סדנאות, פרידות ושיעורים חדשים…

שלום לכולם

לא סתם ימים אלו הם ימים של התחלות חדשות…
לאחר מחשבה רבה החלטתי כי הגיע העת לשתף אתכם, תלמידי המרכז, בהוראת יוגה קצת שונה… כ 4 שנים אני מתרגלת "איינגר יוגה" במקומות שונים בעיר ותמיד אני מדרבנת אתכם לנסות לשלב שיטה זו בתרגול שלכם. והנה נפתח חלון קטן ואני שמחה לבשר על שני שיעורי איינגר חדשים במרכז אשר יתחילו משבוע הבא. אני מזמינה אתכם לבוא עם ראש פתוח לשינויים ולהניח בצד את כל הידע והניסיון שלכם בויניאסה ובאשטנגה ולתת קרדיט לשיטה חכמה, מדוייקת ובעלת ערך רב לכל שוחר יוגה, לא משנה מהי השיטה המועדפת. משבוע הבא, החל מ 8/10 יתקיימו שני שיעורים, חמישי ב 20:00 איינגר למתחילים ושישי ב 11:30 איינגר לממשיכים עם רחל וילוז'ני.

כמו כן, החודש אני נפרדת משלושה מורים נפלאים אשר לימדו בצ'אנדרה שנים רבות והגיעו לנקודה שבה צריך להרפות… וכן גם שיעור אחד של מיכל קופלנסקי שיהפוך לשיעור איינגר. אלו המורים אשר עוזבים:

עירית סוארי – לימדה במשך יותר משלוש שנים את סדנת המתחילים ושיעור היסודות ועשתה זאת בסבלנות אין קץ… עירית מפנה את שיעור הערב ביום חמישי ב 20:00 לרחל וילוז'ני אשר תלמד איינגר יסודות אך נמשיך להנות ממנה מידי פעם בסופי שבוע כך ששווה לעקוב בלוח המודעות מתי היא פה. אני מאחלת לה שגשוג והצלחה בהוראה בכלל ובהוראת היוגה…

ניר טיומקין – לימד פה אשטנגה 3 שנים ובקרוב יעבור לגור וללמד בברלין… ניר הוא מורה נדיר וכל מי שהיה פעם אחת איתו הרגיש את התדר של הבחור המיוחד הזה והנגיעה היפה שלו בכל אחד נשארת איתנו עם טעם של עוד… ניר לא ייעלם לגמרי מנוף היוגה התלל אביבי, בקרוב יהיה לו אתר ואני מבטיחה לכל חסידיו שאעדכן על כל ביקור וסדנה שלו בעירנו.

ג'יימי מרקס – מורה לאשטנגה אשר לימד פה מהיום הראשון שהמרכז נפתח (לפני חמש שנים!!). ג'יימי החליט להתמסר לתירגול עצמי (מייסור סטייל) לפי המסורת של אשטנגה יוגה ואני מפרגנת לו על הצעד הנועז ועל הנאמנות ללב. החיוניות והמרץ שלו ימשיכו להדהד במרכז וחום יתפשט בכל פעם שנזכר בנהרות הזיעה שניגרו בשיעוריו הדינמיים… (עדיין לא הוחלט איזה שיעור יתקיים במשבצת זו)

מיכל קופלנסקי– אל דאגה!!! היא לא עוזבת רק מורידה הילוך… שיעור יום שישי ב 11:30 עובר לרחל וילוז'ני אשר תלמד איינגר רמה 2 ומיכל תמשיך ללמד בימי שלישי ב 18:00.

 

ובחודש הקרוב יש אצלנו הרבה אקשן אז שווה לעקוב…
 

אני ממליצה בחום על סדנת קלפי הטארוט עם ד"ר יואב בן דב במוצ"ש 17/10

בשבת הקרובה סדנת ויפאסנה עם מיילס קסלר

ב 12/10 נפתח קורס אנטומיה של מערכת התנועה במסגרת קורס המורים ליוגה בהנחיית אובי ליפשיץ.  לפרטים מלאים.

 knee

 

תמר ועוד מורים יורדים ללמד בפסטיבל זורבה הבודהה בחוה"מ סוכות שימו לב כי כרטיסים במחיר מיוחד נמכרים אצלנו במרכז

site2

אירועים באוקטובר

12/10 קורס באנטומיה של מערכת התנועה
13/10 סדנת מתחילים עם מיכל ירקוני – נותרו מקומות ספורים, מהרו להירשם!!!
17/10 הקסם שבקלפי הטארוט עם ד"ר יואב בן דב
24/10 "הסדרה השביעית"- זווית אחרת סדנת יוגה עם אובי ליפשיץ

אירועים בנובמבר

14/11 בלוז הסוכר – סוכר, בריאות, ומצבי רוח הרצאה עם זוהר צמח וילסון
21/11 סדנת יוגה עם רוקסן סטולק ממאלה יוגה – פרטים בקרוב
28/11 סדנת יוגה עם רונית אייזנברג – פרטים בקרוב

אירועים בדצמבר

26/12 מזון שלם – תהליך הריפוי הטבעי הרצאה עם זוהר צמח וילסון

המלצות חמות:

לסדר את הראש

בימי רביעי הקרובים תוכלו לראות את הסדרה "לסדר את הראש": חמישה אנשים עשו דרך יוצאת מן הכלל בניסיון להיות יותר מאושרים, והתמודדו עם החיים שלהם באופן מעורר הערצה ושובה את הלב. עם זהר צמח וילסון מורה ויועץ בגישת התזונה המשולבת ובהפקת נטהלי גינת, תלמידה בצ'אנדרה יוגה.

פגישה עם אדם מיוחד- אלדד כספי – מאמן להישגיות אישית נותן לכם פגישת אימון במתנה

לאנשים שרוצים ולא תמיד מגיעים, בכל תחום ובדילמות רבות בהן כולנו נמצאים במהלך חיינו- מה כדאי לי לעשות בחיים? כיצד אוכל למצוא/לשפר זוגיות? אינני מרוצה ממקום העבודה שלי ובכל זאת נשאר? כבר הרבה זמן אני רוצה ל… אך פוחד/ת לעשות זאת כי… כיצד אוכל לבחור בין…לבין…? וכיוצא בזה.

"תקוותי היא שאנשים ישילו מעליהם את האגו והחסמים שגורמים להם לומר: "אצלי הכול בסדר", כשהם יודעים שלא כך. "אני לא מאמין בדברים האלה", למרות שאין להם מושג במה מדובר. "אף אחד לא יכול לעזור לי, רק אני לעצמי", למרות שהם כבר שנים תקועים עם אותה הבעיה."

eldadcaspi

הודעות לתלמידי המרכז

שיעור הבוקר בשני ב 9:00 יוקדם לשעה 7:15-8:45 החל מה 12/10 

שימו לב להחלפות ושיעורי החגים.

שיעור ראשון בוקר ב 07:30 יורד מהמערכת, במקומו יחל שיעור בוקר בשני ב 07:15 החל מ 12/10.

סוכות בצ'אנדרה יוגה

בערב סוכות (2/10) ובערב שמחת תורה (9/10) – ימי שישי – לא יתקיים שיעור בשעה 16:00 – 2 שיעורי הבוקר ושיעור הפילאטיס ב 14:00 יתקיימו כרגיל

שיעור שבת ב 11:15 הופך לשיעור ויניאסה יסודות ופתוח גם לתלמידים חדשים – סבב סופ"ש ספטמבר באתר.

פוקוס החודש – פיתולים – עלה לאתר, אתם מוזמנים לקרוא.

הודעה חשובה- דרוש/ה בהקדם (תמורת תרגול)

מנקה – שעות גמישות לסטנד ביי – גם בסופ"שים
לפרטים, צרו קשר עם תמר או טל

הסטודיו פנוי להשכרה לשיעורים פרטיים, טיפולים וחוגים

בימים א', ד', ה' 13:00-18:00 וביום א' מהבוקר ועד 11:00.
כמו כן הסטודיו פנוי זמנית בימי ג' בערב מ 22/9 עד 6/10 החל מ 20:00

טוב…זה היה ארוךךךךך

נתראה על המזרון

תמר