תזכורת: סדנת מתחילים ושני שיעורים חדשים

שלום,

אנו מזכירות כי סדנת המתחילים שלנו נפתחת ביום שלישי הקרוב (07/02), מוזמנים להרשם. בנוסף צירפנו שני שיעורים חדשים: אינטגרל יוגה עם תומר וייס ומדיטציה בשבת בערב (כל שבת שנייה) עם שירלי פוגצקי.

07/02 סדנת מתחילים עם נעה ישראל

המפגש הראשון עם היוגה הוא תמיד מרגש ומסקרן.
סדנת המתחילים בצ'אנדרה יוגה נוצרה למען אלו המעוניינים ללמוד בסיס לתרגול הפיזי ולהכיר את שפת הגוף והרוח של עולם היוגה. בסדנא נתחיל מההתחלה ונבנה בהדרגה יסודות בהירים ויישימים לתרגול יוגה קבוצתי ואישי. נחקור את הקשר האינטימי בין נשימה לתנועה כחוט המקשר והמוביל את תרגול היוגה.

ימי שישי ב-13:00 שיעור חדש עם תומר וייס – Integral Yoga

Integral Yoga היא מונח שתבע סְרִי אוּרוּבִינְדוּ, וכשמה כן היא, יוגה שעושה אינטגרציה – שילוב – בין שיטות היוגה המסורתיות השונות.  בשיעורים נלמד ממגוון השיטות שיש ליוגה להציע לנו: אֲסַאנוֹת, וִינִיאָסוֹת, פְרָאנָאיָאמוֹת, מוּדְרוֹת, בָאנְדוֹת, קְרִיוֹת, דְהַרָאנוֹת, דְהִיָאנוֹת, מֲנְטרוֹת, יֲנְטרוֹת, הוֹמָה וקֲאלְפָּה.

28/01 בודהיזם טיבטי – מדיטציה בשבת בערב

הנחית תרגול ולימוד רעיונות מרכזיים ובסיסיים לבודהיזם עם דגשים מהמסורת הטיבטית. השיעורים יכללו תרגול בישיבה בהליכה ובשכיבה, הצגת רעיונות בסיסיים ושיחה בין המשתתפים והמנחה. השיעורים מתאימים למתחילים ולמתרגלים ותיקים המעוניינים לחזק את התרגול ,לקבל זווית ראיה רעננה ולהעמיק את ידיעותיהם. באי כל מסורת אחרת מוזמנים גם הם ויוכלו לשלב את תרגולם היום יומי במה שיקרה בשיעור.

סופ"ש חורפי ונעים,

הילה


הצטרפו לצ’אנדרה בפייסבוק
ובאינסטגרם