לפתוח את פורים בשירת עולם עם שמעון לב טהור

בואו נקנה פחות…

במוצ"ש האחרון התקיים אצלנו אירוע מקסים של מכירת בגדים יד שנייה שאתן תרמתן לנו… כמות בגדי הנשים העצומה שהגיעה אלינו הביאה אותי להרהורים על מחזור, תרבות הצריכה ואופנה. איך בגד שהיום עולה כמה מאות שקלים יכול להתגלגל ולהתגלגל ולבסוף להימכר בשקלים בודדים במקרה הטוב או להיזרק לפח במקרה הרע… כל כך הרבה בגדים מסתובבים בעולם מחפשים בעלים, אז למה אנחנו עדיין קונים בגדים חדשים??? זה כזה כיף למחזר. תנסו.

ההכנסות מהערב הן תרומה למרכז סיוע לנפגעות תקיפה מינית. תודה גדולה לכל התלמידות שתרמו בגדים ולכל אלו שקנו אותם… נשארו לנו המון בגדים מעניינים אז נקיים ערב נוסף כזה לפני פסח. תעקבו באתר…

ובמוצ"ש הקרוב בשמחה ובששון נתכנס לערב עליז במיוחד עם שירי חג ושירי תפילה לחג הפורים.

תבואו עם הרבה מצב רוח ולנועזים אפשר לבוא עם תחפושת.

שירת הלב הנו מעגל שירה מקודשת הנע בין שירה מדיטטיבית לבין אקסטזה פותחת לבבות, מעגל בו כולם שווים ויושבים ביחד ללא הפרדה של במה וקהל.
כולם מוזמנים לשיר ביחד.

אירועים במרץ

5/3 סדנת בישול בריא – בישול איטלקי עם זהר צמח וילסון
13/3 בלוז הסוכר – סוכר, בריאות, ומצבי רוח הרצאה עם זהר צמח וילסון
18-20/3 תמר עדי וזהר צמח וילסון מלמדים בפסטיבל נו מינד בים המלח
22/3 סיור מודרך בבית טבע בהנחיית זהר צמח וילסון

אירועים באפריל

17/4 מזון שלם – תהליך הריפוי הטבעי הרצאה עם זהר צמח וילסון

אירועים במאי

23-30/5 צום מיצים בים המלח

הודעות לתלמידי המרכז

ביקשתם שנוסיף שיעור ויניאסה אחה"צ… החל ממרץ תמר תתחיל ללמד את רביעי ב 18:00 שיעור ויניאסה ברמה 1,2 פתוח גם לתלמידים חדשים.

בשורה לאמהות הטריות.. שיעור אמהות ותינוקות מתחיל במרץ

בעקבות בקשה של תלמידות יוגה ותיקות שילדו לא מזמן לפתוח שיעור שבו באים עם הפיצקים, החל ממרץ יפתח שיעור חדש בימי ג' ב 16:00. השיעור יהיה ברמה פיזית גבוהה יחסית, לא שיעור שיקומי לאחר לידה ולא שיעור המיועד לתינוקות אלא לאמהות אשר אין להן "סידור" לעולל/ה… התינוק/ת יהיו איתנו ליד המזרון, החלל יחומם לפני והאמהות יתרגלו כמו לפני ההיריון.

חורף חם בצ'אנדרה יוגה

מבצעים שכיף איתם: ברכישת המנוי הבא אתם מוזמנים לקבל אצלנו 2 כרטיסי שיעור ניסיון במתנה לחברים שלכם. רשימת ההטבות המלאה באתר.

תמיד מומלץ להיכנס לאתר, בלוח המודעות מופיעים על השינויים וההחלפות וגם סבב שבתות לחודש פברואר נמצא שם.

כרטיסים לפסטיבל "זורבה הבודהה"

פסח מתקרב ומביא איתו את פסטיבל זורבה שהפך כבר למסורת, ניתן להשיג כרטיסים אצלנו, פרטים באתר.

המלצות

קבוצת תזונה עם זהר צמח וילסון

מסע קבוצתי בן עשרה מפגשים לזיהוי והשתחררות מתכתיבים שאינם תורמים לצמיחתנו. הדגש איננו על כוח רצון ומשמעת עצמית אלא על יצירת אלטרנטיבות תזונתיות לפי תפיסת התזונה המשולבת המתייחסת לגוף, לנפש, ולרוח.
הגישה של זהר היא משב רוח מרענן בעולם התזונה הבריאה עם דגש על איכויות ולא על ספירת קלוריות, גרמים, ואחוזי שומן. פרטים מלאים בקישור הזה.

לגעת בשקט – טיולים במדבר

הפעם אני רוצה להמליץ על אתר מקסים ששוטטתי בו השבוע ועשה לי חשק לצאת למרחבים…  "לגעת בשקט" זוהי חברה המספקת טיולים פשוטים ורגועים בני מספר ימים בעומק המדבר. הטיולים בנויים בהתאמה אישית ע"פ הצרכים של המטיילים… את החברה הקימו אנשים יפים, מה שנקרא מלח הארץ…טל שיף שמתרגלת איתנו כבר 5 שנים ובן זוגה איתי הררי. ממליצה להירגע עם המצגת היפה שבאתר…תיהנו.

מדיטיישן בדוניישן פורים 27.2-1.3

סדנת מדיטציות בתרומה עם רפיק וצוות אומ. שבת ראשון שני של פורים.
בואו ל 3 ימים של תרגול מדיטציות מגוונות המשלבות תנועה וקול בקבוצה אינטימית בת עד 30 משתתפים. הלינה בחדרים, האוכל צמחוני וטעים והתשלום (מלבד דמי הרשמה) – בתרומה

תאריכי הדוניישן הבאים :
מרץ, פסח בסימן "חירות" 27-29.3
אפריל, במדבר עצמאות בסימן… "עצמאות" ! 19-21.4
מאי, רגיל. 24-26.5

המשך שבוע נפלא,
תמר


הצטרפו לצ’אנדרה בפייסבוק
ובאינסטגרם