יוגה בערבה, ניקוי מיצים, סדנה עם ציפי נגב ועוד הרבה אירועים…

קוראים יקרים

במוצ"ש האחרון התארח אצלנו הרכב מוסיקלי מופלא לערב שירה על טהרת התפילות, פיוטים והרבה לב עברי שנפתח. שמעון לב טהור, ירון פאר ודניאל יצרו פה ערב עם עומק ועושר של שפה עברית יהודית שכזו ועם הרבה נשמה. הנה שיר אחד מיני רבים אשר חיבר ירון פאר. ממולץ לקרוא לאט לאט ושוב ושוב…זה מחלחל. תודה להם. חודש הבא נקווה שיגיעו שוב לבקר אותנו

בכל מילה קיים וחי בכל נשימה
בכל המדומה מה אחפש
בין כל המדומה מה אבקש….בקשתי לבבי
ואני מחפש הנה והנה לא אמצא
בתוכי אחפש הנה והנה עוד אמצא
בכל מילה…
בטרם אדעך בליבי תפעם
בין מלותי תסתתר בין שתקותי תתגלה
חתמת את שמך על כפות ידי
אלכוד אותך כרסיסי אור מבעד לריסי עיני
במשעול האהבה מה אבקש
גם אם אאבד הכל תמיד אמצא… בכל מילה…
כסוד כמוס אותך אחביא
כסוד כמוס אותך אמתיק בתוך חדרי ליבי
על לשוני שמך הפך לאש…
אם תסתיר אורך ממני
לא אוכל להתקיים אפילו שעה אחת… בכל מילה…
פי יגיד תהלתך בליבי ניחוחות גנים של שושונים
בכל מילה חי הוא בנשימה חי הוא
אין סוף למעגל מה שהיה הוא יהיה

וחיתוך חד לענייני צ'אנדרה יוגה. מה קורה פה במרכז? הרבה הודעות חשובות לתלמידים אשר מתרגלים פה:

1. מיכל ירקוני האהובה חוזרת מחופשת לידה ותלמד פה שני שיעורים. שני ב 18:00 רמה 2 ורביעי ב 9:15 רמה 1
מכיוון שלמיכל ישנם הרבה תלמידים אשר היו מתרגלים רק בשיעורים שלה החלטנו ליצור קבוצה אישית לתרגול שבה התלמידים מחוייבים רק לשיעורים של מיכל. במקביל נאפשר גם לתלמידים של המרכז עצמו, מנויים של צ'אנדרה, להגיע לשיעורים הללו. צרו קשר דרכנו עם מיכל על מנת לשמוע עוד פרטים.

כמו כן יש למיכל סדנה בנושא מנח הראש בסוף נובמבר אצלנו במרכז. לפרטים נוספים כנסו ללינק.

2. לצערנו נגנבו אפניים בזמן שיעור. הן היו קשורות לגדר שממול בגינה והמנעול נפרץ. אז אנו ממליצות להחנות ברחוב באזל שם יש הרבה אור, חנויות ותנועה ולהשקיע במנעול רציני…זה מאסט בעיר הזו.

3.  לאור בקשות של תלמידים, הזמנו מזרונים שחורים. הם פה בחנות

4. הרבה אירועים יש פה רגע לפני שהחורף נכנס. הנה בקצרה, פרטים מלאים בלינקים ובהמשך המסמך:
יוגה בישוב צוקים עם תמר, הרצאה בנושא סוכר עם זהר צמח וילסון, ניקוי מיצים באשרם במדבר, סדנה עם ציפי נגב, ריפוי בצלילים עם דרור אור,  סדנת מתחילים עם מיטל עובד

21-23 לאוקטובר סופ"ש יוגה בערבה עם תמר

למשך סוף שבוע אחד הערבה כולה תלבש יוגה. מתחמי תרגול של מיטב המורים מהזרמים השונים ייפתחו לאורך כל הערבה, מצומת הערבה בצפון ועד קיבוץ איילות בדרום, לאורך כ-200 ק"מ. בתי ספר ומרכזי יוגה רבים, תלמידים ומורים מכל רחבי הארץ יגיעו ויתרגלו יוגה יחדיו. המרחבים הפתוחים של הערבה במזג האוויר המדהים, בעונה הטובה ביותר במדבר, יאפשרו מפגש ייחודי המאפשר תרגול ושקט.

23 לאוקטובר יוגה של המעמקים

סדנא עם ציפי נגב בה נעמיק בחקר נשימה יוגית עמוקה ומלאה – אוג'אי, נקבל חניכה למנטרה הם-סו וישנה אפשרות להישאר לשעה נוספת של התנסות במעגל המכיל מפגש מרפא.
הנשימה היא הכוח המסתורי שהופך אורגניזם דומם לאורגניזם חי היא מזינה, מאזנת, פולטת עודפי ייצור ופועמת חיים.

26 לאוקטובר סדנת מתחילים עם מיטל עובד

סדנת המתחילים בצ'אנדרה יוגה נוצרה למען אלו המעוניינים ללמוד בסיס לתרגול הפיזי ולהכיר את שפת הגוף והרוח של עולם היוגה. בסדנא נתחיל מההתחלה ונבנה בהדרגה יסודות בהירים ויישימים לתרגול יוגה קבוצתי ואישי. נחקור את הקשר האינטימי בין נשימה לתנועה כחוט המקשר והמוביל את תרגול היוגה. נלמד את הבסיס האנטומי והתנועתי של תנוחות היוגה שיאפשר השתלבות בשיעורי יוגה עם מורים שונים בזרמים שונים.

28-30 לאוקטובר ניקוי מיצים באשרם במדבר (שיטים)

סופשבוע של בריאות, תזונה, יוגה, טבע, מדיטציות, ונופש עם זהר צמח וילסון, אביטל סבג, ותמר עדי (צ'אנדרה יוגה) באשרם במדבר (שיטים) נוה מדבר ירוק עם אקלים נוח בחודש אוקטובר (נעים ביום ולא קר מדי בלילה). אנו מזמינים אתכם לחוות וללמוד דרכים לניקוי הגוף במרחב של טבע מדברי, רגוע. זו הזדמנות להכיר את גופינו וצרכיו ולהוקיר לו תודה על כל מה שהוא עושה עבורנו (שזה המון). שלושה ימים מרעננים ומלטפים באתר נופש עם טבע יחיד במינו מאפשרים לנו לחוות היבטים נוספים של תזונת הגוף והנפש תוך כדי ניקוי הגוף והראש ומילוי המצברים.  לפרטים נוספים בקרו בקישור.

חמישי-שישי-שבת, ה-28-30 באוקטובר, 2010. חמישי משעה 14:00 ועד יום שבת בשעה 18:00.

30 לאוקטובר סדנת צלילי מרפא

הסדנא באה לתת מרחב לגוף ולנפש המבקשים שחרור. תוך כדי עבודה מוסיקלית וקולית על הצ'קרות אנו נלמד להכיר את הלב שלנו. בסדנא זו נעסוק בהתרחבות הלב , נפתח את היכולת ללמוד להקשיב לו ולצרכינו המיוחדים. נכיר את השלמות הנמצאת בלב, משם אנו מגיעים אל העולם.

30 לאוקטובר בין השעות 19:00 ל-20:30

אירועים באוקטובר

16/10  סדנת באנדות ותנועה אלסטית בחלל עם מיטל עובד
16/10 מעגל שירת עולם עם שמעון לב טהור
23/10 בלוז הסוכר – סוכר, בריאות, ומצבי רוח הרצאה עם זהר צמח וילסון
23/10 יוגה של המעמקים סדנת חניכה לנשימת יוגה עמוקה עם ציפי נגב
28-30/10 ריטריט ניקוי מיצים באשרם במדבר – עם יועץ הבריאות והתזונה האינטגרטיבית זהר צמח וילסון, שפית הבריאות אביטל סבג, ומורת היוגה תמר עדי ממרכז צ'אנדרה יוגה

הודעות לתלמידי המרכז

הודעות חשובות בעניין הסטודיו:

עקב בעיות ברישום לשיעורים החל מהשבוע הקרוב אנו מבקשות להגיע לשיעורים עם כרטיסייה בתוקף ולהראות אותה לרושמות אשר מקבלות אתכם לשיעור. לא תתאפשר כניסה לשיעור בלי כרטיסייה. תודה על שיתוף הפעולה

נכון שתמיד חלמתם לתרגל בצ'אנדרה יוגה ללא תשלום? נכון. אז התפנו כמה "משרות" של רישום תמורת תרגול, מהר מהר צרו קשר על הילה במשרד כי כל הקודם זוכה…

1. מנקה תמורת תרגול לשישי אחה"צ (בין 13:00 ל 14:00 או בין 15:00 ל 16:00)
2. רושמת תמורת תרגול לשישי ב-16:00
3. מנקה תמורת תרגול לשישי אחה"צ
4. רושמת תמורת תרגול לשבת ב-09:15
5. רושמת ליום שלישי בבוקר 09:00
6. מנקה תמורת תרגול לראשון בלילה.
6. עובד/ת בסטנדביי לפתיחה/ ניקיון/ רישום לשיעורים וסדנאות גם בסופ"ש

מחיר כרטיסי החניה בחניון הצמוד לבי"ח אסותא (רחיוב ז'בוטינסקי) עלה ל 15 ש"ח לשעתיים וחצי, אפשר לרכוש כרטיסים אצלנו במרכז!

השכרת הסטודיו לפי שעה: אנו מציעים את הסטודיו להשכרה בימים ראשון שלישי וחמישי עד השעה 11:00, בכל יום מ 13:00-18:00 ובשבתות מ 13:30 ועד הלילה. לפעילויות שאינן רועשות או מלכלכות מדי.

YOGA – The path to holistic health

ספר היוגה הגדול והמקיף מאת  ב.ק.ס איינגר, אחד מהמורים המשפיעים בכל הזמנים. יותר מ 400 עמודים, פירוט של תנוחות יוגה רבות לפרטים קטנים, צילומים צבעוניים מזוויות רבות והמון הסברים על שימוש בעזרים בתרגול. בספר פרקים רבים על איינגר ופועלו, פילוסופיה של היוגה, על תנוחות יוגה שונות והמעלות של כל אחת, תרגול יוגה נגד לחץ, פראנימה ותרגילי נשימה, יוגה תרפיה למצבים בריאותיים שונים ועוד…ספר מעולה למורי יוגה ומתרגלי יוגה אשר רוצים להעמיק את הידע והתרגול שלהם.
מחיר הספר: 200 ₪

ולסיום: המלצות על דברים טובים שקורים מסביב…

הטבה לתלמידי המרכז – שיתוף פעולה עם Fresh Kitchen בזל 37 תל אביב.

ב- fresh kitchen תוכלו להינות מבחירה משכילה של האוכל שלכם, המנות נבנו על ידי תזונאית ודיאטנית קלינית מקצועית, תוך מחשבה על שימור ערכן התזונתי, הויטמינים והמינרלים, בכדי לאפשר לכם להנות מחוויית הבריאות והטריות של ה- fresh.
ב Fresh בחרו עבורכם את חומרי הגלם הטריים ביותר, העשירים בחלבון וסיבים תזונתיים, במנות מאוזנות רוויות טעמים וניחוחות, אשר יעניקו לכם תחושת שובע והנאה. תלמידי המרכז יקבלו 10% הנחה באופן קבוע בהצגת מנוי בתוקף. ובנוסף- כל תלמיד אשר ירכוש מנוי יקבל שייק במתנה – גלויות מבצע מחכות לכם על שולחן המשרד – בואו לקחת!

פסטיבל נומיינד חנוכה – ריקוד יוגה ומדיטציה   09/12/2010 – 11/12/2010

על חוף הים, במקום הכי עמוק בעולם, מתקיים לו בפעם ה-11 הפסטיבל הרוחני הכי מפנק שיש. אם עד היום יוגה ומדיטציה היו לסגפנים, בנומיינד מאמינים שרוחניות לא סותרת פינוק. לגישתם שינה טובה ומקלחת חמה, הם בסיס טוב לתרגול, ומוסיקה ושמחת חיים חשובים אפילו יותר.
האירוע הזה משלב סדנאות עם מיטב המנחים בישראל, עם דגש על ריקוד, יוגה בהנחיית תמר עדי, ומדיטציה אקטיבית. ובל נשכח , זו גם חופשה שטופת שמש עם כל הפינוקים של מלון "צל הרים" – ספא חינם, בריכה, חוף ים פרטי, ואוכל משובח. והפעם אנחנו גם חוגגים את חג החנוכה במסיבה עם D.J יובל דרור

24 באוקטובר קורס פענוח חלומות וחלימה

מתרגלי היוגה יודעים שיוגה היא לא רק תנועה עם הגוף אלא גם תנועה פנימית, לפעמים אפילו חשוב יותר מה קורה לנו בפנים בעת התרגול ולא דווקא השגת התנוחה היוגית המושלמת. תחשבו על עולם פנימי לגמרי ואישי שמתרחשת בו תנועה פנימית של זיכרונות, רגשות ואמונות, עולם כזה הוא עולם החלום. בתרגול החלימה לומדים לנוע בחלום באופן מודע ומדויק. הטיבטים קוראים לתרגול – יוגת חלימה.
מנחים זיו אלוני ושגיא מנדלבוים. 250 ש"ח הנחה לתלמידי צ'אנדרה יוגה.

נתראה במרחב ובמדבר…

תמר


הצטרפו לצ’אנדרה בפייסבוק
ובאינסטגרם