איינגר יוגה עם אייל שיפרוני, ויפאסנה, סדנת מתחילים חדשה וכרטיסים ל"זורבה"

פורים שמח

אתמול בשיעור ערב התחפשנו לחיות. קוף, דג, עורב, אריה, קוברה, גמל, נשר, יונה, אנפה, צב ועוד… התלמידים שיתפו פעולה יפה עם הסיפור. זו גם דרך לציין את פורים.לא?

חג שמח

קוראים יקרים, בשבת הקרובה אארח פה שוב את אייל שיפרוני:

החיים במושב הביאו איתם הרבה הפתעות נעימות של חיבור לאדמה, למטבח, לבייבי וגם ללמידה שלי בתחום היוגה. התמזל מזלי ובנסיעה דרך השדות אני תוך שבע דקות בזכרון יעקב, מתייצבת במרכז יוגה הביתי והמקסים של אייל שיפרוני. מעט מאד מורים היו לי, כולם היו לתקופות ומכולם למדתי משהו. אל אייל אני מגיעה אחרי שנים של התבשלות איטית על אש נמוכה בתרגול איינגר יוגה. אייל נחשב מורה איינגר קלאסי, דייקן, קפדן אך בעיקר בעיקר, וזה חשוב כשמתרגלים איינגר, בעיקר נעים וחייכן. נשמע כמו חמשיר של ילדה בכיתה א' על המורה האהוב… אבל זה באמת ככה!

אני גאה ושמחה לארח אותו אצלי לסדנת עומק מרתקת, הפעם חלק שני של הסדנה הקודמת, אך מתאים גם למי שלא השתתף בפעם הקודמת. מתרגלים ותיקים יודעים את החשיבות של התנוחות ההפוכות ושל פראנאיאמה, אלו המשאבות שטוענות את המתרגל באנרגיה ומאפשרות לו לפעול מתוך מרץ ושמחת חיים. בסדנה נתרגל שהיות ארוכות יחסית בתנוחות ההפוכות ונעמיק בפראנאיאמה….

26/03 סדנת המשך תנוחות הפוכות ופראניאמה עם איל שפרוני

02/04 מדיטציית ויפסאנה מבית "תובנה" עם רני עובדיה

מדיטציית תובנה (ויפאסנה) היא שיטה בת 2500 שנה של התבוננות ישירה ופשוטה בתהליכי גוף-נפש באמצעות תשומת לב מלאה ורגועה. מדיטציית תובנה מסייעת לנו להשתחרר מדפוסי חשיבה גורמי סבל ולפגוש באופן שלם יותר מצבים של עונג וכאב, עצבות ושמחה, פחד ותקווה המגיעים עם זרם החיים. כשאנו מתחברים לבהירות ולשקט הטבעיים שבעומקנו, חיינו מתברכים בנוכחות בריאה מיטיבה ויציבה בנסיבות חיים משתנות.

05/04 סדנת מתחילים עם נעה ישראל

המפגש הראשון עם היוגה הוא תמיד מרגש ומסקרן. סדנת המתחילים בצ'אנדרה יוגה נוצרה למען אלו המעוניינים ללמוד בסיס לתרגול הפיזי ולהכיר את שפת הגוף והרוח של עולם היוגה. בסדנא נתחיל מההתחלה ונבנה בהדרגה יסודות בהירים ויישימים לתרגול יוגה קבוצתי ואישי.

09/04 יום פתוח לקורס מורים של אובי ליפשיץ

בספטמבר 2011 יפתח קורס מורים נוסף בהנחייתה של אובי ליפשיץ ומורים אורחים. אובי מתאמנת ביוגה של הגוף מזה 12 שנים. התאמנה בשיטות שונות בעולם ובארץ.  מזה 6 שנים עוסקת בהוראת קורסים למורים ליוגה .

16/04 ערב בנות ובגדים

עוד מכירת בגדים יד שנייה יוצאת לדרך. ערב שמוקדש לבנות והתייפייפות בלי רגשות אשם – לא רק שזה יד שנייה אלא גם למטרה טובה, הכנסות ייתרמו לעמותה נבחרת. אתן מוזמנות כבר להביא בגדים אל הסטודיו..

17/04 מעגל שירת עולם עם ויסמאי

קול האור הוא מעגל שירה מקודשת, המאחד קולות רבים לקול אחד, פותח את הלב ומאפשר חוויית שותפות והתרוממות. השירה נובעת מתוך התכוונות ליבנו אל המקום הפנימי בנו, בו קיימת תמיד ידיעת האחד. במהלך הערב, השירה תחבר אותנו פנימה אל עצמינו ובו-זמנית החוצה אל המעגל- כך מתמוססת תחושת הנפרדות מהעולם, ונוצרת חוויית אחדות.

21-25/04 פסטיבל זורבה הבודהה אביב 2011

מכירת כרטיסים מוזלים פה בצ'אנדרה לפסטיבל. פסטיבל זורבה הבודהה אביב 2011 הפעם בסימן הזכות לחגוג את החיים במלואם. נחגוג את המדיטציות של אושו, סדנאות איכותיות, הופעות משובחות, מפגשים עם אנשים מיוחדים ונגלה עולמות נסתרים.

5-7/5 סופ"ש יוגה וניקוי מיצים

אם אפשר להגיש על משהו "לאור ההצלחה" או "בעקבות הביקוש"…  ניקוי מיצים נוסף יוצא  לדרך… שוב בשבי ציון בצפון והפעם בטח כבר ניכנס לשחות בחוף המושלם של הקיבוץ, ככה בין היוגה למדיטציה…



 

אירועים במרץ

26/03 סדנת המשך תנוחות הפוכות ופראניאמה עם איל שפרוני

אירועים באפריל

02/04 מדיטציית ויפסאנה מבית "תובנה" עם רני עובדיה
05/04  תחילת סדנת מתחילים עם נעה ישראל
09/04 הרצאת "שפע תזונתי" עם זהר צמח וילסון
09/04 יום פתוח לקורס מורים
16/04 ערב בנות ובגדים
17/04 מעגל שירת עולם עם ויסמאי
21-25/04 פסטיבל זורבה הבודהה אביב 2011 – מכירת כרטיסים מוזלים

הודעות חשובות לתלמידי המרכז:

1. בקרוב יתקיים אצלנו מפגש התרשמות לקראת הקורס מורים שיפתח פה בספטמבר. בואו להכיר את אובי ליפשיץ. מורה מרתקת ומיוחדת. לא שגרתית בכלל…

2. הגיעו כריות לעיניים. 40 ש"ח ליחידה

והגיע גם נטי פוט. כלי יוגי/הודי לניקוי דרכי הנשימה 40 ש"ח ליחידה

3.  אורי בנדורי האהוב מתחתן עם שירה המקסימה…מזל טוב

אנחנו פה מפרגנים לו לקראת הנסיעה לירח דבש. הוא ייעדר בין התאריכים 6/4 עד 20/5

ימי שלישי תחליף אותו לירון

ימי רביעי תחליף אותו תמר

על ימי חמישי ושישי נודיע בהקדם

4.  פגישות אבחון דרך תנועה מומלץ לכל מי שרוצה להבין את מאפייני היציבה והתנועה הייחודים לו לקבוע מפגש שכזה עם אוהד.

5. דרושים

1. מנקה תמורת תירגול לימי שבת בצהריים.
2. רושמת תמורת תרגול לימי שני בערב.
3. עובד/ת בסטנדביי לפתיחה/ ניקיון/ רישום לשיעורים וסדנאות גם בסופ"ש
לפרטים צרו קשר

6. כרטיסי חנייה במחיר מוזל

ניתן להשיג אצלנו כרטיסי חניה לחניון הצמוד לבי"ח אסותא (רחוב ז'בוטינסקי) ב  15 ש"ח לשעתיים וחצי. בהגיעכם לחנייה אנא הצטיידו בכרטיס מראש.

7. השכרת הסטודיו לפי שעה:

אנו מציעים את הסטודיו להשכרה במגוון ימים ושעות כקליניקה או כחלל לסדנאות ולפעילויות שאינן רועשות או מלכלכות מדי. לפרטים צרו עמנו קשר

המלצה חמה

והפעם חברים וקולגות לעשייה ולתנופה הזו של כולם במעגל:

הזוג עם הכי הרבה ג'וס וגוד וייב בהרי הכרמל. רותי ורפיק מזמינים אותנו לסופ"ש בבית אורן. תכנית "זמן איכות במרכז אומ" מיועדת לכל אדם, גבר או אישה המעוניינים קודם כל להעמיק את החיבור לעצמם, להכיר את המנגנונים שמפעילים אותם ולהתחיל תהליך, צעד ראשון, לקראת אימוץ הרגלים חדשים ובריאים יותר.

אוהבתמר

 


הצטרפו לצ’אנדרה בפייסבוק
ובאינסטגרם