מיצים ויוגה באשרם, ריפוי בצלילים בת"א ועוד…

לכל מי שפספס את היוגה בערבה…

אמור הקטנה שלי הולכת למשפחתון במושב אביאל שם המילה "משפחתון" מקבלת משמעות נוספת: הסבתא והבת והנכדה מטפלות בחמישה קטנטנים. לסבתא מבטא צרפתי כבד כך שכשהיא אומרת על אמור שהיא מיוחדת זה נשמע כמו מאוחדת… בצרפתיות מתוקה שכזו. נסו בבית. ומאז גם אני נדבקתי במאוחדת הזו…

סדנת סופ"ש  בערבה היתה מיוחדת ומאוחדת.

הרבה שאלות ותהיות היו סביב ההפקה המורכבת בערבה אך ככל שהתקרבנו למועד הסדנה התבהר כי הסדנאות של כל מורה ליוגה הן אינטימיות ומאורגנות היטב ובשישי ערב נפגשנו כולם לאירוע מרכזי בפארק תמנע. לשמחתי שובצתי ללמד במקום קסום בשם ימי מדבר. ופה הקלישאות "כל מילה מיותרת" או "תמונה שווה יותר מאלף מילים" תקפות גם תקפות. כנסו לאתר שלהם. תזמינו לכם מקום לסופ"ש עכשיו או בחורף. החדר שקיבלנו היה כנראה ממוקם עם הרבה מחשבה ואהבה, זו פעם ראשונה בחיי שהשמש זרחה לי לתוך המיטה… המארחים היו נעימים ולא מורגשים כלל, האוכל היה מיוחד ועדין והעיקר- היוגה השתלבה היטב עם הנוף והשקט. התלמידים שהגיעו לסדנה היו כולם בתוך העניין לגמרי והצלחנו לתרגל פעמיים ביום שיעורים ארוכים ומלאים. תודה ענקית להפקה שחשבו שם עליי. זו היתה חוויה מיוחדת ומאוחדת…

ולכל מי שפספס את הנופש ורוצה לטעום את המדבר עם כוס מיץ ביד או בכלב מביט מטה…

בסופ"ש הקרוב נרד שוב למדבר, הפעם לאשרם לסדנת ניקוי מיצים ויוגה. נותרו מספר מקומות לספונטנים שבינכם…

הרבה אירועים יש פה רגע לפני שהחורף נכנס. הנה בקצרה, פרטים מלאים בלינקים ובהמשך המסמך:

ניקוי מיצים באשרם במדברריפוי בצלילים עם דרור אור,  סדנת מתחילים עם מיטל עובד

26 לאוקטובר סדנת מתחילים עם מיטל עובד. נותרו שני מקומות.

28-30 לאוקטובר ניקוי מיצים באשרם במדבר (שיטים)

סופשבוע של בריאות, תזונה, יוגה, טבע, מדיטציות, ונופש עם זהר צמח וילסון, אביטל סבג, ותמר עדי (צ'אנדרה יוגה) באשרם במדבר (שיטים) נוה מדבר ירוק עם אקלים נוח בחודש אוקטובר (נעים ביום ולא קר מדי בלילה). אנו מזמינים אתכם לחוות וללמוד דרכים לניקוי הגוף במרחב של טבע מדברי, רגוע. זו הזדמנות להכיר את גופינו וצרכיו ולהוקיר לו תודה על כל מה שהוא עושה עבורנו (שזה המון). שלושה ימים מרעננים ומלטפים באתר נופש עם טבע יחיד במינו מאפשרים לנו לחוות היבטים נוספים של תזונת הגוף והנפש תוך כדי ניקוי הגוף והראש ומילוי המצברים.  לפרטים נוספים בקרו בקישור.

חמישי-שישי-שבת, ה-28-30 באוקטובר, 2010. חמישי משעה 14:00 ועד יום שבת בשעה 18:00.

30 לאוקטובר סדנת צלילי מרפא

הסדנא באה לתת מרחב לגוף ולנפש המבקשים שחרור. תוך כדי עבודה מוסיקלית וקולית על הצ'קרות אנו נלמד להכיר את הלב שלנו. בסדנא זו נעסוק בהתרחבות הלב , נפתח את היכולת ללמוד להקשיב לו ולצרכינו המיוחדים. נכיר את השלמות הנמצאת בלב, משם אנו מגיעים אל העולם.

30 לאוקטובר בין השעות 19:00 ל-20:30

06 לנובמבר מדיטציית ויפאסנה מבית "תובנה"

מדיטציית תובנה (ויפאסנה) היא שיטה בת 2500 שנה של התבוננות ישירה ופשוטה בתהליכי גוף-נפש באמצעות תשומת לב מלאה ורגועה. מדיטציית תובנה מסייעת לנו להשתחרר מדפוסי חשיבה גורמי סבל ולפגוש באופן שלם יותר מצבים של עונג וכאב, עצבות ושמחה, פחד ותקווה המגיעים עם זרם החיים.

06 לנובמבר,יום שבת, בין השעות 19:00 – 21:00

12-13/11 תמר עדי מלמדת יוגה בפסטיבל נטארז'

הפסטיבל המיוחד הזה חוגג 11! (איך הזמן רץ כשנהנים). וכמיטב המסורת נחגוג ב-3 ימים של ריקוד, מוסיקה, מדיטציה, מגוון פעילויות איכותיות ומהנות, אווירה אינטימית ומשפחתית, טבע ומפגש אנושי. וכל זאת בכפר הנופש מצוקי דרגות נווה מדבר מדהים המשקיף על ים המלח.
למידע נוסף אתם מוזמנים להיכנס ללינק .

אירועים באוקטובר

28-30/10 ריטריט ניקוי מיצים באשרם במדבר – עם יועץ הבריאות והתזונה האינטגרטיבית זהר צמח וילסון, שפית הבריאות אביטל סבג, ומורת היוגה תמר עדי ממרכז צ'אנדרה יוגה
30/10 סדנת צלילי מרפא – עם דרור אור

אירועים בנובמבר

6/11 מדיטציית ויפאסנה מבית "תובנה" עם המורה רני עובדיה
12-13/11 תמר עדי מלמדת יוגה בפסטיבל נטארז'
2
7/11 – איך לא לאבד את הראש

הודעות חשובות לתלמידי המרכז:

1. מיכל ירקוני האהובה חוזרת מחופשת לידה

ותלמד פה שני שיעורים. שני ב 18:00 רמה 2 ורביעי ב 9:15 רמה 1
מכיוון שלמיכל ישנם הרבה תלמידים אשר היו מתרגלים רק בשיעורים שלה החלטנו ליצור קבוצה אישית לתרגול שבה התלמידים מחוייבים רק לשיעורים של מיכל. במקביל נאפשר גם לתלמידים של המרכז עצמו, מנויים של צ'אנדרה, להגיע לשיעורים הללו. צרו קשר דרכנו עם מיכל על מנת לשמוע עוד פרטים.

כמו כן יש למיכל סדנה בנושא מנח הראש בסוף נובמבר אצלנו במרכז. לפרטים נוספים כנסו ללינק.

2. לצערנו נגנבו אפניים בזמן שיעור.

הן היו קשורות לגדר שממול בגינה והמנעול נפרץ. אז אנו ממליצות להחנות ברחוב באזל שם יש הרבה אור, חנויות ותנועה ולהשקיע במנעול רציני…זה מאסט בעיר הזו.

3.  הרולס רויס של המזרונים…

אחרי שמתרגלים פעם אחת על הדבר הזה כבר אי אפשר לחזור לטויוטה שנת 2000… לאור בקשות של תלמידים, הזמנו מזרונים שחורים. הם פה בחנות וניתן לנסות מזרון שכזה בשיעור, בקשו מתמר.

4. עקב בעיות ברישום לשיעורים

החל מהשבוע הקרוב אנו מבקשות להגיע לשיעורים עם כרטיסייה בתוקף ולהראות אותה לרושמות אשר מקבלות אתכם לשיעור. לא תתאפשר כניסה לשיעור בלי כרטיסייה. תודה על שיתוף הפעולה

5. נכון שתמיד חלמתם לתרגל בצ'אנדרה יוגה ללא תשלום?

נכון. אז התפנו כמה "משרות" של רישום תמורת תרגול, מהר מהר צרו קשר על הילה במשרד כי כל הקודם זוכה…

1. מנקה תמורת תרגול לשישי אחה"צ (בין 13:00 ל 14:00 או בין 15:00 ל 16:00)
2. רושמת תמורת תרגול לשישי ב-16:00
3. מנקה תמורת תרגול לשישי אחה"צ
4. רושמת תמורת תרגול לשבת ב-09:15
5. רושמת ליום שלישי בבוקר 09:00
6. מנקה תמורת תרגול לראשון בלילה.
6. עובד/ת בסטנדביי לפתיחה/ ניקיון/ רישום לשיעורים וסדנאות גם בסופ"ש

6. כרטיסי חנייה במחיר מוזל

ניתן להשיג אצלנו כרטיסי חניה לחניון הצמוד לבי"ח אסותא (רחיוב ז'בוטינסקי) ב  15 ש"ח לשעתיים וחצי. הצטיידו בכרטיס מראש.

7. השכרת הסטודיו לפי שעה:

אנו מציעים את הסטודיו להשכרה בימים ראשון שלישי וחמישי עד השעה 11:00, בכל יום מ 13:00-18:00 ובשבתות מ 13:30 ועד הלילה. לפעילויות שאינן רועשות או מלכלכות מדי.

8. ספר למכירה YOGA – The path to holistic health

ספר היוגה הגדול והמקיף מאת  ב.ק.ס איינגר, אחד מהמורים המשפיעים בכל הזמנים. יותר מ 400 עמודים, פירוט של תנוחות יוגה רבות לפרטים קטנים, צילומים צבעוניים מזוויות רבות והמון הסברים על שימוש בעזרים בתרגול. בספר פרקים רבים על איינגר ופועלו, פילוסופיה של היוגה, על תנוחות יוגה שונות והמעלות של כל אחת, תרגול יוגה נגד לחץ, פראנימה ותרגילי נשימה, יוגה תרפיה למצבים בריאותיים שונים ועוד…ספר מעולה למורי יוגה ומתרגלי יוגה אשר רוצים להעמיק את הידע והתרגול שלהם.
מחיר הספר: 200 ₪

ולסיום: המלצות על דברים טובים שקורים מסביב…

9-12 תמר תלמד גם בפסטיבל נומיינד בחנוכה

על חוף הים, במקום הכי עמוק בעולם, מתקיים לו בפעם ה-11 הפסטיבל הרוחני הכי מפנק שיש. אם עד היום יוגה ומדיטציה היו לסגפנים, בנומיינד מאמינים שרוחניות לא סותרת פינוק. לגישתם שינה טובה ומקלחת חמה, הם בסיס טוב לתרגול, ומוסיקה ושמחת חיים חשובים אפילו יותר.
האירוע הזה משלב סדנאות עם מיטב המנחים בישראל, עם דגש על ריקוד, יוגה בהנחיית תמר עדי, ומדיטציה אקטיבית. ובל נשכח , זו גם חופשה שטופת שמש עם כל הפינוקים של מלון "צל הרים" – ספא חינם, בריכה, חוף ים פרטי, ואוכל משובח. והפעם אנחנו גם חוגגים את חג החנוכה במסיבה עם D.J יובל דרור

שי בן צור והראג'סטאן ג'פסיס

לאור הצלחת סיבוב ההופעות הקודם בארץ והשקת האלבום "שושן" שי בן צור והמוסיקאים המופלאים מרג'אסטן חוזרים למספר הופעות והפעם בכל הארץ. כל הפרטים באתר: www.gilkarniel.com

24 באוקטובר קורס פענוח חלומות וחלימה

מתרגלי היוגה יודעים שיוגה היא לא רק תנועה עם הגוף אלא גם תנועה פנימית, לפעמים אפילו חשוב יותר מה קורה לנו בפנים בעת התרגול ולא דווקא השגת התנוחה היוגית המושלמת. תחשבו על עולם פנימי לגמרי ואישי שמתרחשת בו תנועה פנימית של זיכרונות, רגשות ואמונות, עולם כזה הוא עולם החלום. בתרגול החלימה לומדים לנוע בחלום באופן מודע ומדויק. הטיבטים קוראים לתרגול – יוגת חלימה.
מנחים זיו אלוני ושגיא מנדלבוים. 250 ש"ח הנחה לתלמידי צ'אנדרה יוגה.

נתראה במרחב ובמדבר…

אוהבתמר


הצטרפו לצ’אנדרה בפייסבוק
ובאינסטגרם