תזכורת: שיעור חדש יוגה לילדים ומדיטצייה בשבת הקרובה

שלום לכולם,

לאחר מספר רב של פניות מהורים שרוצים שילדיהם יחוו את היוגה החלטנו לפתוח חוג יוגה לילדים בסטודיו, הפתיחה בקרוב מוזמנים להתקשר ולהרשם. כמו כן בשבת הקרובה יתקיים מפגש נוסף של מדיטצייה מבית הבודהיזם הטיבטי, מוזמנים לבוא ולהתנסות.

04/03 יוגה לילדים

היוגה היא מסורת עתיקה שמהותה חיבור בין הגוף לנפש. תרגול היוגה לילדים מקנה מודעות גופנית ונפשית, הבניית קשב וריכוז, והקניית כלים להירגעות והפגת מתחים תוך ייצוב מבנה השלד ונשימה נכונה. ילדים מתחברים ליוגה באופן טבעי והתרגול מלמד אותם להתחבר אל גופם באופן אוהב ולא תחרותי. בעידן המודרני, רגעים של שקט והתבוננות פנימה, הם רגעי חסד, על כן תרגול יוגה מגיל צעיר יאפשר לילד לחזק את גופו ולשמור על גמישותו, לשפר את בריאותו ולפעול מתוך שמחה ושלווה.

25/02 בודהיזם טיבטי – מדיטציה בשבת בערב

הנחית תרגול ולימוד רעיונות מרכזיים ובסיסיים לבודהיזם עם דגשים מהמסורת הטיבטית. השיעורים יכללו תרגול בישיבה בהליכה ובשכיבה, הצגת רעיונות בסיסיים ושיחה בין המשתתפים והמנחה. השיעורים כוללים מדיטציות ומתאימים למתחילים ולמתרגלים ותיקים המעוניינים לחזק את התרגול ,לקבל זווית ראיה רעננה ולהעמיק את ידיעותיהם. באי כל מסורת אחרת מוזמנים גם הם ויוכלו לשלב את תרגולם היום יומי במה שיקרה בשיעור.

סופ"ש נעים,

הילה


הצטרפו לצ’אנדרה בפייסבוק
ובאינסטגרם