. שמעתי אותה אינספור פעמים ועדיין יש לי הרבה מה לדייק בנושא הסוכר בחיי. לטעמי זו ההרצאה הכי חשובה שמתקיימת בנושא ולשמחתי היא מתרחשת אצלי במרכז. 

 

נתארח שוב ב"מואה" נווה מדבר קסום אשר הלינה בו מתאפשרת רק דרך סדנאות (אין אירוח פרטי) ואם כבר סדנה של סופ"ש אז שגם יהיה בה תהליך של שינוי תזונתי. ושינוי תזונתי מביא לשינוי תודעתי עמוק ומשמעותי. וכנסו לראות תמונות של המקום המופלא הזה על מנת להבין למה לא צריך לנסוע עד לחו"ל… ההרשמה החלה. 

    

 

08/12 שירה מקודשת עם חברי הקוואליה

מתרגשת לארח את שמעון לב טהור וחברי הקוואליה לערב של פיוטים, מנטרות, אקסטזה ומדיטציה. והכל במעגל אחד…

 

הודעות חשובות לתלמידי המרכז:

שימו לב כי עד הודעה חדשה השיעור של אורי בנדורי ביום חמישי עבר ל 9:00

לבקשת מתרגלי אשטנגה– החל מ 20/11 אנחנו עורכים שינוי מלבב בשיעורי הערב של יום שלישי והוספנו לכם שיעור אשטנגה. כך יראה הערב החדש: 

17:00-18:30-סדנת מתחילים
18:45-20:15 ויניאסה עם אביגיל שסטצקי
20:30-22:00 אשטנגה עם נעה ישראל הנפלאה שחזרה אלינו מהודו עם הרבה מרץ ודרייב. תהנו.

שיעורי יוגה לילדים בימי ראשון ב 16:30 עם מורה חדשה ישנה… טל ברכה שלימדה פה בעבר יוגה למבוגרים חוזרת אלינו ללמד את הדור הצעיר מה זו נשימה, נשמה וחיבור לגוף.

שיעור NIA חזרו אלינו בשעה טובה… ביום ראשון בבוקר ב 9:30 ממליצה בחום (-:

שיעור יוגה הריון ירד מהמערכת. מוזמנות לשאול אותי על אלטרנטיבה לשיעור הזה. צרו קשר עם תמר

ישנן הרבה משרות חדשות פה בצ'אנדרה תמורת תרגול. שלחו מייל לנופר וכל הקודם זוכה…

כנסו לקבוצה שלנו בפייסבוק. תחבבו אותנו עם איזה לייק ונצ'פר אתכם במתנת יומולדת שווה וטעימה

כרטיסי חנייה במחיר מוזל- ניתן להשיג אצלנו כרטיסי חניה לחניון הצמוד לבי"ח אסותא (רחוב ז'בוטינסקי) ב-15 ש"ח לשעתיים וחצי. בהגיעכם לחנייה אנא הצטיידו בכרטיס מראש.

המלצות של תמר

אני שם כל שבוע, צמה כל היום רק כדי שאוכל לאכול אצל אביטל גורמה טבעוני/צמחוני או סתם כוס תה ועוגה בריאה… אתם מוזמנים להציץ למטבח של אביטל סבג עם מגוון סדנאות חורףקבלו השראה עם טעם טוב בפה… 13/12 פסטיבל נו מינד בים המלח

פסטיבל נוסף שמתבשל לו לקראת סוף השנה משלב יפה סדנאות איכותיות (אני אני אלמד שם) ונוף יפה של ים המלח. זמן לרדת לים או בברכה או פשוט לבהות בשמיים…

ימים יפים

אוהבתמר



הצטרפו לצ’אנדרה בפייסבוק
ובאינסטגרם