סדנת מוצ"ש עם וילוז'ני (במחיר מיוחד…) וסופ"ש יוגה וניקוי מיצים

קוראים יקרים

טובי המוחות של עולם היוגה, התכנסנו החודש, בשיא החום ובלי מזגן במשרד ומוחנו קדח איך עוד אפשר לצ'פר אתכם הקיץ הזה, מעבר לשיעורי הבוקר שהוספנו לטובת אלו שרוצים לתרגל לפני שהחום נותן בראש… אז חשבנו וחשבנו. אנחנו טובים בזה. ומצאנו כי מה שאתם באמת באמת צריכים זה להכיר אותנו יותר… את המורים של המרכז. אנו שמחים לפצוח בסדרה של סדנאות עומק עם מורי המרכז שלנו. החלטנו להעניק לכם הזדמנות לחוות סדנה אחת עם כל מורה בנושא מסוים וכן גם לאפשר את הסדנה הזו במחיר שווה לכל כיס. הסדנה הראשונה בסדרה תהיה סדנת כפיפות לאחור עם רחל וילוז'ני. זה קורה במוצ"ש הקרוב אז מהרו להירשם כי מספר במקומות מוגבל…

וחוץ מעניינים שקורים בעיר, אנחנו שוב יוצאים לסופ"ש של יוגה וניקוי מיצים, הפעם בבית אורן הירוקה והנעימה. בחרנו לחזור למשך הקיץ להרי הכרמל והביא לשם את הרוח של התהליך המיוחד והחיוני הזה. אני מזמינה את כל מי שלא ניסה, להעיז ולנסות, תופתעו לדעת כמה שזה נגיש ומהנה לעשות שינוי תזונתי… הסופ"ש שלנו הוא סטרטר נהדר לשינוי שכזה….

19-21/07 סופ"ש יוגה וניקוי מיצים עם זהר צמח וילסון, תמר עדי ואביטל סבג

אנו מזמינים אתכם לחוות וללמוד דרכים לניקוי הגוף במרחב של טבע, רוגע… זו הזדמנות להכיר את גופינו וצרכיו ולהוקיר לו תודה על כל מה שהוא עושה עבורנו (שזה המון). שלושה ימים מרעננים ומלטפים באתר נופש עם טבע יחיד במינו מאפשרים לנו לחוות היבטים נוספים של תזונת הגוף והנפש תוך כדי ניקוי הגוף והראש ומילוי המצברים.

23/06 סדנת כפיפות לאחור עם רחל וילוז'ני

לשוחרי הכפיפות לאחור, אתם מוזמנים לפתוח את הלב עם  סדנה אשר תתמקד בנושא זה. אם גם אתם אוהבים להיות שם ברגע בו הגוף נפתח במלואו, כשהחזה מוקשת לאחור והלב מתרחב. זה המקום להיות בו. גם אלו מכם המתקשים בכפיפות לאחור מוזמנים לבוא להתחבר פנימה ולחצות את גבולות הפחד והנוקשות.

19/06 סדנת מתחילים

סדנת המתחילים בצ'אנדרה יוגה נוצרה למען אלו המעוניינים ללמוד בסיס לתרגול הפיזי ולהכיר את שפת הגוף והרוח של עולם היוגה. בסדנא נתחיל מההתחלה ונבנה בהדרגה יסודות בהירים ויישימים לתרגול יוגה קבוצתי ואישי….

28/07 בלוז לסוכר עם זהר צמח וילסון

יועץ הבריאות והתזונה זהר צמח וילסון יציג עבורנו גישה תזונתית שונה שאינה באה למחוק לנו את הטעם המתוק שבפה אלא לעשות קצת סדר בעולמנו התזונתי שיצא מאיזון בדורות האחרונים. יחדיו נראה כיצד אפשר לרדת מרכבת ההרים הפיזית והנפשית. אתם מוזמנים לבוא וללמוד אודות הסוכר ועל הקשר שבין אוכל ומצבי רוח בסדנה משעשעת ועשירה בידע שתעורר שינוי בחייכם.

הודעות חשובות לתלמידי המרכז:

הבוקר בצ'אנדרה מתעורר!!!

לקום לקום… הקיץ מגיע וכדאי להתחיל את התרגול מוקדם יותר. לאור הבקשות הרבות, הוספנו שיעורי בוקר חדשים! בואו לפתוח את היום בדרך הכי טובה שיש…

החל מה 10/7 ימי שלישי ב 09:15 שיעור חדש עם אוהד אינטרטור

שיעור זה מתבסס על מתודולוגיה בה משולבים שלושת היסודות הבאים: אסאנות קלאסיות של היוגה, תיאוריית הרכבות האנטומיות (Thomas Myers), ועיסוי רקמות עמוק.

החל מ02/07 יתקיים שיעור בוקר חדש ב 7:30 עם נעה ישראל

השיעור יהיה בסגנון ויניאסה ומתאים לכל הרמות. בואו לפתוח את הבוקר איתנו.

ישנן הרבה משרות חדשות פה בצ'אנדרה תמורת תרגול. שלחו מייל להילה וכל הקודם זוכה…

כרטיסי חנייה במחיר מוזל- ניתן להשיג אצלנו כרטיסי חניה לחניון הצמוד לבי"ח אסותא (רחוב ז'בוטינסקי) ב  15 ש"ח לשעתיים וחצי. בהגיעכם לחנייה אנא הצטיידו בכרטיס מראש.

סדנת המתחילים שלנו נדחית ל-19/06. כל המעוניינים אנא הרשמו בהקדם….

המלצות של תמר

בסופ"ש הקרוב תתקיים בבית אורן סדנת יוגה תראפיה עם מיכל ירקוני. אני אישית לא מוותרת ואהיה שם, נותרו שלוש מיטות פנויות…. ממליצה בחום להכיר את השיטה והמורה.

 15/11 קורס מקצועי המעניק הכשרה מקיפה להוראת יוגה

רוצים להפוך את האהבה שלכם למקצוע ? קורס מדריכי יוגה בן 28 מפגשים בהנחיית רחל וילוז'ני נפתח בקמפוס רמת-אביב בימי חמישי בין השעות 8:45-17:00. לתיאום שיעור ניסיון עם רחל וילוז'ני צרו עמנו קשר

ימים שקטים

תמר


הצטרפו לצ’אנדרה בפייסבוק
ובאינסטגרם