סדנת אקרו יוגה, שיעור בוקר חדש וסופ"ש יוגה וניקוי מיצים

קוראים יקרים

הרבה דברים מרגשים ומשמחים זזים אצלנו בקיץ הקרוב…
על מנת שתכירו לעומק את מורי המרכז שלנו אנו מתחילות בסדנאות עומק, כל חודש מורה אחר. הייחוד של הסדנאות הוא במחיר האטרקטיבי שלהן (עד כ 60% הנחה ממחיר רגיל…)
פתחנו את הקיץ בסדנת כפיפות לאחור עם רחל וילוז'ני, המצב רוח היה מרומם והלב נפתח.
הסדנה הבאה תהיה במוצ"ש ה 28/7 עם אורי בנדורי בנושא תנוחות הפוכות. פרטים מלאים בקרוב…

בהמשך נקיים אצלנו במרכז סדנא מיוחדת במינה בנושא "נפלאות הכיסא" 
אותה יעביר אייל שיפרוני, הסדנא תתקיים ב08/09 

עקב ההצלחה של המפגש הקודם נקיים במוצ"ש הקרוב סדנה נוספת של אקרויוגה:

07/07 סדנת אקרו יוגה עם ארין קמרר

לאור הצלחת המפגש הראשון אנו מקיימים סדנה נוספת.
אקרו יוגה הוא הגוף המוביל בעולם כיום בשילוב שבין יוגה, אקרובאטיקה ומסג' תאילנדי. שילוב שלושת התחומים האלה מאפשר לרוח ולזרימה של היוגה, לעוצמה ולאתגר שבאקרובאטיקה, ולאיכויות הריפוי של המסג' התאילנדי לחבור יחד אל תוך עולם שלם של תקשורת, הקשבה ומשחק- דרך תנועה ודרך מגע.

וחוץ מעניינים שקורים בעיר, אנחנו שוב יוצאים לסופ"ש של יוגה וניקוי מיצים, הפעם בבית אורן הירוקה והנעימה. בחרנו לחזור למשך הקיץ להרי הכרמל והביא לשם את הרוח של התהליך המיוחד והחיוני הזה. אני מזמינה את כל מי שלא ניסה, להעיז ולנסות, תופתעו לדעת כמה שזה נגיש ומהנה לעשות שינוי תזונתי… הסופ"ש שלנו הוא סטרטר נהדר לשינוי שכזה….

19-21/07 סופ"ש יוגה וניקוי מיצים עם זהר צמח וילסון, תמר עדי ואביטל סבג

אנו מזמינים אתכם לחוות וללמוד דרכים לניקוי הגוף במרחב של טבע, רוגע… זו הזדמנות להכיר את גופינו וצרכיו ולהוקיר לו תודה על כל מה שהוא עושה עבורנו (שזה המון). שלושה ימים מרעננים ומלטפים באתר נופש עם טבע יחיד במינו מאפשרים לנו לחוות היבטים נוספים של תזונת הגוף והנפש תוך כדי ניקוי הגוף והראש ומילוי המצברים.

הודעות חשובות לתלמידי המרכז:

הבוקר בצ'אנדרה מתעורר!!!

לקום לקום… הקיץ מגיע וכדאי להתחיל את התרגול מוקדם יותר. לאור הבקשות הרבות, הוספנו שיעורי בוקר חדשים! בואו לפתוח את היום בדרך הכי טובה שיש…

החל מה 10/7 ימי שלישי ב 09:15 שיעור חדש עם אוהד אינטרטור – "יוגה באלאנס"

שיעור זה מתבסס על מתודולוגיה בה משולבים שלושת היסודות הבאים: אסאנות קלאסיות של היוגה, תיאוריית הרכבות האנטומיות (Thomas Myers), ועיסוי רקמות עמוק.

החל מ02/07 יתקיים שיעור בוקר חדש ב 7:30 עם נעה ישראל

השיעור יהיה בסגנון ויניאסה ומתאים לכל הרמות. בואו לפתוח את הבוקר איתנו.

ישנן הרבה משרות חדשות פה בצ'אנדרה תמורת תרגול. שלחו מייל להילה וכל הקודם זוכה…

כנסו לקבוצה שלנו בפייסבוק. תחבבו אותנו עם איזה לייק ונצ'פר אתכם במתנת יומולדת שווה וטעימה

כרטיסי חנייה במחיר מוזל- ניתן להשיג אצלנו כרטיסי חניה לחניון הצמוד לבי"ח אסותא (רחוב ז'בוטינסקי) ב  15 ש"ח לשעתיים וחצי. בהגיעכם לחנייה אנא הצטיידו בכרטיס מראש.

המלצות של תמר

השבוע סיימתי את הקורס "יוגה תראפיה" בהנחיית מיכל ירקוני. אחרי שנים של היכרות קרובה עם מיכל, ראיתי את היופי, המקצועיות, הדיוק והייחודיות שלה במלוא הדרה. לקח לי שנים להגיע ללימודי עומק עם מיכל אבל אני התבשלתי והבשלתי לקורס הזה, והפרי נקטף בדיוק בשיאו… הקורס עזר לי מאד בעבודתי עם תלמידים פרטיים (שאלו רוב השיעורים שלי) ופתח בפניי דרך חדשה להסתכלות על יוגה. אני ממליצה לכל מי שכבר מלמד יוגה ורוצה לקבל עוד כלי לארז הכלים, גישת ה BMC ליוגה, להרשם לקורס הקרוב אשר מתבשל ממש ברגעים אלו.  ציפור לחשה לי כי שנה הבאה הקורס יהיה כנראה בחופש, אז עכשיו זה בדיוק הרגע הנכון… בהצלחה!!!

המשך שבוע ברגוע

תמר


הצטרפו לצ’אנדרה בפייסבוק
ובאינסטגרם