סדנת טרי יוגה, סדנת מתחילים, ניקוי מיצים ושישה שיעורים חדשים דנדשים!

קופת חולים זה פה?
או
הגאווה שלי לשבוע הזה
או
i did it my way

לפעמים השיחות פה במשרד נשמעות כמו כאלו בתור לקופת חולים. הרבה סביבי, לא רק תלמידים, מתלוננים על מכאובי הגוף והנפש.

פעם בעשור גם לי מותר לשחרר קצת. לא?

מאז לידתה של אמור אני חשה כי הגוף שלי חשוף יותר למחלות. השירות המלא בצבא של הוד מעלתה הקטנטנה כולל לילות בלי שינה כבר יותר משנה, הנקה עד היום ובכלל סחיטה פיזית שלא הייתי מוותרת עליה לעולם. אבל יש מחיר. יצא כי שלוש פעמים הייתי חולה בשנה הזו, וזה הרבה עבורי משום שמאז שהיוגה נכנסה לחיי אני מרגישה הרבה יותר חזקה, מחוסנת וחיונית. לפני שבועיים נפל עליי משהו מזוויע שנקרא סינוסיטיס, סיוט אשר בגללו לא יכולתי להוריד ראש למטה, אני שאמורה להיות כל היום בכלב מביט מטה… אפילו סנטר לחזה לא יכולתי להביא. הרגשתי שהראש מתפוצץ כל פעם שניסיתי. העיניים נלחצות לדפנות ארובות העיניים, הלסת כואבת, האוזנים מתפוצצות לכיוון האף או ההיפך, בקיצור מסיבת טראנס גרועה ביותר אצלי בראש. איכשהוא הצלחתי להחליק את זה בלי שהתלמידים שמו לב. ביקשתי מהם לקחת שאיפה ולעלות ידיים למעלה ובנשיפה, כשכולם יורדים מטה, קיוויתי שאף אחד לא יציץ ויראה שהמורה נשארה לה לבד שם למעלה. זה עבד.

קפצתי לרופא משפחה החדש שלי בבנימינה, התעקשתי אתו על צילום כדי לשלול אפשרות שיש לי איזה גידול קטלני במוח. פרנויה של אם צעירה, לגיטימי. אחרי שראה את הצילום הוא הבהיל אותי שמדובר בסינוסיטיס חמור ביותר, שכל הצד הימני סתום לגמרי ושזה מסוכן כי יכול להתפתח זיהום. סרט אימה ממש.

החמוד מיד רשם לי אנטיביוטיקה. כמובן. ברוב תמימותי שאלתי אותו אם הוא חושב שאני יכולה לצאת מזה בלי התרופה שלו ועם התרופות שלי. הוא חייך/גיחך אליי ופלט משהו על כל הרוחניקים של פרדס חנה -כרכור שבאים אליו למרפאה… חזרתי הביתה מלאת מוטיבציה לנסות לצאת מזה בעזרת כל תרופות הסבתא ששמעתי עליהן מפי חבריי המטפלים. בהזדמנות גיליתי ש 90% מחבריי הם מטפלים. ברצינות לא אופיינית לי הקפדתי על כל ההנחיות שקיבלתי מצבא הרופאים האלטרנטיבעים שסביבי ותוך ארבע ימים כבר עשיתי עמידת ראש אצל אייל שיפרוני במרכז בזיכרון יעקב.  בתקופת המחלה היה לי הרבה זמן לחשוב ולהתפלל והבטחתי לבורא עולם שאותו אני ממש אוהבת, שאם אצא מזה בחיים אז אחלוק את הידע שלי עם כולם… לגזור ולשמור:

כל שעתיים לקחתי 10 טיפות של שמן אורגנו מרוכז אורגני שורף נשמות ומחטא עוולות. תודה לאביטל סבג המכשפה המודרנית שתמיד תמיד יודעת הכל וגם לזהר צמח וילסון שהתעקש והתעקש שאני יכולה לצאת מזה לבד… חייבת להודות שלפעמים הוא פשוט צודק!! שניהם השותפים האולטימטיבים שלי לניקוי המיצים…

כל שעתיים (בין האורגנו) 10 טיפות של GSE שמן זרעי אשכוליות. שוב תודה להוא שם למעלה. וילסון שמו.

שלוש פעמים ביום בלעתי תערובת של אבקת שום, אבקת ג'ינג'ר ופלפל שחור. ערבבתי את זה בדבש כדי שיחליק פנימה. תודה לגליה אזרן ונגה גלוזברג, שתיהן מטפלות איורוודיות וחברות טובות.

באורגניק מרקט המליצו לי על צמח שגדל באמזונס. רק שמעתי אמזונס נדלקו לי הפיוזים ובלי לחשוב פעמיים בלעתי שלוש פעמים ביום  20 טיפות מהנוזל המר, החום והמצחין הזה. עבד נהדר. אפשר לקחת גם כשבריאים רק במינון שפוי יותר. הכי הכי כיף היה להגיד את השם של זה. נסו בבית. אוניה דה גאטו. מרגיש אקזוטי יותר מג'ינג'ר.

חגיגה.

רגע זה לא נגמר.

על כל הסוטול החריף הזה ניצח המנצח, המדקר הפרטי שלי עם לב רחב וידיים זהב,  אוהב שכטר שמו. מחטים לגבות, לקרקפת, למצח לאף ולעוד מקומות פלוס עיסוי טווינה לפנים כמובן עם איזה שמן סיני חריף חריף ומסוכן שצריך לשים ממנו טיפה קטנה. בכלל הרגשתי נועזת ומגניבה כזו שחיה על הקצה עם כל החריפים האלו כל השבוע.

פה ושם כשהיה לי רגע לנשום, עשיתי קערת אדים עם שמן אקליפטוס, או אדים של כורכום מחומם במחבת (זה גם של האיורוודיות, איך לא…) מגבת על הראש ושאיפות טובות פנימה. ובזמן כל החגיגה החריפה הזו שתיתי טונות מרק כתום מפוצץ בזרעי חרדל, ג'ינג'ר, פלפל שחור. אבל טונות.

בקיצור. נשמע מורכב אבל בתכלס זה ממש ממש בקטנה. זה נכנס איכשהוא בסדר יום ולא גזל לי הרבה זמן. הכי חשוב- יצאתי מזה. בלי אנטיביוטיקה. תחושה נפלאה והרגשת ניצחון קטן על המערכת הזו שלא סתם קוראים לה קופת חולים… בלי רצון מודע ומכוון להזיק אבל הם משאירים אותנו חולים או מכורים לתרופות.

זהו קופת חולים להיום.

שנהיה בריאים, חזקים ומאושרים. אמן

ובאותו הקשר, עקב ביקוש שלכם אנו יוצאים לעוד סופ"ש של ניקוי מיצים בשבי ציון:

17-19/03 סופ"ש יוגה וניקוי מיצים עם זהר צמח וילסון, אביטל סבג ותמר עדי

אנו מזמינים אתכם לחוות וללמוד דרכים לניקוי הגוף במרחב פסטורלי של ים וטבע. זו הזדמנות להכיר את גופינו וצרכיו ולהוקיר לו תודה על כל מה שהוא עושה עבורנו (שזה המון). שלושה ימים מרעננים ומלטפים באתר נופש עם טבע יחיד במינו מאפשרים לנו לחוות היבטים נוספים של תזונת הגוף והנפש תוך כדי ניקוי הגוף והראש ומילוי המצברים.

ובמוצ"ש הקרוב תתקיים אצלנו סדנה של יוגה זורמת שנעים לסגור איתה את השבת. ממליצה בחום

12/02 סדנת טרי יוגה עם חן עין-הבר

טרי יוגה – אמנות הזרימה, כפי שפיתחה קלי ריי, יוגיני בעלת הכרה בינלאומית ומעיין השראה לאינספור מתרגלים בעולם. שיטה המאחדת נשימה ומודרה עם אסנה דינאמית ומתמדת על מנת ליצור זרימה מוגברת של פרנה. בסדנה הקרובה נתרגל סדרה מרמה 1. בה נתעכב על למידה של התנועה הייחודית לשיטה.
נקדיש זמן גם למדיטציה ולפרנאימה, כמו גם להרפיה עמוקה לרקע צלילים עילאיים.

08/02 סדנת מתחילים עם אביגיל שסטצקי

סדנת המתחילים בצ'אנדרה יוגה נוצרה למען אלו המעוניינים ללמוד בסיס לתרגול הפיזי ולהכיר את שפת הגוף והרוח של עולם היוגה. בסדנא נתחיל מההתחלה ונבנה בהדרגה יסודות בהירים ויישימים לתרגול יוגה קבוצתי ואישי. נחקור את הקשר האינטימי בין נשימה לתנועה כחוט המקשר והמוביל את תרגול היוגה. נלמד את הבסיס האנטומי והתנועתי של תנוחות היוגה שיאפשר השתלבות בשיעורי יוגה עם מורים שונים בזרמים שונים. הסדנא תיתן דגש על פיתוח יכולות של קשב ואמון בתבונת הגוף ובמורה הפנימי הטמון בכל אחד מאיתנו.

19/02 בלוז הסוכר עם זהר צמח וילסון

יועץ הבריאות והתזונה זהר צמח וילסון יציג עבורנו גישה תזונתית שונה שאינה באה למחוק לנו את הטעם המתוק שבפה אלא לעשות קצת סדר בעולמנו התזונתי שיצא מאיזון בדורות האחרונים. יחדיו נראה כיצד אפשר לרדת מרכבת ההרים הפיזית והנפשית. אתם מוזמנים לבוא וללמוד אודות הסוכר ועל הקשר שבין אוכל ומצבי רוח בסדנה משעשעת ועשירה בידע שתעורר שינוי בחייכם.

26/02 מעגל שירה עם שמעון לב טהור

מעגל שירה מקודשת הינו מעגל שירה משותפת של מוסיקה מקודשת, שירת דבקות,‏ קטעי שירה ותפילה ממסורות שונות אשר מעוררים מצבי מודעות גבוהים, מאזנים ויוצרים הרמוניה בין גוף מיינד ורוח.

19/03 סדנת יוגה בשיטת ג'יוומוקטי עם תמר זמיר

תמר זמיר מורה בכירה בשיטת ג'יוומוקטי תעביר סדנה רסטורטיבית ומרפאת, לכיונון מרכזי האנרגיה של הגוף. במסורת היוגה, בגוף האדם יש שבעה מרכזי אנרגיה הידועים כצ'אקרות. בסדנה ננוע בליווי מוסיקה רכה מרגיעה דרך סדרת תנוחות רסטורטיביות בתמיכה, בהתאם/המותאמת למערכת הצ'אקרות. הסדנה פתוחה לכל הרמות, כולל מתחילים, מתקדמים ונשים בהריון מתקדם.

קורס מורים של אובי ליפשיץ

בספטמבר 2011 יפתח קורס מורים נוסף בהנחייתה של אובי ליפשיץ ומורים אורחים. אובי מתאמנת ביוגה של הגוף מזה 12 שנים. התאמנה בשיטות שונות בעולם ובארץ.  מזה 3 שנים עוסקת בהוראת קורסים למורים ליוגה .

אירועים בפברואר

12/02 סדנת טרי יוגה עם חן עין-הבר
15/02 תחילת סדנת מתחילים עם אביגיל שסטצקי
19/02 בלוז הסוכר עם זהר צמח וילסון
26/02 מעגל שירה עם שמעון לב-טהור

אירועים במרץ

17-19/03 סופ"ש יוגה וניקוי מיצים עם זהר צמח וילסון, אביטל סבג ותמר עדי
19/03 סדנת יוגה בשיטת ג'יוומוקטי עם תמר זמיר

הודעות חשובות לתלמידי המרכז:

1. שיעורים חדשים אצלנו במרכז:

שבת ב-17:00 עם יונתן קדם ואדם הראל ברוטציה. החל מ 19 לפברואר – אדם מתחיל..

ראשון ב 9:00 אשטנגה עם נעה ישראל (רמת השיעור תיקבע בהתאם לתלמידים שיגיעו לשיעורים)

שלישי ב 7:30 ויניאסה עם נעה ישראל (רמת השיעור תיקבע בהתאם לתלמידים שיגיעו לשיעורים)

שלישי ב 9:15 אשטנגה רמה 1,2 עם ספיר גנסין

חמישי ב 9:15 ויניאסה רמה 2 עם תמר עדי

שישי ב 8:00 אשטנגה יסודות עם ספיר גנסין (שיעור שעה ורבע, פתוח לחדשים)

2. הגיעו כריות לעיניים. 40 ש"ח ליחידה

3.  שיעורי יום שלישי 11:00 עם לירון גלעד יהיו ויניאסה למתחילים

4. דרושים

1. מנקה תמורת תירגול ליום שני בלילה.
2. עובד/ת בסטנדביי לפתיחה/ ניקיון/ רישום לשיעורים וסדנאות גם בסופ"ש
לפרטים צרו קשר

5. כרטיסי חנייה במחיר מוזל

ניתן להשיג אצלנו כרטיסי חניה לחניון הצמוד לבי"ח אסותא (רחוב ז'בוטינסקי) ב  15 ש"ח לשעתיים וחצי. בהגיעכם לחנייה אנא הצטיידו בכרטיס מראש.

6. השכרת הסטודיו לפי שעה:

אנו מציעים את הסטודיו להשכרה במגוון ימים ושעות כקליניקה או כחלל לסדנאות ולפעילויות שאינן רועשות או מלכלכות מדי. לפרטים צרו עמנו קשר

7. המלצה על שיעורים שאינם במערכת בזמן שהסטודיו מושכר

אני שמחה לספר שלושה שיעורים מקסימים אשר מתקיימים אצלנו במרכז בשעות שהמקום מושכר, אולי תרצו לנסות אותם:

שיעור עיצוב וחיזוק הגוף (כרגע יש רק נשים אך גם גברים מוזמנים בכיף) בימי רביעי 21:30-22:30

שיעור בלט יצירתי לילדות (גילאים 4-5) שני 16:30-17:15

שני השיעורים הם בהדרכת ריבי לייבה, רקדנית ובוגרת האקדמיה הגבוהה למוסיקה ולמחול ע"ש רובין בירושלים, בעלת תעודת הוראה ובעלת ניסיון של למעלה מ- 10 שנים בלימוד בלט בגיל הרך, ילדות ובוגרות.

ניתן להגיע לשיעור ניסיון וליצור קשר עם ריבי בכל שאלה 052-2-804764

קבוצת קרטה לילדים נפתחה בימים ראשון ורביעי בהדרכת מורה מקצועי ומנוסה, דגש על יציבה נכונה, תנועה, קורדינציה, שיפור יכולת קשב וריכוז, העלאת דימוי עצמי והגנה עצמית. לגילאי  5 ומעלה, בנים ובנות. צרו קשר עם איציק כהן 054-8054488

המלצה של תמר:

מזון ראשוני – קורס תזונה בראש פתוח

שנים חשבתי שאני אוכלת בריא עד שעברתי את הקורס הזה עם זהר לפני ארבע שנים, התהליך איתו עזר לי לחדד ולכוונן את הרגלי התזונה שלי וללמוד לקחת אחריות על מה נכנס לי לגוף. ממליצה בחום. כפי שלא כל שיטת יוגה מתאימה לכל מתרגל, כך הדבר גם בתזונה: המזון של אדם אחד עלול להיות רעל עבור אדם אחר. קורס התזונה עם זהר צמח וילסון מסייע בהקניית אורח חיים בריא להשגת מטרותיכם ובהתאם למי שאתם. הקורס נפתח פעמיים בשנה. הקורס הבא מתחיל בפברואר.

שנהיה בריאים עם כל היוגה והירוק הזה!!!

אוהבתמר


הצטרפו לצ’אנדרה בפייסבוק
ובאינסטגרם